Inderdaad, hopelijk nooit meer die smoelen van doorgedraaide idiote nichten ergens. Walgelijk stelletje.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:02 schreef Bommenlegger het volgende:
Oftwel de Toppers bestaan niet meer.
Ook daar weer van verlost...
Jezelf 'De Toppers' noemenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Inderdaad, hopelijk nooit meer die smoelen van doorgedraaide idiote nichten ergens. Walgelijk stelletje.
Jawel, ik zal eens kijken of ik hem kan fotograferen met mijn gsm, dan kun je zelf zien of dat nieuws is.quote:
Hoe kom je daarbij Marco bij de Toppers om echt door te breken..Daar zouden de Toppers wel in Marco's schoenen willen staan. Qua doorbrekenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Misschien een toffe kans voor Marco Borsato om eindelijk eens echt door te breken
Noem het dan 'Over de top'quote:Op donderdag 10 september 2009 10:14 schreef Hupseeln het volgende:
Die gast is ook zo overexposed geweest, iedereen is hem zat.
Dat is toch HET lied van de toppers... dus een leukere uitdrukking om te gebruiken dan overexposedquote:
Ik heb niks met dat over het paard getilde trio van het bruine café, maar Gerard Joling kan tenminste nog beter zingen dan Gordonquote:Op donderdag 10 september 2009 16:12 schreef Walter81 het volgende:
De laatste roddels: 'Gerard Joling wordt Topper'
Gerard heeft die anderen niet eens nodig. Die krijgt in zijn eentje de hele ArenA op z'n kop met het zingen van feestnummers.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:22 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik heb niks met dat over het paard getilde trio van het bruine café, maar Gerard Joling kan tenminste nog beter zingen dan Gordon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |