op tweakers zegt net iemand geen push exchange en alleen de eerst komende afspraak. Klopt dat?quote:Op donderdag 10 september 2009 15:47 schreef -J-D- het volgende:
[..]
2) 32gb kan, groter weet ik niet
3) geen idee.
5) ja
6) ja
Spotify werkt officieel niet in Nederland en voor de Android app moet je sowieso een betaald Spotify account hebben. Misschien werkt dit wel goed:quote:Op donderdag 10 september 2009 15:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
3) Is er een soort Simplify Music voor android of kan ik spotify krijgen in Nederland?
Absoluut, da's het mooie van Android itt iPhone, het is multitasking, dus er kan van alles op de achtergrond draaien. Als ik het goed begrepen heb moet je bij de iPhone bijvoorbeeld eerst je mailprogje opstarten om te zien of je nieuwe mail hebt (?). Bij de Hero krijg je allerlei updates meteen te zien: mail, calendar, twitter, facebook, etc.quote:6) Kan ik nieuwe events op mijn home screen laten tonen (bv aankomende afspraken)
Geen idee, ik gebruik dat niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
op tweakers zegt net iemand geen push exchange en alleen de eerst komende afspraak. Klopt dat?
En http://blog.brightpointuk(...)hronisation-htc-hero :quote:Most of the Hero's other specs are similar to those other two phones: a 528-MHz Qualcomm processor, stereo Bluetooth, a MicroSD memory card slot, a 3.2-inch, 320x480 capacitive multitouch screen, Wi-Fi, GPS, and all the standard Android applications, including support for Microsoft Exchange push email.
quote:The HTC Hero features a Server ActiveSync client enabling bi-directional push synchronisation of contacts, calendar and email PIM data with Microsoft Exchange 2003 SP2 or later.
Alleen de eerstkomende afspraak is zichtbaar in de widget. Ik heb zelf Pure Calendar geinstalleerd met een screenvullend overzicht van mijn agenda voor de komende dag(en).quote:Op donderdag 10 september 2009 16:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
op tweakers zegt net iemand geen push exchange en alleen de eerst komende afspraak. Klopt dat?
Ah mooi. Ben zo Opera Mini gewend en hij is zo prettig qua snelheid, dat het lekker zou zijn om die te kunnen draaien naast de Android browser.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:08 schreef makkie88 het volgende:
hen hem net ff gedownload, werkt goed, zelfs fok op mobiele versie
Ik vond net deze review en daar staat dat je moet double tappen.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:22 schreef makkie88 het volgende:
hij draait best snel, moet ff wennen, weet niet hoe k moet zoomen, kom k wel 8r
Jammer, maar misschien is hij ook niet echt nodig op Android. Ik had 'm op Symbian en daar was hij echt een verbetering ten opzichte van mijn standaardbrowser maar ik lees steeds dat de standaard browser erg goed is. Dus wie weet, misschien helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:27 schreef gday het volgende:
Ik heb een paar weken geleden Opera Mini geprobeerd en vond het echt slecht. Ik gebruikte hiervoor ook altijd Opera Mini op mijn SE, maar dit ... dit is gewoon klotezooi. Het is een afgrijselijk slechte port die eigenlijk alleen bruikbaar is op een T-Mobile G1 (ik heb zelf een Hero).
Lees hier de reacties: http://www.cyrket.com/package/org.microemu.android.Browser en http://nl.androlib.com/an(...)oid-browser-BFt.aspx
Ik geloof dat Opera ook bezig is met een betere versie voor Android.
Net geinstalleerd maar vind het weinig aan. Ziet er wel vloeiend uit, maar heb het wel weer verwijderdquote:Op vrijdag 11 september 2009 07:33 schreef Witchfynder het volgende:
Hebben mensen hier ook het spelletje Armadillo Roll geprobeerd? Melig spelletje, maar het laat wel zien dat de 3D-rendering van de Magic en de Hero (schijnbaar) best wel tof is.
ziet er leuk uit, denk alleen niet dat et erg interesant is, wel ff geinstalleerd gelaten..quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:33 schreef Witchfynder het volgende:
Hebben mensen hier ook het spelletje Armadillo Roll geprobeerd? Melig spelletje, maar het laat wel zien dat de 3D-rendering van de Magic en de Hero (schijnbaar) best wel tof is.
quote:
In juli zullen er nog veel meer en betere telefoons uit zijn. Ik mag ook in juli een telefoon kiezen, hopelijk is er tegen die tijd een platte QWERTY slider en touchscreen met Android. En als er dan ook GPS, WiFi en goede 5MP+ camera met Xenon flash op zou zitten zou het helemaal mooi zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:49 schreef Djeez het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)toestel__.html?p=5,2
Deze ziet er veel beter uit dan de G1. Hopelijk is hij een stuk sneller. Ms dat ik deze wel neem in juli...
ik hou wel van www.androidworld.nlquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:07 schreef BasNijmegen het volgende:
Wat zijn de beste android sites betreft info, nieuws, etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |