Het verbruik heb ik erbij gezet. BMW's staan er bovendien helemįįl niet om bekend dat bij een flink aantal kilometers de motor versleten is. Waar heb je dat vandaan? De motor ziet er nog goed uit en rijdt nog prima. Tegen de tijd dat die motor kapot is, heb je alle andere onderdelen van de auto al 10x moeten vervangen denk ik.quote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef Dibble het volgende:
BMW's staan erom bekend dat na een flink aantal kilometers de motor hevig versleten is, bij Mercedes bijv is dat minder. Vraag me dan ook af hoeveel deze verbruikt per km.
BS, 300.000 voor een benzine is niet eens abnormaal, 500.000 voor een diesel is eveneens vrij standaard (op de motor dan)quote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef Dibble het volgende:
BMW's staan erom bekend dat na een flink aantal kilometers de motor hevig versleten is, bij Mercedes bijv is dat minder. Vraag me dan ook af hoeveel deze verbruikt per km.
bron? want dat is echt de grootste onzin volgens mij...quote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef Dibble het volgende:
mźn.. wat een onzin... zeg gewoon niks sukkel.quote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef Dibble het volgende:
Ja hoor. Interieur ziet er nog goed uit. Armsteun klein beetje beschadiging en op de grond bij de bestuurder wat beschadigingen (normaal doe je daar een matje op, maar hou ik zelf niet van).quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:15 schreef il-patino het volgende:
heb je misschien interieurfoto's?
Yep, had ik nieuw gekocht. Mooi mp3-spelertje er op aansluiten en luisteren maarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:34 schreef Sala-adin het volgende:
Je auto radio is
Want hij heeft USB en AUX en ik had die ook in mijn G4'tje
Je moet niet rare dingen gaan zeggen. Zit zelf al een tijdje in de autowereld en zover mijn kennis strekt heb ik hier nog nooit van gehoord, heb je een link van waar dat staat?quote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef Dibble het volgende:
Centrale vergrendeling en stuurbekrachtiging. Geen elektrische ramen helaas.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:42 schreef il-patino het volgende:
thanks voor de foto's!
Centrale vergrendeling/ elec. ramen voor / stuurbekrachtiging?
Wegenbelasting: 33,- per maand.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:01 schreef ASroma het volgende:
wat zijn je maandelijkse kosten?
1.6, benzine, schakelbak.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:19 schreef Jimbo het volgende:
wat in de motor inhoud ?
en t is een benzine f diesel en een schakelbak of automaat (aan de pook te zien een schakelbak) ?
Kom langs, geef me 1000 euro en je kan meteen er mee wegrijden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:44 schreef Ricky... het volgende:
Hierbij een bod van 750 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |