Bedankt voor de informatie, heb al een redelijke boze brief met harde feiten erin, gaat het hier niet mee lukken stuur ik een sommatiequote:Op donderdag 10 september 2009 00:07 schreef CantFazeMe het volgende:
Je moet het bedrijf wel in gebreke stellen en een ultimatum stellen. Tenminste dat doe ik altijd. Beetje pushen met deze grote bedrijven. Doen ze ook bij jouw dus. Dus NIET bellen, of een normale brief schrijven, dan wordt je steeds van kastje naar muur gestuurd.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, na vier keer opsturen (met dezelfde klacht(en), zijn ze verplicht om een nieuw/ander toestel te geven.
[..]
Bij de PC kreeg ik ook bij de 3e keer een nieuwe PC, en hij is 3x met dezelfde klachten opgestuurd en vind het wel goed zo. Ik vertik het om hem steeds te blijven op te sturen. Laat het hoofdkantoor maar met een mooie oplossing komenquote:Op donderdag 10 september 2009 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Zijn ze niet verplicht hoor en zeker niet in TS zijn geval want toestel is niet voor de 4e x voor hetzelfde iets opgestuurd.
Tietenquote:
Heb je hier een bron van?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, na vier keer opsturen (met dezelfde klacht(en), zijn ze verplicht om een nieuw/ander toestel te geven.
[..]
Ik ben met mijn toestel 4x naar de winkel geweest, deze is daarna 4x opgestuurd naar Dynafix en toen belde ze dat ik een ander toestel kreeg.
quote:Order - Bevestigd 5-10-2009 9:32:03
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 5-10-2009 9:32:04
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 8-10-2009 12:34:07
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 8-10-2009 12:34:08
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 9-10-2009 7:36:04
Reparatie repair center - In behandeling 9-10-2009 10:40:56
Reparatie - Component repair 9-10-2009 10:42:00
Reparatie - Wacht op omruil 12-10-2009 9:27:35
Sorry, ik had dit niet gelezen.quote:
quote:
Zeker fijn!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sorry, ik had dit niet gelezen.
En nee, dit hoorde ik van een verkoper, maar er zal vast wel "ergens" een linkje zijn
En fijn Dion!
Wat nu dus het geval isquote:Mijn aanvraag voor een vervangend toestel is afgekeurd. Als een toestel voor de 4e keer een defect vertoont, dan lost Sony Ericsson dit op
Het is al geregeld griekjequote:
Ohquote:
Zelfs mijn reacties zijn mooi.quote:
Lezen is moeilijkquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |