Oeps, sorry, ik haal hier nergens meer mee dan 300KB..quote:Op zondag 27 september 2009 23:07 schreef Asgard het volgende:
[..]
De lage snelheid bedoelde ik met down, sorry
Om het gebruik van IPv6 te bevorderen, lijkt me.quote:Op maandag 28 september 2009 10:16 schreef HQ-Design het volgende:
Gratis is altijd handig, waarom IPv6 gratis en andere laten betalen?
Ik heb net nog een dvd gedownload met XSNews..quote:Op maandag 28 september 2009 22:10 schreef Joe-Momma het volgende:
heel vreemd allemaal... sinds dit topic geopend is kon ik prima downen via ipv6 maar nu kapt ie er ineens mee....![]()
![]()
wie weet waar door dat komt??
is die test soms afgelopen
Nee, testen.quote:Op maandag 28 september 2009 10:24 schreef qltel het volgende:
[..]
Om het gebruik van IPv6 te bevorderen, lijkt me.
tja vaag.. hij deed het ook altijd naar behoren maar ineens klapt de boel eruit en krijg ik steeds een error bij de nt1 tunneling.quote:Op maandag 28 september 2009 22:11 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Ik heb net nog een dvd gedownload met XSNews..
Same here, nu download ik nog maar met 1 mb/squote:Op maandag 28 september 2009 22:46 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
tja vaag.. hij deed het ook altijd naar behoren maar ineens klapt de boel eruit en krijg ik steeds een error bij de nt1 tunneling.
er staat iets van connection refused (reader.ipv6.xsnews.nl,119)
en dan dat ie de connectie closed!!!
pffff klotezooooooooiiiiiijjjjjjjjquote:Op maandag 28 september 2009 22:52 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Same here, nu download ik nog maar met 1 mb/sMe fap film komt niet snel genoeg binnen
samequote:Op maandag 28 september 2009 22:46 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
tja vaag.. hij deed het ook altijd naar behoren maar ineens klapt de boel eruit en krijg ik steeds een error bij de nt1 tunneling.
er staat iets van connection refused (reader.ipv6.xsnews.nl,119)
en dan dat ie de connectie closed!!!
Newsbin Pro heb ik lang gebruikt, prima programma inderdaad. het kost echter geld, en om dat ding te gaan kopen voor iets wat morgen voorgoed over kan zijn (m'n provider levert geen news) is me ook weer wat overdreven.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:02 schreef dr.dunno het volgende:
ik raad overigens Newsbin Pro aan, makkelijk in gebruik en doet het goed.
Het is zo nu en dan inderdaad kut. Maar zoals jij ook weet speel je wel met een test-server. Downtime kun je gewoon verwachten. En daarnaast is het volledig gratis...quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:40 schreef Joe-Momma het volgende:
nou ik weet nou niet wat ik moet zeggen over deze ipv6 test...
in het begin TOP!!![]()
![]()
2200 tot 2300 kbs snelheden pompte de file me hdd binnen zo snel heb ik nog nooit meegemaakt op me pctje..
maarja aan al het moois komt een eind merk ik al weer.
gister knalde de boel er ineens uit.
net weer ff geprobeerd en tja hij deed het ff.... maar niet sneller dan 1500 kbs met geluk.
tot dat ie ineens terug viel naar![]()
maar liefs 265 kbs
![]()
![]()
om vervolgens er maar weer mee te kappen....![]()
dit is gewoon K U T....
wat is het probleem???
who knows??
Wat ben jij een zeikerd joh. Het is een TESTserver en het is GRATIS. Wat loop je te kafferen? Je loopt hier 2 weken in dit topic, terwijl de testserver al bijna 2 jaar draait ofzo.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:40 schreef Joe-Momma het volgende:
nou ik weet nou niet wat ik moet zeggen over deze ipv6 test...
in het begin TOP!!![]()
![]()
2200 tot 2300 kbs snelheden pompte de file me hdd binnen zo snel heb ik nog nooit meegemaakt op me pctje..
maarja aan al het moois komt een eind merk ik al weer.
gister knalde de boel er ineens uit.
net weer ff geprobeerd en tja hij deed het ff.... maar niet sneller dan 1500 kbs met geluk.
tot dat ie ineens terug viel naar![]()
maar liefs 265 kbs
![]()
![]()
om vervolgens er maar weer mee te kappen....![]()
dit is gewoon K U T....
wat is het probleem???
who knows??
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:48 schreef kiekert het volgende:
[..]
Wat ben jij een zeikerd joh. Het is een TESTserver en het is GRATIS. Wat loop je te kafferen? Je loopt hier 2 weken in dit topic, terwijl de testserver al bijna 2 jaar draait ofzo.
Flikker eens op met je gezeik. Als je er niet mee om kunt gaan, moet je gewoon gaan betalen voor een stabiele server, anders gewoon je kop houden.
Jij weet niet eens waar ze mee bezig zijn bij xsnews, wat ze aan het testen zijn enz.
Doet je IPv6 tunneltje het wel? Client kan wel draaien maar hoeft niet te betekenen dat er ook data over heen kan.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:46 schreef Rejected het volgende:
Ik krijg beide servers niet aan de praat, gewoon die gegevens in grabit ingevuld en die bats draaien.
En de client draait ook gewoon(anoniem).
Ligt vast niet aan hun server hè?
Als jij mijn gezeik niet kan handlen KK kneus, moet je je grote smoel lekker houden sukkel.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:48 schreef kiekert het volgende:
[..]
Wat ben jij een zeikerd joh. Het is een TESTserver en het is GRATIS. Wat loop je te kafferen? Je loopt hier 2 weken in dit topic, terwijl de testserver al bijna 2 jaar draait ofzo.
Flikker eens op met je gezeik. Als je er niet mee om kunt gaan, moet je gewoon gaan betalen voor een stabiele server, anders gewoon je kop houden.
Jij weet niet eens waar ze mee bezig zijn bij xsnews, wat ze aan het testen zijn enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |