Dat was toch het grote moment van de Stichting Pantera die als "Cowboys from Hell" in "A Vulgar Display of Power" over de Veluwe om het poesje te pakken.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat doet me denken aan de poema op de Veluwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
quote:Zwarte panter weer gezien in Luxemburg
LUXEMBURG - De zwarte panter die eerder al in België werd gezien, is nu opgedoken in Luxemburg. Een vrouw zag het dier afgelopen weekeinde in een industriegebied in Bascharage.
De politie neemt de melding zeer serieus, meldde een woordvoerder maandag. Agenten met honden en een politiehelikopter speurden enkele uren naar het wilde dier, maar konden de panter niet vinden.
Toch is de melding geloofwaardig, omdat de panter in dezelfde omgeving ook door anderen zou zijn gezien.
Wandelaars
De opmerkelijke meldingen over de panter begonnen op 24 augustus. Wandelaars zagen een 'grote kat' in de bossen van Meurthe-et-Moselle in het noorden van Frankrijk. Er werden pootafdrukken gevonden, die volgens kenners zeer waarschijnlijk van een panter zijn.
Daarna kwamen nog een stuk of tien meldingen uit de buurt binnen.
Waar het dier vandaan komt, is onduidelijk. Dierentuinen en circussen hebben geen melding gemaakt van een ontsnapte panter.
Vermom je volgende keer dan als een jaguar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:Jezus Christus, ik kan niet eens een stukje rustig wandelen in het bos of ik sta weer in de krant.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:Jezus Christus, ik kan niet eens een stukje rustig wandelen in het bos of ik sta weer in de krant.
Dan had de panter nu al onder een tafeltje gelegen, als kleedjequote:Op maandag 26 oktober 2009 16:47 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Jammer dat Bernhard dood is, hij had er wel raad mee geweten.
Bernhard niet meer denk ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop dat ie een beetje fotogeniek is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |