hier ben ik het helaas me eensquote:Op woensdag 9 september 2009 14:43 schreef Penisbaard het volgende:
Troll.
Nog slechtere troll.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:47 schreef AlligatorNL het volgende:
Niet alles van SBS is crap, 90% wel maar sommige dingen zijn ook leuk hoor!
Leugens, SBS heeft heul leuke shows. Shownieuws bijvoorbeeldquote:
Ja met Victor Reinier Brand en Patrica Brard van Breukhovenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:25 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Leugens, SBS heeft heul leuke shows. Shownieuws bijvoorbeeld
Maar hoe is het verder in je caravan?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:38 schreef MDMAtjuh het volgende:
SBS heeft ellemieke vermolen
De gezelligste zender van Nederland! Ik houd wel van dat Feel Good amusement!
en die natuurlijk die chicks van HnNL
Jezelf quotenquote:
ontspannen!quote:Op woensdag 9 september 2009 15:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Maar hoe is het verder in je caravan?
Leugens!quote:Op woensdag 9 september 2009 15:40 schreef MDMAtjuh het volgende:
[..]
ontspannen!Cdtje van Frans aan... je kent het wel!
En nee, niet mezelf quoten... zit op klein schermpje want de baas kijkt mee...
Heb je die kneus ook weer. Emimich.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:44 schreef Beauregard het volgende:
Homosexual troll is homosexual.
And unsuccessful.
Mafkees.....quote:Op woensdag 9 september 2009 14:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kanker eens op, SBS6 is leuk, vol met boeiend nieuws en altijd up to date van de Showbizzzzz.
Klacht: SBS6 afkrakers.
Mja, documentaire, documentaire... Ik vind het "America's funniest homevideos from hell." Dit is wel ff wat anders dan jaar in jaar uit alleen maar die vliegtuigen in die torens zien jagen...quote:Op woensdag 9 september 2009 22:26 schreef Lonker het volgende:
Ik wil net zeggen ,
Deze documentaire is echt niet slecht
Ik vind het interessant....Je zou maar boven in zitten en weten dat je geen kant op kanquote:Op woensdag 9 september 2009 22:28 schreef fratsman het volgende:
[..]
Mja, documentaire, documentaire... Ik vind het "America's funniest homevideos from hell." Dit is wel ff wat anders dan jaar in jaar uit alleen maar die vliegtuigen in die torens zien jagen...
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:33 schreef Penisbaard het volgende:
Boven mij posten een stel SBS6-kijkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |