quote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef SharQueDo het volgende:
Wel grappig om te zien dat alles wat maar enig religieuze achtergrond heeft gelijk als bullshit wordt bestempeld.
Ik moest ook gelijk aan deze afbeelding denken:quote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef SharQueDo het volgende:
Wel grappig om te zien dat alles wat maar enig religieuze achtergrond heeft gelijk als bullshit wordt bestempeld.
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik moest ook gelijk aan deze afbeelding denken:
[ afbeelding ]
Dat heeft niets met manieren om bewijs te vinden, maar met de onwaarheden die statistieken kunnen verkondigen.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:49 schreef ToT het volgende:
Niet WEER een plaatjesdump-topic!
Volgende is zeker die piraten vs global warming grafiek!
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef ToT het volgende:
Onweerlegbare feiten die een stelling onomstotelijk bevestigen?
In mijn ogen bepaal je dat niet en is er geen absolute waarheid.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
hoe "bepaal" je dat iets "onweerlegbaar" is ?
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:49 schreef ToT het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:52 schreef Ron.Burgundy het volgende:
In mijn ogen bepaal je dat niet en is er geen absolute waarheid.
Iets wat echt tastbaar is en waar geen tegenbewijzen van enig belang tegen te vinden zijn?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
hoe "bepaal" je dat iets "onweerlegbaar" is ?
Waar verandert "ik vind" , in "de waarheid is" .....?
Als je zelf betere argumenten hebt om het te verwerpen en in die argumentatie geloofd?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:54 schreef Oversight het volgende:
[..]
Wat maakt dan dat je besluit om iemand tegen te spreken als je hem/haar iets hoort vertellen...?
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:55 schreef ToT het volgende:
Iets wat echt tastbaar is en waar geen tegenbewijzen van enig belang tegen te vinden zijn?
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:56 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Als je zelf betere argumenten hebt om het te verwerpen en in die argumentatie geloofd?
Ff googlen.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:49 schreef ToT het volgende:
Feiten liegen niet. Soms moet je tegen je gevoel in toch bepaalde dingen leren te accepteren.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
En wat als dat heel sterk indruist tegen je "gevoel" van wat "de waarheid is" ?
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:03 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ff googlen.
[ afbeelding ]
Kende ik nog niet.tnx
Alleen zou de temperatuur de laatste tijd weer keihard moeten kelderen he, met die lui in Somalië enzo!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:05 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik moest ook hardop lachen....
Dat ligt er natuurlijk aanquote:Op donderdag 10 september 2009 22:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
maar dan ben ik weer terug bij mijn mening... hoe overtuig ik mijn gesprekspartner?
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Feiten liegen niet. Soms moet je tegen je gevoel in toch bepaalde dingen leren te accepteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |