quote:Op donderdag 10 september 2009 23:48 schreef Terecht het volgende:
Enfin, dit is de zoveelste natte scheet uit de koker van Jones en zijn willfully ignorant- en zonderlinge aanhang.
Laat ik een wedervraag stellen: welke van zijn 20 punten vind jij de beste, waarom vind je dat, en op wat voor manier ondermijnt dat volgens jou de reguliere visie van 9/11? Ik ben ook na een tweede korte blik op de 20 punten van mening dat ze stuk voor stuk onjuist, irrelevant of een combinatie van beide zijn.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:53 schreef Oversight het volgende:
[..]
heb jij iets gevonden in het verhaal dat niet klopt ?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:00 schreef Terecht het volgende:
Laat ik een wedervraag stellen: welke van zijn 20 punten vind jij de beste,
quote:waarom vind je dat,
quote:en op wat voor manier ondermijnt dat volgens jou de reguliere visie van 9/11?
quote:Ik ben ook na een tweede korte blik op de 20 punten van mening dat ze stuk voor stuk onjuist, irrelevant of een combinatie van beide zijn.
Waarom toch die neiging om zowat elke (aanzet tot) discussie tot slowchatgeneuzel te reduceren?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
eitje,.... allemaal.
[..]
omdat ik de bronnen heb gezien, en niets dat ze tegenspreekt.
[..]
wat is dat ?
[..]
want ?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
Waarom toch die neiging om zowat elke (aanzet tot) discussie tot slowchatgeneuzel te reduceren?
quote:Met reguliere visie bedoel ik de officiele lezing van 9/11.
quote:Probeer het nog eens als je wilt, maar dan wat serieuzer graag. Met dit soort antwoorden kan en wil ik niets.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:00 schreef Terecht het volgende:
Ik ben ook na een tweede korte blik op de 20 punten van mening dat ze stuk voor stuk onjuist, irrelevant of een combinatie van beide zijn.
Dan vraag je om opheldering, maar dat hoef je niet te doen door er een kleuterklaskringgesprek van te maken zoals je nu doet, en eigenlijk overal en altijd doet. Hiermee doel ik niet op je smileygebruik maar je kinderlijke niveau van posten. Dit is niet bedoeld als aanval maar als feedback.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:46 schreef Oversight het volgende:
[..]
als je een woord gebruikt, waarbij verschillende mensen een verschillend idee hebben, dan discissieer je niet, maar praat je om elkaar heen, en da's zo mogelijk nog "geneuzeler" dan slowchat.....
Omdat het al jaren dezelfde "vragen" en factoids zijn die aangekaart worden door de 9/11 truthers, en die je als je een beetje goede wil hebt ook al jaren had kunnen ophelderen. Vandaar dat ik je uitnodigde om uit de 20 punten degene te kiezen die volgens jou het sterkste is, zodat we die samen kunnen ontleden en kunnen kijken in hoeverre die nu werkelijk stand houdt.quote:[..]
duidelijk.
[..]
waar zijn we nu gebleven ?
Ow, jah,...
[..]
Kan, en wil je aangeven op basis waarvan je tot die conclusie komt?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:10 schreef Terecht het volgende:
Dan vraag je om opheldering, maar dat hoef je niet te doen door er een kleuterklaskringgesprek van te maken zoals je nu doet, en eigenlijk overal en altijd doet. Hiermee doel ik niet op je smileygebruik maar je kinderlijke niveau van posten. Dit is niet bedoeld als aanval maar als feedback.
quote:Omdat het al jaren dezelfde "vragen" en factoids zijn die aangekaart worden door de 9/11 truthers, en die je als je een beetje goede wil hebt ook al jaren had kunnen ophelderen.
quote:Vandaar dat ik je uitnodigde om uit de 20 punten degene te kiezen die volgens jou het sterkste is, zodat we die samen kunnen ontleden en kunnen kijken in hoeverre die nu werkelijk stand houdt.
Oke,het is blijkbaar chronisch. Laat ik er maar over ophouden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:34 schreef Oversight het volgende:
[..]
helder, ....een mening.
de mijne: ..soms zijn er niet meer woorden nodig dan een paar goedgekozen exemplaren op "kinderelijk nivo", om iets dat ook kinderlijk eenvoudig is uit te leggen...
Vertel, wat is er volgens jou aan de hand met wtc7 dan?quote:[..]
...en de reden dat nog niemand dat is gelukt, zelfs de directe nabestaanden van de slachtoffers niet,... is dan...?
[..]
Je kunt niet uit 20 keiharde feiten, er eentje aanwijzen die "het sterkste is", omdat ze samen nog sterker zijn dan ieder punt afzonderlijk....
Maar als je er met alle geweld 1 punt uit wilt fiteren om van dichtbij te bekijken, dan zou ik beginnen bij gebouw 7
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:47 schreef Terecht het volgende:
Vertel, wat is er volgens jou aan de hand met wtc7 dan?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:52 schreef Oversight het volgende:
[..]
volgens mij heb ik het zien instorten.
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:02 schreef Northside het volgende:
En zelfs al is het zo en het 1 groot complot is en door Amerika zelf opgezet... denk je dan dat de waarheid ooit boven tafel komt?
quote:Willen we dat wel? Het zou het einde betekenen van de Amerikaanse regering en misschien wel van Amerika als land. Opstanden, revolutie, anarchie... Dat willen de Amerikanen zelf niet.
quote:De gemiddelde Amerikaan wil de waarheid helemaal niet weten, omdat dat te confronterend is en teveel gevolgen zou hebben. Ignorance is bliss.
quote:ALS het waar zou zijn... en dat is ook nog maar de vraag.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:25 schreef TitusPullo het volgende:
Oversight, ik krijg sterk de neiging om je door elkaar te schudden als ik die smlileys zie.
Is dit naar jouw mening ook nauwkeurige planning?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:08 schreef Oversight het volgende:Wat er in ieder geval niet inzit, is dat dit mogelijk was zonder nauwkeurige planning.
quote:CS – Number 17; Top Pentagon officials cancelled their scheduled flights for September 11th on September 10th. San Francisco Mayor Willie Brown, following a security warning, cancelled a flight into New York that was scheduled for the morning of 9/11.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:32 schreef TitusPullo het volgende:
Is dit naar jouw mening ook nauwkeurige planning?
En zo onopvallend! Lees dit nu eens:quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:38 schreef Oversight het volgende:
[..]
nauwkeuriger kun je haast niet plannen, lijkt me.
Om welke vlucht ging het hier?quote:Top Pentagon officials cancelled their scheduled flights for September 11th on September 10th.
Om welke vlucht ging het hier?quote:San Francisco Mayor Willie Brown, following a security warning, cancelled a flight into New York that was scheduled for the morning of 9/11.
quote:
Het zou waar kunnen zijn. Alles, of gedeeltes ervan. Het zou mij niet heel erg verbazen als het zo blijkt te zijn. Maar ik hoop dat het, als het zo is, altijd geheim zal blijven. Het zou heel goed het einde van de westerse beschaving kunnen betekenen. Specifieker het einde van het Amerikaanse regeringssysteem, Amerikaanse burgers zouden nooit meer geloven in hun vorm van bestuur. En als Amerika instort gaat de rest van de wereld mee. Laat het maar lekker een mysterie blijven dus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:28 schreef Oversight het volgende:
Da's niet wat al deze mensen zeggen.....
[..]
Totdat je ze met hun neus op de feiten drukt, en dan worden ze boos, en eisen een nieuwe regering.
[..]
Denk jij dat er iets hierboven niet waar is?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:29 schreef Northside het volgende:
Specifieker het einde van het Amerikaanse regeringssysteem, Amerikaanse burgers zouden nooit meer geloven in hun vorm van bestuur.
Weet ik niet en maakt me ook niet uit. Zolang ik maar iedere dag mijn boterham kan eten en af en toe op vakantie kan. Ik zit er niet op te wachten dat de maatschappij uit elkaar valt en ik iedere dag moet vechten voor mijn bestaan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:50 schreef Oversight het volgende:
Wellicht is dat het grote plan van de Bilderberg.... want WIE bestuurt de USA ?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:00 schreef Northside het volgende:
Weet ik niet en maakt me ook niet uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |