Ja, als spelletje is het ook niet boeiend, wel als testje wat je foon aan kanquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Net geinstalleerd maar vind het weinig aan. Ziet er wel vloeiend uit, maar heb het wel weer verwijderd
quote:Op maandag 14 september 2009 17:21 schreef elfzesendertig het volgende:
http://androidandme.com/2(...)-flash-10-and-recap/
Maar uit wat ik lees kan ik opmaken dat het het wel waard isquote:Op woensdag 16 september 2009 12:44 schreef Incolumis het volgende:
hmm ik dacht dat ik hier al eens gepost had, maar blijkbaar niet. of een modje heeft mijn post verwijderd![]()
net effe een update gedaan voor de Hero, moet nu alles weer instellen
mwah ik merk eigenlijk helemaal niet zo'n heel groot verschilquote:Op woensdag 16 september 2009 14:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar uit wat ik lees kan ik opmaken dat het het wel waard is
Dat is wel heel apart jaquote:Op zondag 20 september 2009 11:11 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb nu toch iets vreemds ontdekt
Ik had op mijn homescreen al sinds aankoop een klok in het midden boven en 4 shortcuts horizontaal onderin. Geen enkel probleem. 2 weken terug verplaatste ik die klok naar rechtsboven en zette ik die 4 shortcuts verticaal links.. werd mijn telefoon een stuk tragerToen weer omgezet, weer snel.. en nu weer verticaal en hij loopt weer steeds vast als ik m van de lock haal
Slaat ook nergens op.
Alleen het filmen met vrijwel elk Android toestel tot nu toe is matigquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:09 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.androidplanet.nl/2861/ustream-videostreaming-nu-beschikbaar-voor-android/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=ustream-videostreaming-nu-beschikbaar-voor-android
Best wel briljant, dat Ustream. Je filmt spul, en men kan 'live' meekijken, slechts ca. 3 seconden vertraging.
De cam-kwaliteit bedoel je? Tja, achquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:18 schreef elfzesendertig het volgende:
Alleen het filmen met vrijwel elk Android toestel tot nu toe is matig
Dat bedoel ik ja.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De cam-kwaliteit bedoel je? Tja, ach.
Dat probleem heb ik ook met mijn browsers. Als ik dan terug wil kan t heel lang durenquote:Op zondag 20 september 2009 13:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat is wel heel apart jaMaar misschien is het al eerder opgemerkt en gefixed in Donut (ze hebben nog wat af te werken als je naar http://b.android.com kijkt).
Ik heb sowieso wel de laatste tijd dat als ik bijvoorbeeld vanuit Swift naar m'n homescreen ga dat hij heel lang doet over het laden van het homescreen. Erg vervelend. Als er binnenkort meer info over de release datum van Donut komt wacht ik nog even, maar anders root ik hem misschien om Cyanogen te proberen.
Qua foto's is het wel beter om Snapphoto te gebruiken ipv de standaard app (geen video). Ze zijn scherper volgens mij. De foto van Snapphoto zijn ook een paar MB en die van de standaard app paar honderd KB.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:18 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Alleen het filmen met vrijwel elk Android toestel tot nu toe is matig
Wat is t verschil met Qik?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:09 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.androidplanet.nl/2861/ustream-videostreaming-nu-beschikbaar-voor-android/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=ustream-videostreaming-nu-beschikbaar-voor-android
Best wel briljant, dat Ustream. Je filmt spul, en men kan 'live' meekijken, slechts ca. 3 seconden vertraging.
Zoals hij al schreef is de vertraging 3 seconden tegenover 15-20 seconden met Qik. Verder kun je ook interactie hebben tussen filmer en kijker (polls), kun je tweeten (met een url) dat je begint met broadcasten etc etc. Oh, en toestellen kunnen een broadcast van elkaar overnemen.quote:
Oh, wel mooie optiesquote:Op donderdag 24 september 2009 09:14 schreef gday het volgende:
[..]
Zoals hij al schreef is de vertraging 3 seconden tegenover 15-20 seconden met Qik. Verder kun je ook interactie hebben tussen filmer en kijker (polls), kun je tweeten (met een url) dat je begint met broadcasten etc etc. Oh, en toestellen kunnen een broadcast van elkaar overnemen.
Als je toevallig bij een ramp bent, kan je wel mooi live verslag doenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:44 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Oh, wel mooie optiesMaar niet iets waar ik gebruik van zou maken.
Haha dat is wel zo. Maar ik heb geen twitter en er is geen hond die mijn video's zal volgen dus zelfs als ik breaking news heb is t niet zo nuttig voor mijquote:Op donderdag 24 september 2009 12:14 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Als je toevallig bij een ramp bent, kan je wel mooi live verslag doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |