1. Wat doe jij als PSV-er in Amsterdam?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:39 schreef DuTank het volgende:
daar werkt zo'n laaggeschoold buitenlands personeel dat je moet aanwijzen wat je wilt omdat ze geen nederlands verstaan
sub klacht: het duurt dan daar ook langer dan 5 minuten voor je iets krijgt, wat geen fast food meer is dus
anti klacht: het was heerlijk
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:40 schreef Trannellius het volgende:
Je eten kopen bij de Burger King getuigt ook niet van een succesvol leven. Verder een nutteloos kuttopic.
Had je je PSV shirt aan?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:39 schreef DuTank het volgende:
daar werkt zo'n laaggeschoold buitenlands personeel dat je moet aanwijzen wat je wilt omdat ze geen nederlands verstaan
sub klacht: het duurt dan daar ook langer dan 5 minuten voor je iets krijgt, wat geen fast food meer is dus
anti klacht: het was heerlijk
Dan faal je toch wel big time, of zat het in een zakje?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:51 schreef somegirl het volgende:
Dan de burgerking op Leiden CS, moest 5 minuten wachten op m'n long chicken met kaas, vervolgens rennen naar de trein om er daar vervolgens achter te komen dat ik een whopper heb gekregen
Arnhem heeft een manager die Nederlands is. Gast heeft een dubbele snelheid dan de normale werknemers ofzoquote:Op woensdag 9 september 2009 15:42 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb bij de BK nog nooit een Nederlander zien werken.
Ja in een zakje, vandaar dat ik er ook niet eerder achter kwam.....quote:Op woensdag 9 september 2009 15:58 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Dan faal je toch wel big time, of zat het in een zakje?
Pleonasme.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:15 schreef UncleErnie het volgende:
Mensen die ik BurgerKing zeiken. Burgerking is geweldig! Twisterfries
Maar om on topic te komen, er werken inderdaad alleen allochtonenDie verstandelijk beperkt zijn
1. studeren en de trein terug naar brabant pakkenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
1. Wat doe jij als PSV-er in Amsterdam?![]()
2. Wat doe jij bij de BK?![]()
3. Carriere bij de BK is speciaal voor dat volk.
Niks mis met de burger king.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:40 schreef Trannellius het volgende:
Je eten kopen bij de Burger King getuigt ook niet van een succesvol leven. Verder een nutteloos kuttopic.
Oeh oeh is dat van die reclame met die kip?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Niet haten, een longchicken is goddelijk.
Ja dat zijn special editions ervan.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oeh oeh is dat van die reclame met die kip?
100% eens. Die op de Reguliersbreestraat is wel goed te doen trouwens.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:59 schreef laffer het volgende:
die BK op het CS in amsterdam is werkelijk waar te triest voor woorden, ik kom er nooit meer
Proest! Daar ging me koffie.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:46 schreef Repeat het volgende:
Volgens mij is dat een vereiste om bij de BK te mogen werken.
Ja, maar als ze vele klanten per dag bedienen in een Nederlands filiaal, dan is het wel zo handig als ze een woordje Nederlands spreken...quote:Op woensdag 9 september 2009 20:31 schreef jordeeeh het volgende:
Eerst loopt iedereen te kankeren op buitenlanders die niet werken.
Kom je werkende buitenlanders tegen loop je nòg te kankeren.
Alsof jij gelijk Chinees spreekt als je in China gaat wonen.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, maar als ze vele klanten per dag bedienen in een Nederlands filiaal, dan is het wel zo handig als ze een woordje Nederlands spreken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |