Hierom moest ik dan wel weer lachenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:37 schreef Barbusse het volgende:
Alhoewel je nu natuurlijk op de bruiloft wel DE SPEECH ALLER BRUILOFTSPEECHES kunt houden!
Dit is toch vaak een kwestie van de geschiedenis die zich herhaalt.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat dusIk vind het zielig, niet grappig.
Ik ben het met je eens Merel. Zij heeft psychologische hulp nodig en snel ook! En ik stem voor een te strakke kuisheidsgordel voor de fitnessinstructeur.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat dusIk vind het zielig, niet grappig.
Nee man! Gewoon het alfabetquote:Op woensdag 9 september 2009 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hierom moest ik dan wel weer lachen
*heft glas champagne*
Lieve tortelduifjes! Toen ik hem daar enkele maanden geleden bij een vadsige prostituee naar buiten zag strompelen, al pulkend aan zijn gulp, had ik nooit gedacht dat ik hier vandaag zou staan![]()
Hoe dan ook, ik wens jullie, en alle lievelingshoeren van de bruidegom, en lang en voorspoedig leven toe, zonder SOA's![]()
Whoop!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee man! Gewoon het alfabet!
De A is van Anne, dat mens was best wel dom.
Die deed hij tegelijk met Bertha, hij liep daarna 3 dagen krom.
De C die is van Christa, ze deden het in de tram,
Donna was de D, met dubbel D's voor de cam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Maakt me niet uit, ik heb een leuke dag gehadquote:Op woensdag 9 september 2009 22:14 schreef Zith het volgende:
Mensen die denken dat dit echt isDit is gewoon dat boek schrijvende grietje met haar FOK-verhalen, en dan heb je oppeens weer zo'n boek bij bol.com met zo'n persoonlijk verhaal en quotes van Fokkers
mensen die denken dat er weer zo'n boek komt.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:14 schreef Zith het volgende:
Mensen die denken dat dit echt isDit is gewoon dat boek schrijvende grietje met haar FOK-verhalen, en dan heb je oppeens weer zo'n boek bij bol.com met zo'n persoonlijk verhaal en quotes van Fokkers
Ze probeerde het wel een maandje of 2 geleden, na 3 topics bleek ze hetzelfde IP te hebben als die boekenschrijfster en koos ze het hazenpadquote:Op woensdag 9 september 2009 22:17 schreef Caesu het volgende:
[..]
mensen die denken dat er weer zo'n boek komt.
Welk topic?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Ze probeerde het wel een maandje of 2 geleden, na 3 topics bleek ze hetzelfde IP te hebben als die boekenschrijfster en koos ze het hazenpad
quote:
Idd, enige logische stap die TS kan nemen!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:54 schreef Placenta het volgende:
Stuur nog even een mailtje en vermeld dit topic erin
OMG!quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Of nodig Silenus uit als date, die maakt er wel wat moois van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |