Die ene site, jeweetwel.
www.gratiskados.nl die mensen massaal gratis kado's beloofde en duizenden mensen hebben 20 euro ingelegd en maar een handjevol heeft daadwerkelijk iets ontvangen.
Dit is van trosradar:
Op de site
www.gratiskados.nl kunt u slechts één product bestellen, namelijk de Antenne Booster van 19,95. Nadat u deze Antenne Booster bestelt heeft, kunt u kiezen uit 15 kado’s waarvan u er 1 gratis zult ontvangen.
Let wel op. Deze kado’s ontvangt u niet direct. U wordt geplaatst op een wachtlijst. Op het moment dat het aantal benodigde klanten zich heeft aangemeld, krijgt de persoon die bovenaan de wachtlijst staat het kado. Dit proces wordt steeds herhaald.
Een voorbeeld: Als u een kado heeft gekozen waarvoor 45 nieuwe klanten nodig zijn en u staat op de 80ste plaats, dan moet u wachten tot er 3600 (45 x 80) nieuwe klanten de Antenne Booster hebben gekocht.
Het komt erop neer dat het heel lang kan gaan duren voordat u uw product krijgt. Ook is de Antenne Booster op gratiskados.nl een flink stuk boven de normale prijs van maximaal 5 euro. Iedereen die de Antenne Booster bestelt, betaalt in feite mee aan het kado voor degene die bovenaan de lijst staat in de hoop ooit z’n eigen kado te ontvangen. Wees alert als u het woord ‘gratis’ leest. Een populair cadeau kan immers lang op zich laten wachten…

Alleen beetje jammer dat ze bij deze conclusie over gratiskados geen rekening hebben gehouden met het feit dat je weer ontzettend snel zakt in de lijst als een ander nieuwe mensen aanmeldt, deze krijgt daar punten voor endie stijgt dan in de lijst, en aangezien veel meer mensen dat doen zak je alleen maar in de lijst

Trosradar kwam tot de conclusie dat het geen piramidespel zou zijn geweest omdat je niet andere mensen hoeft aan te melden, lekkere conclusie

Het komt erop neer als je na je inleg van 20 geen andere mensen over haalt om op je link te klikken en zich in te schrijven via jouw link je nooit hoger in de lijst komt. Beetje triest dat trosradar hun goede publiciteit op deze manier heeft gegeven, ze gaan onverstoorbaar verder anno 2009 met allerlei andere vage sites, en het zijn gewoon keihard piramidespelletjes die zei spelen en die zijn echt verboden in NL.
Ik spreek uit ervaring over deze site omdat ik als een gek heb gespamd op hyves, omdat ik zoveel spamde op hyves stond ik eindelijk bij 3 kado's bovenaan. de xbox360 (was errug hot in 2006) een pentax fotcamera, en een playstation 3. Nadat ik mij helemaal de tering had gespamd en hyves was door mjijn gespam genoodzaakt die optie eruit te gooien dat je geen groepsberichten meer kan sturen als je niet lid bent van die groep. Ik stond dus in 3 lijsten bovenaan en heb zelf 60 euro ingelegd, en ja hoor, 3 weken later ging die klote site offline. ze hebben iets van 3 a 4 ton binnengehaald, 4000 euro aan kados weggegeven en toen er geen toekomst meer in zat hebben ze weer een andere site geopend. wat een typhusmongolen zijn het. en trosradar houdt ze het hand boven het hoofd, in en rechtzaak zouden ze echt het onderspit gaan delven.
Alleen jammer dat iedereen zich massaal laat naaien en niemand die lui voor de rechter sleept.
[ Bericht 6% gewijzigd door Biogarde op 09-09-2009 18:28:10 ]
voor alle mensen die denken de waarheid in pacht te hebben, lik mijn zak op je dooie gemak.