abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72588748
Die ene site, jeweetwel. www.gratiskados.nl die mensen massaal gratis kado's beloofde en duizenden mensen hebben 20 euro ingelegd en maar een handjevol heeft daadwerkelijk iets ontvangen.

Dit is van trosradar:

Op de site www.gratiskados.nl kunt u slechts één product bestellen, namelijk de Antenne Booster van 19,95. Nadat u deze Antenne Booster bestelt heeft, kunt u kiezen uit 15 kado’s waarvan u er 1 gratis zult ontvangen.

Let wel op. Deze kado’s ontvangt u niet direct. U wordt geplaatst op een wachtlijst. Op het moment dat het aantal benodigde klanten zich heeft aangemeld, krijgt de persoon die bovenaan de wachtlijst staat het kado. Dit proces wordt steeds herhaald.

Een voorbeeld: Als u een kado heeft gekozen waarvoor 45 nieuwe klanten nodig zijn en u staat op de 80ste plaats, dan moet u wachten tot er 3600 (45 x 80) nieuwe klanten de Antenne Booster hebben gekocht.

Het komt erop neer dat het heel lang kan gaan duren voordat u uw product krijgt. Ook is de Antenne Booster op gratiskados.nl een flink stuk boven de normale prijs van maximaal 5 euro. Iedereen die de Antenne Booster bestelt, betaalt in feite mee aan het kado voor degene die bovenaan de lijst staat in de hoop ooit z’n eigen kado te ontvangen. Wees alert als u het woord ‘gratis’ leest. Een populair cadeau kan immers lang op zich laten wachten…

Alleen beetje jammer dat ze bij deze conclusie over gratiskados geen rekening hebben gehouden met het feit dat je weer ontzettend snel zakt in de lijst als een ander nieuwe mensen aanmeldt, deze krijgt daar punten voor endie stijgt dan in de lijst, en aangezien veel meer mensen dat doen zak je alleen maar in de lijst Trosradar kwam tot de conclusie dat het geen piramidespel zou zijn geweest omdat je niet andere mensen hoeft aan te melden, lekkere conclusie Het komt erop neer als je na je inleg van 20 geen andere mensen over haalt om op je link te klikken en zich in te schrijven via jouw link je nooit hoger in de lijst komt. Beetje triest dat trosradar hun goede publiciteit op deze manier heeft gegeven, ze gaan onverstoorbaar verder anno 2009 met allerlei andere vage sites, en het zijn gewoon keihard piramidespelletjes die zei spelen en die zijn echt verboden in NL.

Ik spreek uit ervaring over deze site omdat ik als een gek heb gespamd op hyves, omdat ik zoveel spamde op hyves stond ik eindelijk bij 3 kado's bovenaan. de xbox360 (was errug hot in 2006) een pentax fotcamera, en een playstation 3. Nadat ik mij helemaal de tering had gespamd en hyves was door mjijn gespam genoodzaakt die optie eruit te gooien dat je geen groepsberichten meer kan sturen als je niet lid bent van die groep. Ik stond dus in 3 lijsten bovenaan en heb zelf 60 euro ingelegd, en ja hoor, 3 weken later ging die klote site offline. ze hebben iets van 3 a 4 ton binnengehaald, 4000 euro aan kados weggegeven en toen er geen toekomst meer in zat hebben ze weer een andere site geopend. wat een typhusmongolen zijn het. en trosradar houdt ze het hand boven het hoofd, in en rechtzaak zouden ze echt het onderspit gaan delven.

Alleen jammer dat iedereen zich massaal laat naaien en niemand die lui voor de rechter sleept.

[ Bericht 6% gewijzigd door Biogarde op 09-09-2009 18:28:10 ]
voor alle mensen die denken de waarheid in pacht te hebben, lik mijn zak op je dooie gemak.
pi_72588818
Topic openen op FOK! Dat zal ze leren!
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 9 september 2009 @ 17:42:33 #3
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_72588822
Je moet ook wel bijzonder zwakzinnig zijn om daar in te trappen
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_72588824
quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:40 schreef vallendester het volgende:
Die ene site, jeweetwel. www.gratiskados.nl die mensen massaal gratis kado's beloofde en duizenden mensen hebben 20 euro ingelegd en maar een handjevol heeft daadwerkelijk iets ontvangen.

Dit is van trosradar:

Op de site www.gratiskados.nl kunt u slechts één product bestellen, namelijk de Antenne Booster van 19,95. Nadat u deze Antenne Booster bestelt heeft, kunt u kiezen uit 15 kado’s waarvan u er 1 gratis zult ontvangen.

Let wel op. Deze kado’s ontvangt u niet direct. U wordt geplaatst op een wachtlijst. Op het moment dat het aantal benodigde klanten zich heeft aangemeld, krijgt de persoon die bovenaan de wachtlijst staat het kado. Dit proces wordt steeds herhaald.

Een voorbeeld: Als u een kado heeft gekozen waarvoor 45 nieuwe klanten nodig zijn en u staat op de 80ste plaats, dan moet u wachten tot er 3600 (45 x 80) nieuwe klanten de Antenne Booster hebben gekocht.

Het komt erop neer dat het heel lang kan gaan duren voordat u uw product krijgt. Ook is de Antenne Booster op gratiskados.nl een flink stuk boven de normale prijs van maximaal 5 euro. Iedereen die de Antenne Booster bestelt, betaalt in feite mee aan het kado voor degene die bovenaan de lijst staat in de hoop ooit z’n eigen kado te ontvangen. Wees alert als u het woord ‘gratis’ leest. Een populair cadeau kan immers lang op zich laten wachten…

Alleen beetje jammer dat ze bij deze conclusie over gratiskados geen rekening hebben gehouden met het feit dat je weer ontzettend snel zakt in de lijst als een ander nieuwe mensen aanmeldt, deze krijgt daar punten voor endie stijgt dan in de lijst, en aangezien veel meer mensen dat doen zak je alleen maar in de lijst Trosradar kwam tot de conclusie dat het geen piramidespel zou zijn geweest omdat je niet andere mensen hoeft aan te melden, lekkere conclusie Het komt erop neer als je na je inleg van 20 geen andere mensen over haalt om op je link te klikken en zich in te schrijven via jouw link je nooit hoger in de lijst komt. Beetje triest dat trosradar hun goede publiciteit op deze manier heeft gegeven, ze gaan onverstoorbaar verder anno 2009 met allerlei andere vage sites, en het zijn gewoon keihard piramidespelletjes die zei spelen en die zijn echt verboden in NL.

Ik spreek uit ervaring over deze site omdat ik als een gek heb gespamd op hyves, omdat ik zoveel spamde op hyves stond ik eindelijk bij 3 kado's bovenaan. de xbox360 (was errug hot in 2006) een pentax fotcamera, en een playstation 3. Nadat ik mij helemaal de tering had gespamd en hyves was door mjijn gespam genoodzaakt die optie eruit te gooien dat je geen groepsberichten meer kan sturen als je niet lid bent van die groep. Ik stond dus in 3 lijsten bovenaan en heb zelf 60 euro ingelegd, en ja hoor, 3 weken later ging die klote site offline. ze hebben iets van 3 a 4 ton binnengehaald, 4000 euro aan kados weggegeven en toen er geen toekomst meer in zat hebben ze weer een andere site geopend. wat een typhusmongolen zijn het. en trosradar houdt ze het hand boven het hoofd, in en rechtzaak zouden ze echt het onderspit gaan delven.

Alleen jammer dat iedereen zich massaal laat naaien en niemand die lui voor de rechter sleept.
pardon?

[ Bericht 5% gewijzigd door Biogarde op 09-09-2009 18:28:24 ]
  woensdag 9 september 2009 @ 17:42:59 #5
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_72588844
Oké.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_72588856
Maar ff serieus, laten we hun gaan stalken met dit leuke feit en er mee gaan confronteren!
Feyenoord Rotterdam
pi_72588889
quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:42 schreef Rosbief het volgende:
Je moet ook wel bijzonder zwakzinnig zijn om daar in te trappen
het werkt alleen als je enorm veel spam verstuurd, 1 op de 10.000 krijgt dan een kado. ik stond verzekerd op 3 lijsten van ene kado. alleen ze gingen offline.
voor alle mensen die denken de waarheid in pacht te hebben, lik mijn zak op je dooie gemak.
  woensdag 9 september 2009 @ 17:44:24 #9
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_72588899
Dat je er ook intrapt is Sad
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_72588916
quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Lief dagboek,
pi_72588954
quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:44 schreef falendester het volgende:

[..]

Ik heb jouw username geëdit naar jouw situatie.
Feyenoord Rotterdam
pi_72589007
60 euro weggegooid
  woensdag 9 september 2009 @ 17:48:41 #13
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72589040
Als je dit leest en nog niet doorhebt dat het een piramidespel is dan ben je zo stom dat je eigenlijk niet verdient te leven.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_72589070
dus ts is pissed omdat ze hem besodemieterd hebben en hij geen playstation kreeg, maar hij ondertussen wel allemaal mensen lid heeft gemaakt waarvan hij wist dat ze nooit en te nimmer iets konden krijgen.

Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  woensdag 9 september 2009 @ 17:50:40 #15
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72589105
Haha, TS is hard in z'n poepertje genomen en kan nu fluiten naar z'n centen.
Dus opent hij er maar een topic over op FOK!
pi_72589139
Du bist gepwnd wie unne noob !11 1 !!11!11! einz
Wie 'n wors koop of 'n weduwe trouwt, weetnie wat 'r is ingedouwd
  woensdag 9 september 2009 @ 17:51:55 #17
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_72589143
Ik ga zo'n site beginnen, misschien trappen nog meer sukkels zoals TS erin.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_72589146
we nemen het mee naar achteren
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_72589264
altijd leuk om die opgelichte mensen te zien klagen en janken, terwijl de rest van Nederland ze uitlacht, wie geloofd er nou in dit soort shit?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_72589431
pi_72590137
quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:48 schreef Ps2K het volgende:
Als je dit leest en nog niet doorhebt dat het een piramidespel is dan ben je zo stom dat je eigenlijk niet verdient te leven.
Ja alle mensen van trosradar moeten dood he? ga je ze allemaal neersteken? of steek je gewoon hun huis in de hens?
pi_72590158
Is dit geen lemming?
Roken is lekker
pi_72590170
quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:49 schreef longinus het volgende:
dus ts is pissed omdat ze hem besodemieterd hebben en hij geen playstation kreeg, maar hij ondertussen wel allemaal mensen lid heeft gemaakt waarvan hij wist dat ze nooit en te nimmer iets konden krijgen.

Kijk, dit is de eerste intelligente opmerking die ik hier zie
  woensdag 9 september 2009 @ 18:27:21 #24
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72590177
Je bent er zelf ingetrapt kuttekop.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72590239
quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:50 schreef Kopbal het volgende:
Haha, TS is hard in z'n poepertje genomen en kan nu fluiten naar z'n centen.
Dus opent hij er maar een topic over op FOK!
zie je het rekeningnummer staan in mijn topic vriend? Ik heb die 60 euro al viervoudig teruggevorderd op een eigenzinnige manier

Ik laat mij het kopkaas niet van mijn penis essen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')