nee is geen VW Dealerquote:Op woensdag 9 september 2009 14:20 schreef Innisdemon het volgende:
Hebben we het hier over een VW dealer? Die zijn voor zover ik weet allemaal aangesloten bij de BOVAG, via de VAG dealer organisatie.
dat het niet de nieuwste is daar gaat het me niet om, en heb zowiezo nog niks besloten.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:27 schreef maickeltje het volgende:
170431 KM
4 cilinders 1043 CC
33 KW / 45 PK Benzine
767 kg Handgeschakeld
2 - deurs Sedan
Wil niet lullig doen ofzo maar met zo'n ding kom je nauwelijks vooruit dat weet je ?
naja, voorlopig koop ik nog niksquote:Op woensdag 9 september 2009 14:34 schreef Rewimo het volgende:
In elk geval een ANWB-keuring laten doen voor je koopt.
Voor een auto uit 1992?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:34 schreef Rewimo het volgende:
In elk geval een ANWB-keuring laten doen voor je koopt.
Ik laat het je alleen maar even weten, wat jij er mee doet is aan je zelf.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dat het niet de nieuwste is daar gaat het me niet om, en heb zowiezo nog niks besloten.
ik gebruik hem dan voornamelijk voor op en neer naar het werk (10km) en naar lan-party's.
maar over de auto gaat het nu niet maar over de garage
Idd wel een beetje een turkenbak maar toch zou ik daar liever in rijden...wel meer uitstraling jaquote:Op donderdag 10 september 2009 17:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik vind 1250,- ook nog wel pittig voor zo'n sloeberbak. Voor hetzelfde geld rijd je in een BMW. Interesse?
[TK] BMW 316i
dat probeerde ik ts ook duidelijk te maken, maar het gaat ts alleen om werk en lan party'squote:Op donderdag 10 september 2009 17:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Tja, iets meer misschien, maar geen rare velgen of spoilers dus je bent niet direct een sjonnie. Oke, het ding is niet snel, maar vergeleken met die POLO... mijn god. Zoiets heb ik nog nooit gezien.
acceleratie 0-100 km/u --> 20,5 s
topsnelheid --> 145 km/h
APK zegt helemaal niets over de status van de auto. Een hoop zaken worden niet eens nagekeken bij een APK. Denk aan bijv. radiateur en of een distributieriem is vervangen bij x voorgeschreven km. APK is alleen of de auto op dat moment werkt en veilig/legaal is om de weg op te gaan.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:57 schreef willempjewever het volgende:
Ik denk dat je amper garantie krijgt op een auto uit 92?
Als je de garage wat kent of al jaren er staat, dan zit het vast wel goed. Ik heb mijn to bij een niet bovag bedrijf gekocht en na veel afdingen uiteindelijk op een 50% garantieregeling gekomen voor 4 maand. Ik had 1 defect en dat is gratis verholpen (vervanging van een slot).
Heb er zelf niet zo op gelet verder trouwens bij de aanschaf van een auto, had wel iemand mee die er veel verstand van had (was iets 15 jaar automonteur geweest).
Ik zou het niet op garantie gooien, maar een nieuwe apk vragen bij aankoop, daar heb je meer aan bij een auto in die prijsklasse.
Die check is niet gratis of heb ik het mis? Bij de anwb betaal je toch 300 euro ongeveer?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:05 schreef Fe2O3 het volgende:
Als je helemaal geen verstand van autos hebt, maak 2 afspraken, 1 bij kopende garage voor proefrit en 1 bij andere garage voor een check.
Het is dus zelfs helemaal geen dealer. Van geen enkel merk.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:23 schreef crazy987 het volgende:
nee is geen VW Dealer
weet niet of ik de link hier mag plaatsen, maar dit is em: http://www.bransautos.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |