Oeps, sorry, ik haal hier nergens meer mee dan 300KB..quote:Op zondag 27 september 2009 23:07 schreef Asgard het volgende:
[..]
De lage snelheid bedoelde ik met down, sorry
Om het gebruik van IPv6 te bevorderen, lijkt me.quote:Op maandag 28 september 2009 10:16 schreef HQ-Design het volgende:
Gratis is altijd handig, waarom IPv6 gratis en andere laten betalen?
Ik heb net nog een dvd gedownload met XSNews..quote:Op maandag 28 september 2009 22:10 schreef Joe-Momma het volgende:
heel vreemd allemaal... sinds dit topic geopend is kon ik prima downen via ipv6 maar nu kapt ie er ineens mee....![]()
![]()
wie weet waar door dat komt??
is die test soms afgelopen
Nee, testen.quote:Op maandag 28 september 2009 10:24 schreef qltel het volgende:
[..]
Om het gebruik van IPv6 te bevorderen, lijkt me.
tja vaag.. hij deed het ook altijd naar behoren maar ineens klapt de boel eruit en krijg ik steeds een error bij de nt1 tunneling.quote:Op maandag 28 september 2009 22:11 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Ik heb net nog een dvd gedownload met XSNews..
Same here, nu download ik nog maar met 1 mb/squote:Op maandag 28 september 2009 22:46 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
tja vaag.. hij deed het ook altijd naar behoren maar ineens klapt de boel eruit en krijg ik steeds een error bij de nt1 tunneling.
er staat iets van connection refused (reader.ipv6.xsnews.nl,119)
en dan dat ie de connectie closed!!!
pffff klotezooooooooiiiiiijjjjjjjjquote:Op maandag 28 september 2009 22:52 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Same here, nu download ik nog maar met 1 mb/sMe fap film komt niet snel genoeg binnen
samequote:Op maandag 28 september 2009 22:46 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
tja vaag.. hij deed het ook altijd naar behoren maar ineens klapt de boel eruit en krijg ik steeds een error bij de nt1 tunneling.
er staat iets van connection refused (reader.ipv6.xsnews.nl,119)
en dan dat ie de connectie closed!!!
Newsbin Pro heb ik lang gebruikt, prima programma inderdaad. het kost echter geld, en om dat ding te gaan kopen voor iets wat morgen voorgoed over kan zijn (m'n provider levert geen news) is me ook weer wat overdreven.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:02 schreef dr.dunno het volgende:
ik raad overigens Newsbin Pro aan, makkelijk in gebruik en doet het goed.
Het is zo nu en dan inderdaad kut. Maar zoals jij ook weet speel je wel met een test-server. Downtime kun je gewoon verwachten. En daarnaast is het volledig gratis...quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:40 schreef Joe-Momma het volgende:
nou ik weet nou niet wat ik moet zeggen over deze ipv6 test...
in het begin TOP!!![]()
![]()
2200 tot 2300 kbs snelheden pompte de file me hdd binnen zo snel heb ik nog nooit meegemaakt op me pctje..
maarja aan al het moois komt een eind merk ik al weer.
gister knalde de boel er ineens uit.
net weer ff geprobeerd en tja hij deed het ff.... maar niet sneller dan 1500 kbs met geluk.
tot dat ie ineens terug viel naar![]()
maar liefs 265 kbs
![]()
![]()
om vervolgens er maar weer mee te kappen....![]()
dit is gewoon K U T....
wat is het probleem???
who knows??
Wat ben jij een zeikerd joh. Het is een TESTserver en het is GRATIS. Wat loop je te kafferen? Je loopt hier 2 weken in dit topic, terwijl de testserver al bijna 2 jaar draait ofzo.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:40 schreef Joe-Momma het volgende:
nou ik weet nou niet wat ik moet zeggen over deze ipv6 test...
in het begin TOP!!![]()
![]()
2200 tot 2300 kbs snelheden pompte de file me hdd binnen zo snel heb ik nog nooit meegemaakt op me pctje..
maarja aan al het moois komt een eind merk ik al weer.
gister knalde de boel er ineens uit.
net weer ff geprobeerd en tja hij deed het ff.... maar niet sneller dan 1500 kbs met geluk.
tot dat ie ineens terug viel naar![]()
maar liefs 265 kbs
![]()
![]()
om vervolgens er maar weer mee te kappen....![]()
dit is gewoon K U T....
wat is het probleem???
who knows??
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:48 schreef kiekert het volgende:
[..]
Wat ben jij een zeikerd joh. Het is een TESTserver en het is GRATIS. Wat loop je te kafferen? Je loopt hier 2 weken in dit topic, terwijl de testserver al bijna 2 jaar draait ofzo.
Flikker eens op met je gezeik. Als je er niet mee om kunt gaan, moet je gewoon gaan betalen voor een stabiele server, anders gewoon je kop houden.
Jij weet niet eens waar ze mee bezig zijn bij xsnews, wat ze aan het testen zijn enz.
Doet je IPv6 tunneltje het wel? Client kan wel draaien maar hoeft niet te betekenen dat er ook data over heen kan.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:46 schreef Rejected het volgende:
Ik krijg beide servers niet aan de praat, gewoon die gegevens in grabit ingevuld en die bats draaien.
En de client draait ook gewoon(anoniem).
Ligt vast niet aan hun server hè?
Als jij mijn gezeik niet kan handlen KK kneus, moet je je grote smoel lekker houden sukkel.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:48 schreef kiekert het volgende:
[..]
Wat ben jij een zeikerd joh. Het is een TESTserver en het is GRATIS. Wat loop je te kafferen? Je loopt hier 2 weken in dit topic, terwijl de testserver al bijna 2 jaar draait ofzo.
Flikker eens op met je gezeik. Als je er niet mee om kunt gaan, moet je gewoon gaan betalen voor een stabiele server, anders gewoon je kop houden.
Jij weet niet eens waar ze mee bezig zijn bij xsnews, wat ze aan het testen zijn enz.
Yep, prepaid.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:52 schreef sanger het volgende:
Eweka kost ¤ 7,50 voor 30 dagen toch? Een soort prepay constructie?
Mooi, dan ga ik een betaald accountje aanschaffenquote:
1 2 | Server address "news.ipv6.eweka.nl:119" is not valid. |
Installeer Gateway6 eens en zet 'm aan ..quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:19 schreef Ltd. het volgende:
Hm, wanneer ik bij SABnzbd de eweka server wil toevoegen krijg ik deze foutmelding:
[ code verwijderd ]
Wat ik invoer:
Host: news.ipv6.eweka.nl
Port: 119
Username:
Password:
Timeout:120
Connections: 8
Iemand enig idee wat er fout kan zijn?
Je bent een genie!quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:20 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Installeer Gateway6 eens en zet 'm aan ..
Yep. Gateway6 zorgt ervoor dat mensen met alleen ipv4 verbinding, via een tunnel ook ipv6 verbinding hebben, en dat heb je voor deze servers nodig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:24 schreef Ltd. het volgende:
[..]
Je bent een genie!
Die gateway6 is creert dus eigenlijk een tunnel?
Ik heb ook gemerkt dat NZBindex raar doet vandaag.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:26 schreef Ltd. het volgende:
Waneer ik op de site http://www.ftn2day.nl op een film klik (en tevens reageer) zodat ik de NZB bestanden kan zien. Dan opent zich een nieuw scherm waar raar genoeg geen NZB bestanden instaan.
Heeft nog iemand dit probleem?
Komt dit misschien dat de film te lang geleden aangeboden werd?
Of doe ik iets fout?
Ja dus als ik het goed begrijp? Geen verkeer op de server?quote:
Jep. Down.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:52 schreef thomasss het volgende:
[..]
Ja dus als ik het goed begrijp? Geen verkeer op de server?
Inderdaad, dacht dat Eweka ook down was. Maar m'n SABnzbd pakte niet de eweka server toen de xsnews down was...quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:09 schreef qltel het volgende:
[..]
XSnews is nu down (maar da's vrij normaal), Eweka werkt bij mij.
Ik heb XSnews als backup-server ingesteld staan. Omdat hij nogal eens down is.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:24 schreef thomasss het volgende:
[..]
Inderdaad, dacht dat Eweka ook down was. Maar m'n SABnzbd pakte niet de eweka server toen de xsnews down was...
Accountje bij Eweka voor 7.50 in de maand, en je kunt tot max 40MBit downloaden, met een retentie van ruim een jaar (400 dagen oid). En ja, da's wel wat beterquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:19 schreef Radioheader het volgende:
Ligt er nu bij mij ook helemaal af. Als het werkt is het leuk, maar de laatste tijd ligt het er vaker af dan dat ie het goed doet. Is het als ik ga betalen beter?
Retentie van hun ipv6 server is wel hetzelfde.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 06:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Accountje bij Eweka voor 7.50 in de maand, en je kunt tot max 40MBit downloaden, met een retentie van ruim een jaar (400 dagen oid). En ja, da's wel wat beter
Het draait allemaal een stuk minder soepel dan een paar maanden terug iig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:40 schreef h.henkie het volgende:
Even geïnstalleerd, en het werktHeb weliswaar een payserver, maar dit, ipv6 nieuwsgroepen is eigenlijk te simpel. Ben dan ook benieuwd hoelang het duurt voordat de massa het ontdekt en hoelang het dan blijft draaien.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2009-12-30 19:20:46,134 ERROR [newswrapper] Failed to connect: (10060, 'Operation timed out') 1@news.ipv6.eweka.nl:119 2009-12-30 19:20:46,262 ERROR [newswrapper] Failed to connect: (10060, 'Operation timed out') 2@news.ipv6.eweka.nl:119 2009-12-30 19:20:46,385 ERROR [newswrapper] Failed to connect: (10060, 'Operation timed out') 3@news.ipv6.eweka.nl:119 2009-12-30 19:20:46,471 ERROR [newswrapper] Failed to connect: (10060, 'Operation timed out') 4@news.ipv6.eweka.nl:119 2009-12-30 19:20:46,552 ERROR [newswrapper] Failed to connect: (10060, 'Operation timed out') 5@news.ipv6.eweka.nl:119 2009-12-30 19:20:46,641 ERROR [newswrapper] Failed to connect: (10060, 'Operation timed out') 6@news.ipv6.eweka.nl:119 2009-12-30 19:22:25,697 WARNING [downloader] Thread 1@news.ipv6.eweka.nl:119: timed out 2009-12-30 19:24:25,691 WARNING [downloader] Thread 2@news.ipv6.eweka.nl:119: timed out |
Eweka ligt er al een tijdje uit.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:26 schreef Silvanovisch het volgende:
[ code verwijderd ]
Liggen ze er uit?
Heb al een tijdje niet meer gedownload, maar wil nu even wat binnen halen en het werkt niet meer.
quote:newszilla6.xs4all.nl
poort 119
4 connections
retentie ongeveer 30 dagen
In ubuntu kan je miredo installeren en startenquote:Op zondag 3 januari 2010 17:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb het werkend in windows![]()
ben film aan het downloaden met 550kb/s
Ik kan nog geen tunnel maken in ubuntu linux.
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:18 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
In ubuntu kan je miredo installeren en starten
http://www.remlab.net/files/miredo/debian/miredo_1.2.2-1_i386.deb
hier ookquote:Op zondag 3 januari 2010 17:41 schreef LightLuke het volgende:
Klopt het dat xsnews ipv6 een beetje raar doet?
Server to busy , access denied to your node?
Ah, vond het al raarquote:
quote:Yes! Je gebruikt al IPv6 en komt vanaf 2001:blabla
Klopt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
eweka ligt er al geruimetijd intussen?
Eweka ipv6 ligt er al maanden uit hoor. Gebruik xsnews en xs4all.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:17 schreef Stevennn het volgende:
Werkt dit nog?![]()
Ik heb eens de OP gevolgd! Maar ik krijg dit (zijn 2 verschillende pagina's):
[ afbeelding ]
Haha ja ik zag het. Ik heb nu een xsnews account gedaan. Maar hij download nog steeds niet (maar er komen ook geen warnings meer). Moet ik bij Gateway6 nu ook inloggen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:22 schreef wwwever het volgende:
[..]
Eweka ipv6 ligt er al maanden uit hoor. Gebruik xsnews en xs4all.
Wat doe ik fout?quote:2010-01-09 20:59:10,263 ERROR [downloader] Connecting 3@reader.ipv6.xsnews.nl:119 failed, message=502 reader.ipv6.xsnews.nl: Access denied to your node - news@reader.ipv6.xsnews.nl
dat krijg ik ook nuquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:02 schreef sanger het volgende:
Ik heb een XS News account en krijg deze melding:
[..]
Wat doe ik fout?
Het heeft altijd wel gewerkt. Is het een storing of is mijn account verlopen etc?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |