Hij zegt dan ook "bijna", slimmerik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:57 schreef kameelperd het volgende:
Het hoogste punt van Nederland ligt niet in het Vijlenerbos, maar op de Vaalserberg, slimmerik.
Snap ik.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:14 schreef Isdatzo het volgende:
De lynx eet die bengaal met huid en haar joh. Zo'n beest is koning
.
Dat onderste plaatje is ook een lynx en die is best rood toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 00:16 schreef Harajuku. het volgende:
Maar bij een Lynx denk je toch niet aan zo'n rode kleur? Ik iig niet.
Koning?quote:Op woensdag 2 september 2009 00:14 schreef Isdatzo het volgende:
De lynx eet die bengaal met huid en haar joh. Zo'n beest is koning
.
Ja, dat snap ik, maar die kende ik bijvoorbeeld helemaal niet. En volgens mij ben ik daar niet de enige in, dat bedoel ikquote:Op woensdag 2 september 2009 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat onderste plaatje is ook een lynx en die is best rood toch?
Maar ik zou me een lynx ook grauwer voorstellen idd.
Ik zeg toch BIJNA het hoogste punt van Nederland. Het is daar dik boven de 200 meter. Dat zal je op weinig andere plaatsen vinden in Nederland. In de winter kan je er vaak langlaufen terwijl in de rest van nederland de sneeuw al lang gesmolten is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:57 schreef kameelperd het volgende:
Het hoogste punt van Nederland ligt niet in het Vijlenerbos, maar op de Vaalserberg, slimmerik.
Ik heb nooit een toestel bij op de racefiets. Als ik dat wel gehad had, dan was ik waarschijnlijk toch te laat geweest. Het was allemaal een kwestie van enkele seconden jammergenoeg.quote:
Tja als ik me dan toch vergist zou moeten hebben, dan is deze kat wel een optie. Alleen zag ik duidelijk pluimjes op de oren en had hij een korte staart.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
Er staat op Amivedi (serieus) wel een Bengaal als vermist op gegeven in Limburg.
Een Bengaalse kat ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Was dat hem niet toevallig?
Sommige Bengalen zijn echt groot:
[ afbeelding ]
Heeft van veraf misschien ook wel iets van een lynx:
[ afbeelding ]
Ik zal een account aanmaken. De site ziet er redelijk overzichtelijk uit. Handig dat je zelfs precies kan aangeven waar je je waarneming gedaan hebt op die site.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:20 schreef MaartjeT het volgende:
Oxylus11, zou je deze waarneming willen invoeren op waarneming.nl? Je kunt hier precies aangeven waar en wanneer je em zag. Op die manier help je verschillende organisaties en wetenschappers om de verspreiding van de lynx in kaart te brengen. Stuur maar even een PM als het niet lukt dan help ik je verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |