Ik heb geen zusjequote:Op woensdag 9 september 2009 19:11 schreef Kerol het volgende:
Ik denk; ik vraag het maar direct anders duurt het nog 3 pagina's voor de belangrijkste eis wordt gesteld:
Pics van je zusje.
Oja en die van de buurvrouw
Nee,,, het zijn polen ( hele aardige!) die de taal niet echt machtig zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat dacht je ervan om even met je buren te praten?
Oh wacht, dit is WGR niet.
Klootzakken! Dood moeten ze! Leg een paardenkop bij ze in bed, dat zal ze leren!
Schorem!
Maar de schutting is ook van houtquote:Op woensdag 9 september 2009 19:17 schreef Ik_ben_doof het volgende:
[ afbeelding ]
veel beter middel... Zo is direct kaal.
quote:
Ik heb een schutting!!!quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:30 schreef Rosbief het volgende:
Had dan een vrijstaand huis gekocht ipv zo'n twee-paupers-onder-één-kap-woning.
Gevalletje eigen schuld dikke bult.
Gooi het afgeknipt uiteraard wel over de schutting naar je buren waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:14 schreef Tja..1986 het volgende:
Knip weg wat er over de tuingrens groeit. Probleem opgelost.
Verkapte ik-woon-nog-in-het-vrijstaande-huis-van-mijn-ouders-post.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:30 schreef Rosbief het volgende:
Want in een vrijstaand huis heb je geen buren?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:30 schreef Rosbief het volgende:
Niet iedereen woont nog thuis bij pappie en mammie zoals jijquote:Op woensdag 9 september 2009 19:30 schreef Rosbief het volgende:
Niets mis mee toch, jaloers?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:33 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Verkapte ik-woon-nog-in-het-vrijstaande-huis-van-mijn-ouders-post.
aahh,, jij hebt een villa natuurlijk?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:30 schreef Rosbief het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:34 schreef Ik_ben_doof het volgende:
Het is gebleken dat TS een houte schutting heeft.
Heb ik er een nieuwe oplossing voor je..
Het kostte wel wat.
Ik zou je huisdier binnen houden!..
[ afbeelding ]
bij elke tuin winkel.. is er een chemische spul te vinden..quote:
Me vader heeft net geknipt:Pquote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef Ik_ben_doof het volgende:
[..]
bij elke tuin winkel.. is er een chemische spul te vinden..
Wel de afgeknipte planten bij de buren dumpen he. Het zijn tenslotte zijn planten.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:58 schreef Lonker het volgende:
[..]
Me vader heeft net geknipt:P
Ik maak morgen wel fototjes
Ray Charles en Stevie Wonder zouden ook erg graag willen zien.quote:Pics komen nog voor diegene die willen zien![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |