quote:
Ze is 13 kk pedo....quote:Op woensdag 9 september 2009 14:22 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben wel een pic van Laura die ik nog niet gezien had
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:22 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik loop niet te schuimbekken bij een plaatje van een 13 jarige retarded kind dat denkt solo over de wereld te kunnen zeilenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bent zelf een pedo, kk 13.
Maar he, zo ben jij en dat respecteer ik.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:46 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik loop niet te schuimbekken bij een plaatje van een 13 jarige retarded kind dat denkt solo over de wereld te kunnen zeilen
Ik heb hem ook al uit mijn favorieten gehaald. Eens een gerespecteerde krant, het AD, maar die tijden zijn geweest.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Echt deze site zat ik dagelijks op te kijken maar die wordt nu van mijn lijstje afgeschrapt
OMFG, ik krijg respect van pikbaardquote:Op woensdag 9 september 2009 14:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maar he, zo ben jij en dat respecteer ik.
Ik kom ook vaak op die site uit pure verveling.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Gaan ze fuseren en zijn dit de eerste tekenen?!
Site is afschuwelijk inderdaad, totaal niet overzichtelijk en erg schreeuwerig...
Deze week open ik een topic waarin de layouts van verschillende websites beoordeeld kunnen worden. Dit ter lering en vermaak.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef TC03 het volgende:
Echt een afschuwelijk design. In 1999 waren er mooiere layouts te vinden op internet.
Mooi moment om nu af te sluiten.quote:Op donderdag 10 september 2009 02:52 schreef Agiath het volgende:
Omg, als kanker een website kon ontwerpen
Lijkt er al op sinds deze weekquote:Op donderdag 10 september 2009 14:06 schreef karr-1 het volgende:
Die site is echt ontzettend lelijk geworden. Snap niet dat iemand dat bij elkaar kan verzinnen. En de krant zelf zal er wel op gaan lijken vrees ik.
Pixels onder de lippen.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:22 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Drechtsteden ook niet meer. Bij navraag vertelden ze me dat dat kwam omdat er soms berichten eerder on line verschenen dan in de krant zodat mensen de krant niet meer hoefden te kopen. Daarom hebben ze die dingen maar weggehaald.quote:Op donderdag 10 september 2009 15:53 schreef Bastard het volgende:
Inderdaad lijkt wel web 1.0 site .. en ad.nl/alphen werkt ook niet meer
Ah. .dus ze maken expres een lelijke site met weinig lokaal nieuws zodat je als nieuwslezer naar de krantenkiosk rent voor een papieren uitgave.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Drechtsteden ook niet meer. Bij navraag vertelden ze me dat dat kwam omdat er soms berichten eerder on line verschenen dan in de krant zodat mensen de krant niet meer hoefden te kopen. Daarom hebben ze die dingen maar weggehaald.
Daarbij vergeten ze dat bv Rotterdam en Den Haag er nog wel op staan maar daar geld het vast niet voor.
http://www.nu.nl/internet(...)baar-via-google.htmlquote:[...]
Na de transformatie van de website vertoont AD.nl sterke gelijkenissen met de website van het Belgische ‘Het Laatste Nieuws’.
Dat is niet toevallig. De eigenaar van deze krant, het eveneens Vlaamse De Persgroep, verwierf onlangs een meerderheidsbelang in PCM, de eigenaar van het AD. De Persgroep heeft nu 58% van de aandelen van PCM in handen.
Ik vind de hele site anders wel behoorlijk bizar.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:29 schreef Sputnik het volgende:
Waar is het onderdeel Bizar gebleven...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |