SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Omdat je je niet hebt voorgesteld..quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:36 schreef Poit het volgende:
Damn, ik heb gewoon 2 HAWP gemist!!!
http://www.gametrailers.com/video/the-sons-hawp/54295
http://www.gametrailers.com/game/hey-ash-whatcha-playin/11350
duhs.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:40 schreef larry_flynt het volgende:
Vertel dan wat jullie willen weten!
Zullen we d'r sandwichen?quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:43 schreef larry_flynt het volgende:
Nou ok dan:
Naam: Larry Flynt
Beroep: bedenker en eigenaar van Hustler
En ik heb een xbox 360
High five!!quote:
ik heb een stukje voor je geschrevenquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee, Ashley heeft maar 3 gaten (poit heeft 2 penissen) , dus dat zit vol
Jij bent mijn favoriete Fok!ker vanaf dit moment!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:00 schreef Tain het volgende:
[..]
ik heb een stukje voor je geschreven
Als jij ooit russische bruiden moet hebben dan hoor ik het welquote:Op woensdag 9 september 2009 17:01 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Jij bent mijn favoriete Fok!ker vanaf dit moment!
"larry_flynt: De slowchatter met grootheidswaanzin. Denkt dat hij die andere Hugh Hefner is, maar spreekt/schrijft wel verdomd goed Nederlands voor een Amerikaan."
![]()
![]()
![]()
Als je ooit een meisje moet hebben hoor ik het wel!
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee, Ashley heeft maar 3 gaten (poit heeft 2 penissen) , dus dat zit vol
Op school staat een van de automaten op 5 cent ingesteldquote:Op woensdag 9 september 2009 16:58 schreef larry_flynt het volgende:
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen...
Ten eerste: " ..om voor 5 cent gratis koffie te krijgen..." Dan is de koffie niet meer gratis![]()
Ten tweede: Vertel de truc!
Die mensen doen, stuk voor stuk, niet meer mee.quote:
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die mensen doen, stuk voor stuk, niet meer mee.
Ik moet het wat vaker horen voordat ik het zelf ga gebruiken.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:12 schreef Nebo het volgende:
Schitterend hč? Ik gebruik het nu ook bijna dagelijks
Speciaal voor jou ^quote:Op woensdag 9 september 2009 18:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik moet het wat vaker horen voordat ik het zelf ga gebruiken.
Jij mag niks vragen want je doet niet meer mee.quote:
Waarom kijk je dat nu dan wel?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:21 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben nu die hele aflevering aan het kijken van dat vogelhuisje, ik trek dat mens van het vogelhuisje echt niet, wat een verschrikkelijk mens.
Omdat een vriend van mij erover begon.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom kijk je dat nu dan wel?
Je loopt ook altijd achter hequote:Op woensdag 9 september 2009 18:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat een vriend van mij erover begon.
Nee maar omdat je eerst net doet of het nix is en dan later ga je het alsnog kijkenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Een aflevering een paar dagen later zien "achter lopen" noemen
Heel tof Reintjiquote:Op woensdag 9 september 2009 18:23 schreef Reintji het volgende:
Dames en Heren,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de persoonlijke favoriet;
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:23 schreef Reintji het volgende:
Dames en Heren,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gehaktballen zijn dan ook niet voor rectale inname...quote:Op woensdag 9 september 2009 19:27 schreef Fallen het volgende:
Gehaktbal met bloemkool en krieltjes....
Ik proef alleen niks... dus het had ook heel iets anders kunnen zijn.
hahaha...quote:Op woensdag 9 september 2009 19:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Gehaktballen zijn dan ook niet voor rectale inname...
niet?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
hoe neem jij ze dan in ?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Al gezien.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:02 schreef lkb9000 het volgende:
Iedereen gaat NU Discovery Channel kijken
Ultimate Survival met Will Ferrell
die kerel is goed bezig!quote:
als mijnn broer een vrouw was was het m'n zus..quote:Op woensdag 9 september 2009 21:23 schreef larry_flynt het volgende:
Dus.....
bij de juiste knoop ontstaat een lus.quote:
Ach laat hem lekker Poit, hij doet toch niet meer mee.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ach laat hem lekker Poit, hij doet toch niet meer mee.
En Ritse, PM mij maar eens een lekkere foto dan!
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:55 schreef Nebo het volgende:
ZOMG de zus van Ritse is Megan Fox! Alleen een beetje zorgelijk dat jij dat soort foto's van je zus hebt...
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:05 schreef Nebo het volgende:
Dat ik er niet in sta, oké. Maar dat AQuila én RickoKun er in staan en ik niet, dat gaat mij boven mijn pet!
Hoewel jij niet echt trots hoeft te zijn om tussen die twee te staanquote:
quote:
Geen idee. Maar ik kon hier wel om lachen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:09 schreef Lyzio het volgende:
[..]Is toch ook dat epische plaatje van de Twin Towers waar onder staat Terrorists Win.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hoewel jij niet echt trots hoeft te zijn om tussen die twee te staan
Johquote:Op woensdag 9 september 2009 23:43 schreef Nebo het volgende:
Opzoeken kan ook bezoeken betekenen, zoek maar op...
Lawyered!
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:05 schreef Fallen het volgende:
Sjees wat is die nieuwe iTunes kut zeg... wat een gedrocht van een applicatie.
Echt, de designer en de mensen die het okay vonden moesten ze kielhalen!
Een met je fix in het geval dat je met de windows versie zat opgescheept....quote:
Ik ben alles behalve een apple liefhebber maar itunes vind ik echt geweldigquote:Op donderdag 10 september 2009 01:17 schreef Poit het volgende:
itunes zuigt stierenballen
Nee, het is namelijk veel cooler en hipper om de Genius functie te gebruiken volgens Apple...quote:Op donderdag 10 september 2009 01:15 schreef lkb9000 het volgende:
Dat browse ding is vast wel ergens weer in te stellen, die gebruik ik ook altijd. Ik vind iTunes nog steeds het chillste muziek programma, maar ik ga hem dan maar niet updaten
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:37 schreef Fallen het volgende:
Okay, gevonden... het browsen op genre en dergelijke kan wel. Onder "view sorting column" opties....
Maar sjees wat is het lelijk!
En telefoon wil ook niet meer restoren... lijkt wel een Windows ding zo...![]()
Straks nog maar een keer proberen, anders morgen naar de winkel enzo. *zucht*
ow.. piss off will ya!?!quote:
quote:
ah, de altijd leuke en originele disjfa!quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 02:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
ah, de altijd leuke en originele disjfa!
Hoi!
Van jou had ik iets meer sympathie verwacht... hmpf!quote:
Ik hoop het. Dan is het ook meteen voor 2 jaar.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:17 schreef RitseB het volgende:
Goed geregeld, maar met een beetje geluk heb je een plekje
3quote:Op donderdag 10 september 2009 09:22 schreef RitseB het volgende:
Je opleiding was toch ook voor 2 jaar ?
Spamquote:Op donderdag 10 september 2009 09:52 schreef Nebo het volgende:
Hij of zij die Kart Racer willen winnen voor de Nintendo Wii moeten even mijn review in de gaten houden die eind van deze week verschijnt
Ook lekkerquote:
Beterschap ouwequote:Op donderdag 10 september 2009 10:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ook lekkermaar vandaag ff niet, ik hou het ff bij thee. Ik voel me nog steeds strontberoerd
aan jou post aantallen te zien inderdaad nietquote:Op donderdag 10 september 2009 10:35 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben de buitenlucht niet meer gewend zei een vriend van me
Buitenlucht is overratedquote:Op donderdag 10 september 2009 10:35 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben de buitenlucht niet meer gewend zei een vriend van me
ik drink koffie... zwart dus.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:07 schreef Edwinuss het volgende:
Poll: Hoe drink jij je koffie?Alles erin Zwart Melk Suiker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het is niet zo moeilijk om 100 posts per dag te doen. Als je een beetje in ONZ en KLB zit.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:36 schreef RitseB het volgende:
[..]
aan jou post aantallen te zien inderdaad niet
Ik heb het nog nooit gehaald, ik kom dan ook zelfden buiten gamquote:Op donderdag 10 september 2009 11:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk om 100 posts per dag te doen. Als je een beetje in ONZ en KLB zit.
Ik ga ook al best hard, met 90% van mn posts hierquote:Op donderdag 10 september 2009 11:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk om 100 posts per dag te doen. Als je een beetje in ONZ en KLB zit.
Moet je eens doen. Gewoon af en toe op de "nieuwe topcs" link klikken.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:22 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehaald, ik kom dan ook zelfden buiten gam
Gisteren had ik voor de 2de keer in mijn leven meer dan 50 postquote:Op donderdag 10 september 2009 11:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ga ook al best hard, met 90% van mn posts hier
Zal ik eens doenquote:Op donderdag 10 september 2009 11:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Moet je eens doen. Gewoon af en toe op de "nieuwe topcs" link klikken.
Dat is toch de enige manier om nieuwe topics te vinden?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Moet je eens doen. Gewoon af en toe op de "nieuwe topcs" link klikken.
Mijn "nieuwe topics" is bijna altijd leegquote:Op donderdag 10 september 2009 11:44 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dat is toch de enige manier om nieuwe topics te vinden?
Bij mij ia hij altijd aardig vol, maar nooit met dingen die me boeienquote:Op donderdag 10 september 2009 11:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn "nieuwe topics" is bijna altijd leegSchijnbaar gekoppeld aan de fora van de active topics en daar heb ik er maar 2 in staan...
Ik word er ook al te oud voor, volgens mij ben ik op mijn 30e al een bittere oude manquote:Op donderdag 10 september 2009 12:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Bij mij ia hij altijd aardig vol, maar nooit met dingen die me boeienIk word gewoon te oud voor die onzin. Al dat geklaag, gejank om niets
Dat heeft die jongen toch helemaal niet nodigquote:
Maar het siert hem wel natuurlijk!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat heeft die jongen toch helemaal niet nodig
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:42 schreef Reintji het volgende:
Arts assistent met dikke tieten zit steeds aan me
En wat ga je er mee doen? Niks waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 september 2009 12:42 schreef Reintji het volgende:
Ik moest weer hardop lachenquote:Op donderdag 10 september 2009 12:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En wat ga je er mee doen? Niks waarschijnlijk
picsquote:Op donderdag 10 september 2009 12:42 schreef Reintji het volgende:
Maar dan wel met dikkere tieten?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:52 schreef Reintji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
't is een beetje van dit caliber
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar dan wel met dikkere tieten?
zoiets dus?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:52 schreef Reintji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
't is een beetje van dit caliber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
En aardbevingen in een ziekenhuis kan je ook niet echt gebruikenquote:Op donderdag 10 september 2009 13:05 schreef Reintji het volgende:
Dat nu ook weer niet, huuuhhhh. De sollicitatiecommissie heeft nog wel enige smaak.
http://www.budgetgaming.nl/games/1/batman/console-all.htmlquote:Op donderdag 10 september 2009 13:06 schreef Reintji het volgende:
Lenny, heb je ergens batman nog goedkoop gezien?
Nopezzzzzzquote:Op donderdag 10 september 2009 13:06 schreef Reintji het volgende:
Lenny, heb je ergens batman nog goedkoop gezien?
ligt eraan waar in de kalvertorenquote:Op donderdag 10 september 2009 13:21 schreef Poit het volgende:
hmm, eten in de kalvertoren is zeer aan te raden!
Helemaal bovenin ?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:21 schreef Poit het volgende:
hmm, eten in de kalvertoren is zeer aan te raden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:44 schreef Reintji het volgende:
OkéHoe grappig het ook zou zijn als ik daar echt aan zou bellen met 3 soepstengels, ben ik daar toch iets te lui voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:30 schreef Fallen het volgende:
REEEEEEEEEEEEE-POST!
maar omdat het zo geweldig is:
http://www.escapistmagazi(...)tion/916-Wolfenstein
Ik heb die game zelf niet gespeeld, maar dit is wel heel grappigquote:Op donderdag 10 september 2009 13:30 schreef Fallen het volgende:
REEEEEEEEEEEEE-POST!
Je moet de rest van zijn filmpjes ook kijken, die man is een geniequote:Op donderdag 10 september 2009 15:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb die game zelf niet gespeeld, maar dit is wel heel grappig
Mijn zusje had die game gekocht en daarom ligt hij nu hierquote:Op donderdag 10 september 2009 13:30 schreef Fallen het volgende:
REEEEEEEEEEEEE-POST!
Wat is de beste?quote:Op donderdag 10 september 2009 15:57 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je moet de rest van zijn filmpjes ook kijken, die man is een genie
Ze zijn allemaal eigenlijk heel tofquote:
pff... er zijn zo veel goede....quote:
Wat is dat met die >13% run?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:15 schreef lkb9000 het volgende:
100% items gehaald in shadow complex
nu voor de >13% run
Dan moet je hem uitspelen met minder dan 13% van de items, dus dan ben je gedwongen met weinig health te spelen, en dat je maar weinig missiles bij je kan hebben enzo, en sommige upgrades voor je pak moet laten liggen enzoquote:Op donderdag 10 september 2009 17:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat is dat met die >13% run?
En welke items moet je halen dan?
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan moet je hem uitspelen met minder dan 13% van de items, dus dan ben je gedwongen met weinig health te spelen, en dat je maar weinig missiles bij je kan hebben enzo, en sommige upgrades voor je pak moet lagen liggen enzo
Maar ik heb hem al een paar keer uitgespeeld, dus ik begin nu overnieuw op level 43, met het beste wapen uit het spel (in het goudquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar ik heb hem al een paar keer uitgespeeld, dus ik begin nu overnieuw op level 43, met het beste wapen uit het spel (in het goud). Dus dat moet geen probleem worden
Hij is zijn geld meer dan waard, ik had er fullprice voor neergelegdquote:Op donderdag 10 september 2009 17:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar hou ik wel van, misschien dat ik em deze maand wel aanschaf. Eerst demo even checken.
Op jouw TV zal het wel helemaal lekker eruit zien jaquote:Op donderdag 10 september 2009 17:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ziet er heeel goed uit zeg. Dat had ik niet verwacht.
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:34 schreef AQuila360 het volgende:
Hebben jullie die serie wel gezien?
quote:
Ben ik het helemaal niet mee eensquote:Op donderdag 10 september 2009 18:34 schreef Poit het volgende:
ik vind het een leuk spelletje lennyboy maar vind hem qua animaties echt heul karig..
Voor een arcade game nietquote:Op donderdag 10 september 2009 18:34 schreef Poit het volgende:
ik vind het een leuk spelletje lennyboy maar vind hem qua animaties echt heul karig..
Inderdaadquote:
Iddquote:Op donderdag 10 september 2009 18:37 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er spannend uit
Tof!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
pff... er zijn zo veel goede....
http://www.escapistmagazi(...)live-Barkers-Jericho
http://www.escapistmagazi(...)ion/457-Mirrors-Edge
http://www.escapistmagazi(...)n/16-Assassins-Creed
http://www.escapistmagazi(...)/29-Burnout-Paradise
VOICECHAT NIGGA'Squote:Op donderdag 10 september 2009 18:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Tof!![]()
Zal straks wel eens kijken, moet nu eerst even met Lennie ouwehoeren over Shadow Complex.
Maar bedankt dat je de leukste even voor me hebt opgezocht!![]()
Tuurlijk wil ik er niet vanafquote:Op donderdag 10 september 2009 18:27 schreef AQuila360 het volgende:
The 4400 is echt vet
Heeft iemand toevallig seizoen 2,3 of 4 en wil die er vanaf
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik er niet vanafTis alleen jammer dat seizoen met een dikke cliffhanger eindigt en dat de serie toen gecancelled is
Koop maar voor me + livequote:Op donderdag 10 september 2009 19:29 schreef Edwinuss het volgende:
Beter gaan we met z'n allen FIFA09 spelen tegen elkaar.
ja... en de Xbox360 ook graag...quote:
wat een mafkeesquote:Op donderdag 10 september 2009 19:40 schreef Nebo het volgende:
http://www.nimportequi.com/video_touch_down_best_of.html
Heerlijke gast die remi
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:39 schreef Tain het volgende:
Ed, verkoop je tv dus maar weer dan kan je ons voorzien van fifa + live en een 360 voor Fallen
geen dankquote:Op woensdag 9 september 2009 18:23 schreef Reintji het volgende:
Dames en Heren,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groningen representin hier in de SCquote:Op donderdag 10 september 2009 19:56 schreef BdR het volgende:
[..]
geen dankze zijn goed gelukt en was ook wel cool om die röntgen apparatuur eens te zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |