Thanks, hij is nu wel connectedquote:Op donderdag 10 september 2009 08:24 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik kreeg ook alleen maar disconnects. Na een account aangemaakt te hebben met als server amsterdam.freenet6.net werkte het ineens prima.
Het werkt met elk programma...quote:Op donderdag 10 september 2009 13:03 schreef Asgard het volgende:
[..]
Thanks, hij is nu wel connected![]()
Heeft iemand dit trouwens aan de praat gekregen met Alt.Binz? Die Sabnzbd is echt een kloteprogramma.
Ik bedoel IPv6 op Alt.Binz draaiende krijgen. Ik had in die vorige topic gelezen over een regel die je in run>cmd moet uitvoeren maar als ik die overtik krijg ik een foutmelding. :/quote:Op donderdag 10 september 2009 13:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het werkt met elk programma...
Volgens mij is dat, omdat je van je provider nog geen ipv6 adres krijgt? Weet het niet zekerquote:Op donderdag 10 september 2009 14:30 schreef qltel het volgende:
Het gekke is trouwens wel dat Vista ingebouwd IPv6 heeft, maar intussen krijg ik het daarmee niet werkend. Anders zou zelfs die Gateway6 client eruit kunnen bij mij.
Nee, ik heb zelfs een adres. Intern kan ik ook pingen enzo. Voor zover ik heb begrepen is het probleem dat m'n provider het nog niet doorgeeft. Daarom moet je een tunnel gebruiken, dat zou in Vista automatisch moeten werken, maar dat doet het bij mij in elk geval niet. Nouja, met die Gateway6 werkt het ook.quote:Op donderdag 10 september 2009 15:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat, omdat je van je provider nog geen ipv6 adres krijgt? Weet het niet zeker
Eweka heeft vaker last van time-outs.quote:Op donderdag 10 september 2009 15:54 schreef BULL91 het volgende:
Via SABnzbd werkt nu. Via Newsleecher wil het mij nog niet lukken. Ik heb de bat bestandjes gebruikt. Maar in newsleecher en in de bat bestandjes krijg ik elke keer dat die eerst verbinding probeert te maken, en na een tijdje dat het mislukt. Weet iemand hier iets op?
Ik heb even gekeken en krijg inderdaad deze log te zien:quote:Op donderdag 10 september 2009 08:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat je IPv6 gateway niet connected is...
Staat die download nu bij Sabnzbd in 'history'?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:29 schreef grizegrijn het volgende:
Ik kan het niet in de andere topics vinden, maar m'n actieve download is net ineens verdwenen. Sabnzd crashte, en toen ik hem opnieuw startte, was de download weg. Als ik de nzb opnieuw laadt, begint hij weer opnieuw. Terwijl ik net 6gb ervan binnen had.
Hoe kan ik de download verder laten gaan?
Nee. Ik zie hem nergens meer staan, net alsof hij er nooit geweest is. Hij moest ook nog ongeveer 0,5-1 gb voor hij klaargekuikt was.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:59 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Staat die download nu bij Sabnzbd in 'history'?
Idd raar. Normaal zou je download dan in de 'incomplete' map moeten staan, waar ie dan de volgende keer mee verder gaat downloaden..quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:06 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Nee. Ik zie hem nergens meer staan, net alsof hij er nooit geweest is. Hij moest ook nog ongeveer 0,5-1 gb voor hij klaargekuikt was.
Vreemd. Voor het eerst dat ik problemen heb sinds ik het werkend heb.quote:2009-09-13 17:30:55,568 WARNING [downloader] Thread 4@reader.ipv6.xsnews.nl:119: timed out
2009-09-13 17:32:55,576 WARNING [downloader] Thread 5@reader.ipv6.xsnews.nl:119: timed out
2009-09-13 17:30:55,568 WARNING [downloader] Thread 4@reader.ipv6.xsnews.nl:119: timed out
2009-09-13 17:32:55,576 WARNING [downloader] Thread 5@reader.ipv6.xsnews.nl:119: timed out
Ah, oke. Zelfde melding?quote:Op maandag 14 september 2009 15:27 schreef kikoooooo het volgende:
XSnews was bij mij ook plat gisteravond. Gebeurt wel vaker.
Oke, dan maar afwachtenquote:
Waar vind je de snelheid?quote:Op maandag 21 september 2009 09:06 schreef Stinosss het volgende:
Ik download nu 1,5 week met XSnews en het werkt perfect. Snelheid rond de 11Mb/s.
In SABnzbd+? Onder elke pagina zie je het wel staan.quote:
quote:Download Dir: 9.24 GB - Complete Dir: 9.24 GB - Download speed: 0.00 KB/s - Queued: 0.00/0.00 MB
Bij mij doen ze het op het moment allebei..quote:Op maandag 21 september 2009 10:06 schreef Lastpost het volgende:
Hier krijg ik via de batch files:
Connection from [mijn pc], [getal]
Connection refused [reader.ipv6.xsnews.nl,119]
Connection closed
De boel zal wel weer plat liggen ga ik vanuit.
Nee, bij mij werkten ze gisteren prima en vandaag weer.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:52 schreef kaaskopje het volgende:
ik heb een 10060 sinds gister bij xsnew en eweka ip6 servers
Hebben meer mensen dit?
1 |
Nee, dat heb ik ook. Ik haal met Eweka ook maar 500 kB/s ipv de 1,5 mB/s.quote:Op zondag 27 september 2009 22:19 schreef magnifor het volgende:
Ik heb nu connectie via go6, heb een account aangemaakt en heb de eweka server ingesteld. Hij download nu maximaal met 500kB/s terwijl ik tot 1,5MB/s kan.
Heeft het te maken met de ipv6 gateway (dat het gecapt wordt) of met de eweka server?
Overigens krijg ik bij Xsnews steeds Access denied to your node melding, terwijl ik wel een account heb aangemaakt.
De lage snelheid bedoelde ik met down, sorryquote:Op zondag 27 september 2009 19:16 schreef qltel het volgende:
[..]
Eweka? Nee hoor, werkt hier als een zonnetje..
Oke bedankt voor de info. Hopen dat xsnews werkt morgen, ik heb een uur geleden account aangemaakt maar blijkbaar zijn de servers nog niet geupdate ofzo. Heb ik ook met Eweka altijd als ik ben vergeten om mijn account te verlengen en dan een nieuw account krijg (Access denied to your node).quote:Op zondag 27 september 2009 23:07 schreef Asgard het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ook. Ik haal met Eweka ook maar 500 kB/s ipv de 1,5 mB/s.
[..]
De lage snelheid bedoelde ik met down, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |