Jijquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, ik waarschuwde je er nog voor!
Ja sorryquote:
ik heb daar nog midden in het publiek staan kosten omdat ik misselijk werd van de warmtequote:Op zaterdag 12 september 2009 11:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben daar nog flauw gevallen door de hitte!
Heb 'm ook besteld.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:37 schreef Pleestation het volgende:
Ik heb de Deluxe set gekocht, die met vinyl en alles..
Wie heeft dat nog meer gedaan?
Als je alleen Take a Bow hebt gemist, heb je alleen het begin gemistquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:38 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
ik heb daar nog midden in het publiek staan kosten omdat ik misselijk werd van de warmte![]()
En daardoor Take a Bow gemist!
ja op festivals is de bewaking kutquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:43 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Als je alleen Take a Bow hebt gemist, heb je alleen het begin gemist
Den Bosch had ik nergens last van, bij Pinkpop wel. Stond al vanaf vijf uur vooraan te wachten in de zon. En natuurlijk wilde de bewakers geen water geven..... Gelukkig kreeg ik later wel wat toen ik kon aantonen dat het mijn verjaardag was(Ja, Muse speelde op mijn verjaardag
![]()
)
Ik stond net naast de hossende meutequote:Op zaterdag 12 september 2009 01:34 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Heerlijk concert inderdaad, maar wat was het publiek dood bij mijStond er beetje suf bij te kijken en vroegen zelfs of we misschien stil konden gaan staan, want ze zagen niks van het concert.... We hebben het maar genegeerd.
Knights of Cydonia was toen ook zo gaaf
OMFGquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Al dat zweet dat alle kanten op spetterde, gatverdamme![]()
haha vet!quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:28 schreef Felixa het volgende:
Én met Dom in volledige Spiderman-outfit, compleet met masker.![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:38 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
haha vet!
Zijn daar foto's van?
Het was daar zooo heetquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
OMFG![]()
![]()
![]()
Thanks for the info. Daar ga ik dus nooit heen.
Vorig jaar op Sziget bij justice, dat was in een tent, het regende gewoon zweet, en niet af een toe een druppel, nee gewoon een flinke buiquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
OMFG![]()
![]()
![]()
Thanks for the info. Daar ga ik dus nooit heen.
Vorig jaar Metallica op Pinkpop, daar schijnt het ook geregend te hebben, maar heb daar niks van gemerkt. De menigte was zo bezweet en warm dat het water boven je hoofd verdampte. Een paar vrienden die achteraan het veld lagen werden gewoon nat van de regen, terwijl ik vooraan in het vak geen druppel gevoeld heb.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
Vorig jaar op Sziget bij justice, dat was in een tent, het regende gewoon zweet, en niet af een toe een druppel, nee gewoon een flinke bui![]()
Maar dat was het wel waard
Die hoor ik ook nu je het zegt... De rest niet zo...quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Britney Spears, Mika
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die hoor ik ook nu je het zegt... De rest niet zo...
Daar was ik ook bij! Wanneer was dat? Is denk ik weer de laatste keer geweest dat ik ze live gezien heb. Heb ze inmiddels 10 keer live gezien, de eerste keer als voorprogramma van Live (die toen nog goed waren) in Gent. Normaal sta je met voorprogramma's wat te slapen of te zuipen, maar we waren meteen gefascineerd door Muse en zijn ze toen kort daarna gaan kijken in 013. Daar speelden ze toen nog als onbeduidend bandje. Was gaaf, in een halfvolle zaal, kun je je dat voorstellen...quote:
Dat was 19december 2006.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:13 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij! Wanneer was dat? Is denk ik weer de laatste keer geweest dat ik ze live gezien heb. Heb ze inmiddels 10 keer live gezien, de eerste keer als voorprogramma van Live (die toen nog goed waren) in Gent. Normaal sta je met voorprogramma's wat te slapen of te zuipen, maar we waren meteen gefascineerd door Muse en zijn ze toen kort daarna gaan kijken in 013. Daar speelden ze toen nog als onbeduidend bandje. Was gaaf, in een halfvolle zaal, kun je je dat voorstellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |