quote:Op woensdag 9 september 2009 14:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Karma police, arrest this man, he talks in maths
He buzzes like a fridge, hes like a detuned radio
Karma police, arrest this girl, her hitler hairdo, is making me feel ill
And we have crashed her party
This is what you get, this is what you get
This is what you get, when you mess with us
Karma police, Ive given all I can, its not enough
Ive given all I can, but were still on the payroll
This is what you get, this is what you get
This is what you get, when you mess with us
And for a minute there, I lost myself, I lost myself
And for a minute there, I lost myself, I lost myself
For a minute there, I lost myself, I lost myself
Is dat nou Krentenbol? Geen wonder dat ze de pics van dat lekkere wijf gebruikte.quote:
Fout.quote:
Ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Was je gisteren nog te laat op je school?
Ik vandaag terwijl ik sowieso op tijd gingquote:
Zoals een goed student betaamt toch?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn huisgenoten vinden me allemaal een lui krengeentje begon te lachen toen ik om half 2 pas eens in ochtendjas m'n kamer uit kwam
de ander zei, mooie tijd om nog in je pyama te lopen, en weer een ander zei, jij bent echt heel lui he
?
Ja dat dacht ik dus ook maar zij zijn allemaal heel actief enzoquote:Op woensdag 9 september 2009 14:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zoals een goed student betaamt toch?
Gauw afleren, zet de nieuwe standaard daar in huis.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook maar zij zijn allemaal heel actief enzo!
Ik denk niet dat dat lukt.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gauw afleren, zet de nieuwe standaard daar in huis.
Deze?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gauw afleren, zet de nieuwe standaard daar in huis.
De sweet chili chickn is in de bonuusquote:Op woensdag 9 september 2009 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
IK HEB OVERAL MUGGENBULTENEN IK WEET NIET WAT IK MOET MAKEN VOOR SCHOOL
EN IK WEET NIET WAT IK MOET ETEN VANAVOND!
Kutnummer.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Dat nummer
Die clip
Die auto in het begin van de clip
Ik at gisteravond al kip.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De sweet chili chickn is in de bonuus
Heb je nou de Jumbo al gevonden?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
IK HEB OVERAL MUGGENBULTENEN IK WEET NIET WAT IK MOET MAKEN VOOR SCHOOL
EN IK WEET NIET WAT IK MOET ETEN VANAVOND!
Hihi jaquote:Op woensdag 9 september 2009 14:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je nou de Jumbo al gevonden?
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
AAAAAAAAARGH. De wasmachine doet het niet.
Lach je me uitquote:
Ik maakte gisteren nog een kutnummer met je moederquote:
Hey WD, je zit op het verkeerde account.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik maakte gisteren nog een kutnummer met je moeder
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lach je me uit? Ik heb m'n huisgenoot om hulp gevraagd. Bleek dat je tegen het deurtje aan moest rammen, ja hee wtf hoe moet ik dat bedenken
![]()
!
quote:I drink, I smoke, I laugh at dirty jokes.
The minor vices, man I know them well.
I've closed down bars, I've lusted in my heart.
My exes think I oughta burn in hell.
But the devil, he won't notice when I die.
Yeah don't you figure, he's got bigger fish to fry?
Ik ben geen vent dus ik hoef me ook niet zo te gedragen. And I'm not crying.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:04 schreef IQM het volgende:
Bt, srsly, wtf, gedraag je als een vent en stop crying.
quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lach je me uit? Ik heb m'n huisgenoot om hulp gevraagd. Bleek dat je tegen het deurtje aan moest rammen, ja hee wtf hoe moet ik dat bedenken
![]()
!
Maar... vrouwen die paffen?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben geen vent dus ik hoef me ook niet zo te gedragen. And I'm not crying.
Ik ga zo maar een pakje sigaretten halen en die dan in een uurtje leegpaffen ofzo!
Smerig wijf.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga zo maar een pakje sigaretten halen en die dan in een uurtje leegpaffen ofzo!
Ah ja, de enige weg naar de longen moet goed geasfalteerd worden he.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn alle delen me prima bevallen. Over deel 3 zeiden ze ook dat ie kut was, vond ik ook wel meevallen (Amanda Crewquote:Op woensdag 9 september 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoorde dat 'ie vet kut was!
Ik hoorde dat ie uitermate waanzinnig belachelijk idioot kut wasquote:Op woensdag 9 september 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoorde dat 'ie vet kut was!
Lief zeg.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:18 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!
Maar toch. Ik hoop dat je je zelf ziek hoest.Bronchitisbitch.
Ja, maar zo'n film kijk je toch echt niet vanwege de geweldige verhaallijn, meer gewoon voor de zieke manieren hoe je mensen om het leven kan laten komen.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ie uitermate waanzinnig belachelijk idioot kut was
Ik hoorde dat zelfs die zieke manieren waanzinnig idioot belachelijk kut warenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n film kijk je toch echt niet vanwege de geweldige verhaallijn, meer gewoon voor de zieke manieren hoe je mensen om het leven kan laten komen.My Bloody Valentine was ook erg slecht maar doordat ie 3D was weer erg vermakelijk.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik hoorde dat zelfs die zieke manieren waanzinnig idioot belachelijk kut waren
Je lichaam is je tempel!quote:
Mooi zo.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij was werkelijk prachtig!Veel emotie ook kunnen tonen, daar waar ik de afgelopen week dat nog niet kon!
Hoe is het met jou opa?
En wtf, ik ben er even twee dagen niet en gelijk een nieuwe mod en een ontmaskering van Krent?
Wtf is this shit
HE!quote:Op woensdag 9 september 2009 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Je lichaam is je tempel!Koester het.
Als je zo graag aan een stinkstok wil zuigen, pijp je Bobby maar ofzo.
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik koester m'n lichaam hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Je lichaam is je tempel!Koester het.
Ik denk dat we niet willen weten hoequote:Op woensdag 9 september 2009 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik koester m'n lichaam hoor! En ha-ha.
Kom op, Bobby. Iedereen weet dat jij je zaakje haast nooit wast.quote:
Koesteren? Je hebt constant open dag in je tempel en je gooit het vol met chemische troep, alcohol en teer.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik koester m'n lichaam hoor! En ha-ha.
Voorstukje van gezien bij Public Enemies (quote:Op woensdag 9 september 2009 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n film kijk je toch echt niet vanwege de geweldige verhaallijn, meer gewoon voor de zieke manieren hoe je mensen om het leven kan laten komen.My Bloody Valentine was ook erg slecht maar doordat ie 3D was weer erg vermakelijk.
Dank je dat je mij de taalmeester noemt, maar wat is er precies vanavond op Nederland 2?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:27 schreef Zotheid het volgende:
IQM, de taalmeester, vanavond op Ned2.
Waar helpt dat tegenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OPEN DAG IN M'N TEMPEL? PARDON?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Kom op, Bobby. Iedereen weet dat jij je zaakje haast nooit wast.Een brok trasi is er niks bij.
[..]
Koesteren? Je hebt constant open dag in je tempel en je gooit het vol met chemische troep, alcohol en teer.
Ja, maar is het dan nodig om dat zo op een openbaar forum te posten? Daarbij vind ik het onaardig van WD dat ze dat aan jou doorverteld heeft.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Kom op, Bobby. Iedereen weet dat jij je zaakje haast nooit wast.Een brok trasi is er niks bij.
Geen andere bepaalde witte substantie?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OPEN DAG IN M'N TEMPEL? PARDON?
Hihihihihi ik heb gisteravond mogelijk wel alcohol en teer in m'n lichaam gegooid.. Maar dat mag, zo af en toe
!
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:32 schreef Paaskonijn het volgende:
FUCKKKKKKKKKKKKKK VERGETEN DAT IK MIJN BROERTJE OP MOEST HALEN BIJ EEN VRIENDJE![]()
LATER
"Nee ze lust geen melk", zou Krentenbol. gezegd hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen andere bepaalde witte substantie?
Groepen dronken toeristen komen dagelijks jouw tempel bezoeken.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OPEN DAG IN M'N TEMPEL? PARDON?
Hihihihihi ik heb gisteravond mogelijk wel alcohol en teer in m'n lichaam gegooid.. Maar dat mag, zo af en toe
!
Jezelf quoten.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Nee ze lust geen melk", zou Krentenbol. gezegd hebben.
Godver.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Überhaupt klappen als iemand een taalregel goed weet. Dat zou eigenlijk normaal moeten zijn. Ik ga toch ook niet klappen als iemand weet dat vijf maal vijf vijfentwintig is?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Dank je dat je mij de taalmeester noemt, maar wat is er precies vanavond op Nederland 2?
Ik heb de eerste twee afleveringen gezien en het is best makkelijk.Overigens vond ik het superirritant dat de presentatrice en die taalexpert óók gaan klappen na elke rond.
Hoezo amateuristisch, Teleac?
Broekpaling. Die heeft er ook een handje van zich voor te doen als vrouw.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Godver.Ik wil eigenlijk wél weten wie het is, want ik wil weten wie in staat is om cónstant dat soort gare kutgrapjes te verzinnen.
Neequote:Op woensdag 9 september 2009 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen andere bepaalde witte substantie?
Mogelijk omdat ik de helft van de avond al vergeten ben joh.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Groepen dronken toeristen komen dagelijks jouw tempel bezoeken.
Hoezo "mogelijk"?
Kunnen we nou nog wel flauwe mopjes maken en daarna /kb. zeggen of is dat nu uit den boze?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je!quote:Op woensdag 9 september 2009 15:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Godver.Ik wil eigenlijk wél weten wie het is, want ik wil weten wie in staat is om cónstant dat soort gare kutgrapjes te verzinnen.
Beetje matige vergelijking. Natuurlijk krijg je de meeste taalregels voorgeschoteld op school, maar zo is het ook met rekenregels. Je leert hoe je moet vermenigvuldigen, maar weet iedereen uit z'n hoofd in een paar seconden wat 13*18 is? Precies.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Überhaupt klappen als iemand een taalregel goed weet. Dat zou eigenlijk normaal moeten zijn. Ik ga toch ook niet klappen als iemand weet dat vijf maal vijf vijfentwintig is?
Bon Iver.
Hahahaquote:Op woensdag 9 september 2009 15:32 schreef Paaskonijn het volgende:
FUCKKKKKKKKKKKKKK VERGETEN DAT IK MIJN BROERTJE OP MOEST HALEN BIJ EEN VRIENDJE![]()
LATER
234, makkelijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Beetje matige vergelijking. Natuurlijk krijg je de meeste taalregels voorgeschoteld op school, maar zo is het ook met rekenregels. Je leert hoe je moet vermenigvuldigen, maar weet iedereen uit z'n hoofd in een paar seconden wat 13*18 is? Precies.
Ik vergeet nooit delen van de avondquote:Op woensdag 9 september 2009 15:39 schreef IQM het volgende:
Mensen die te veel drinken en delen van de avond vergeten.
Precies, (13 * 20) - (13 * 2).quote:
Heb je daarmee ingestemd?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit delen van de avondmaar soms wel van die kleine dingetjes, ik herinner me net pas weer dat er een groep jongens was die per se een foto van me wilden hebben
![]()
dat soort dingen kun je ook maar beter vergeten.
Tuurlijk, Bt's lichaam is iedereens lichaamquote:
En het toch even delen met ons, hè.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit delen van de avondmaar soms wel van die kleine dingetjes, ik herinner me net pas weer dat er een groep jongens was die per se een foto van me wilden hebben
![]()
dat soort dingen kun je ook maar beter vergeten.
1 voor alle, alle over 1?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tuurlijk, Bt's lichaam is iedereens lichaam
Hey, die memo heb ik nog niet gelezen.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij hangt nu aan mijn scherm.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey, die memo heb ik nog niet gelezen.
Kut, dan moet ik toch iets nieuws verzinnen.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:46 schreef Adolecens het volgende:
Sinaasappel betrapt vriendin op vreemdgaan met banaan en gaat uithuilen en zich bezatten
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:46 schreef Adolecens het volgende:
Sinaasappel betrapt vriendin op vreemdgaan met banaan en gaat uithuilen en zich bezatten
[ afbeelding ]
Wat een bazenidee.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
Zo moet je er ook 1 van Krentenbol. maken waarbij Krentenbol. eigenlijk helemaal geen Krentenbol. blijkt te zijn maar Knäckebröd!
Dank je wel.quote:
*Boodschappenlijstje maaktquote:
Als ik een krentenbol en knäckebröd had hier dan zou ik het zo doenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
Zo moet je er ook 1 van Krentenbol. maken waarbij Krentenbol. eigenlijk helemaal geen Krentenbol. blijkt te zijn maar Knäckebröd!
Als ik een krentenbol en knäckebröd had hier zou ik jou zo doenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik een krentenbol en knäckebröd had hier dan zou ik het zo doen!
Mieters!quote:Op woensdag 9 september 2009 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik een krentenbol en knäckebröd had hier dan zou ik het zo doen!
Te slecht diequote:Op woensdag 9 september 2009 15:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik een krentenbol en knäckebröd had hier zou ik jou zo doen!
De logica ontgaat me.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof jij voorwaarden nodig hebt om Bt te willen doen.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:52 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:
Daarom!quote:
Daarom!quote:Op woensdag 9 september 2009 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof jij voorwaarden nodig hebt om Bt te willen doen.
Ik ben het niet. Ik had op z'n minst gezorgd voor een fatsoenlijk UI.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij of Hoogstaande. Kan niet anders. Of Bobby.
60% jij
35% Hoogstaande
5% BobbyB
Kut.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:54 schreef IQM het volgende:
[..]
60% jij
35% Hoogstaande
5% BobbyB
Die koninginnedag opmerking sloeg toch wel alles.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:55 schreef Zotheid het volgende:
Steentje in mijn krentenbol
Hier werd het al duidelijk dat Krentenbol. niet zo lief is als hij/zij zich voordoet.
Kb. was toch zo anti-alcohol...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, maar van wodka word ik niet dronken.
Ik heb hem even gekickdquote:Op woensdag 9 september 2009 15:55 schreef Zotheid het volgende:
Steentje in mijn krentenbol
Hier werd het al duidelijk dat Krentenbol. niet zo lief is als hij/zij zich voordoet.
Jaaahaa, die moet ik nog maken.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben het niet. Ik had op z'n minst gezorgd voor een fatsoenlijk UI.
Alsof ik ooit mieters zou zeggenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:54 schreef IQM het volgende:
[..]
60% jij
35% Hoogstaande
5% BobbyB
Oud.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:46 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg te lezen dat mijn gebruikersnaam tekens bevatte die niet mochten.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alsof ik ooit mieters zou zeggen
Besides, ik zou op zn minst een umlaut hebben gebruikt!
Eens.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die koninginnedag opmerking sloeg toch wel alles.
Ik vond Krentenbol. maar stom.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:59 schreef BobbyB het volgende:
Heb me trouwens ook nooit gerealiseerd dat Krent eigenlijk nog maar zo kort op Fok! was en het dus nog binnen een jaar tot mod geschopt heeft, toch knap.
Ik heb daar behoorlijk om gegniffeld.quote:
Vandaag is rood.... naja laat ook maar.quote:
DE KLEUR VAN MIJN LIFEDEquote:Op woensdag 9 september 2009 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vandaag is rood.... naja laat ook maar.
Lasagna.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
DE KLEUR VAN MIJN LIFEDE! En nu mag jij zeggen wat ik vanavond ga eten.
Geen verkeerde suggestie.quote:
Ik kan niet typenquote:
Da's wel lekker ja. + dan koop ik lekker een kant en klaar eenpersoonspakjequote:
Wie?!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)00-sexiest-2009-2867
Ik wist niet dat Liza Sips tieten had.
Chinees. Dat is wat er bij ons op het programma staat tenminste, want het is mijn beurt om eten op tafel te brengen.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
DE KLEUR VAN MIJN LIFEDE! En nu mag jij zeggen wat ik vanavond ga eten.
Liza Sips. Kun je niet lezen?quote:
Ah god wat is Ancilla een dom wichtje.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
quote:
Dat bedoel ik. Niet iedereen kijkt GTSTquote:Op woensdag 9 september 2009 16:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Speelt in GTST.Heb ik... ergens gelezen. Euh, gehoord. Denk ik. Ik zeg maar wat.
Van LudoSanders, die vertelde dat laatst zeker.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Speelt in GTST.Heb ik... ergens gelezen. Euh, gehoord. Denk ik. Ik zeg maar wat.
Echt zo'n Flabberaar.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah god wat is Ancilla een dom wichtje.
Nee.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niet typen!
[..]
Da's wel lekker ja. + dan koop ik lekker een kant en klaar eenpersoonspakje!
Zou het trouwens lekker zijn als je tomatenpuree mengt met creme fraiche en dat eet met gehakt en pasta?
Ik weet niet eens of ik überhaupt nog in die serie meespeel, al denk ik van wel. Toch de man die de gehele serie dragen moet.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van LudoSanders, die vertelde dat laatst zeker.
Boeiend. Ze is blond en heeft tieten.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah god wat is Ancilla een dom wichtje.
Ik kan je vertellen dat je dat wel doet. En ik volg het niet eens. Maar maandag zat ik klaar voor CSI:NY en toen kwam er nog een aflevering van GTST.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik überhaupt nog in die serie meespeel, al denk ik van wel. Toch de man die de gehele serie dragen moet.
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Boeiend. Ze is blond en heeft tieten.
Waarom ken jij een GTST actricequote:Op woensdag 9 september 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
Kan wel ja, lekker mwah.quote:
Dat is zulk smerig spul he, die kant en klaar zooi.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niet typen!
[..]
Da's wel lekker ja. + dan koop ik lekker een kant en klaar eenpersoonspakje!
Zou het trouwens lekker zijn als je tomatenpuree mengt met creme fraiche en dat eet met gehakt en pasta?
quote:
Omdat ik veel weet. Mijn kennis is onuitputtelijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom ken jij een GTST actrice![]()
![]()
O en Flabber linkje #2393![]()
Waar ligt China?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:30 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik veel weet. Mijn kennis is onuitputtelijk.
Da's de hoofdstad van Amerika toch?quote:
Dude.....quote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil douchen maar ik heb geen handdoek. Wat moet ik nu doen?
Opdrogen voor de ventilator.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
Ga je ook nog eens ophouden met miepen of wat?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
Is toch een normale vraagquote:
Ik heb geen ventilatorquote:
Neequote:Op woensdag 9 september 2009 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je ook nog eens ophouden met miepen of wat?
Ze wil wel stoppen, maar het gaat niet. Wat moet ze nu doen?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je ook nog eens ophouden met miepen of wat?
Yes het is gelukt maar wat een marteling dat laatste stukje geld wat ik moestquote:Op woensdag 9 september 2009 16:00 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb bijna Tony Hawk 2 op 100% uitgespeeld spannenddddd!
Je zit nou al tien posts te miepen en te vragen over van die simpele dingen die je zelf zo in één minuut kan ontdekken/uitvogelen.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is toch een normale vraag? Wat zouden jullie doen?
Vragen of ik een handdoek mag lenen van een huisgenootquote:Op woensdag 9 september 2009 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is toch een normale vraag? Wat zouden jullie doen?
Ik heb dat ook gespeeld en ik lachte me helemaal kapot hahahaquote:Op woensdag 9 september 2009 16:40 schreef Japsnars het volgende:
http://www.playboygame.nl/
Welk nummer is dat nou als hij net die club binnenkomt? (Dus voordat hij de VIP ruimte ingaat)
Uitloggen.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze wil wel stoppen, maar het gaat niet. Wat moet ze nu doen?
Daar weet ik wel wat op.quote:En om haar mond beter te kunnen houden, wil ze kauwgom kauwen, maar ze heeft geen kauwgom!![]()
WAT NU?
Jij hebt Gigi ook gehosseld?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gespeeld en ik lachte me helemaal kapot hahaha
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Je zit nou al tien posts te miepen en te vragen over van die simpele dingen die je zelf zo in één minuut kan ontdekken/uitvogelen.
Is dat je vakantie adres?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=58+Lungomare+9+Maggio,+Bari,+Puglia,+Italy&sll=48.853393,2.344272&sspn=0.006961,0.01929&ie=UTF8&ll=41.14048,16.815991&spn=0.007967,0.01929&t=h&z=16&layer=c&cbll=41.139455,16.815927&panoid=JefLlLnaEp8T387kJwumFw&cbp=12,359.49,,2,10.98
Kan best pijn doen als ze gaat kauwenquote:
Als ik het zelf wist zou ik het niet vragen he.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Je zit nou al tien posts te miepen en te vragen over van die simpele dingen die je zelf zo in één minuut kan ontdekken/uitvogelen.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hoop werkelijk dat je niet serieus bent.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik het zelf wist zou ik het niet vragen he.
Hoe was de hockey meet?quote:
Dan had ik gewoon hogere verwachtingen van jouw dingen-oplos-skills. Het zijn namelijk niet de meest moeilijke vraagstukken...quote:Op woensdag 9 september 2009 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik het zelf wist zou ik het niet vragen he.
Dan is het tijd om je verwachtingen bij te stellen.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan had ik gewoon hogere verwachtingen van jouw dingen-oplos-skills. Het zijn namelijk niet de meest moeilijke vraagstukken...
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan had ik gewoon hogere verwachtingen van jouw dingen-oplos-skills. Het zijn namelijk niet de meest moeilijke vraagstukken...
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Boeiend. Ze is blond en heeft tieten.
Ja ik wist natuurlijk precies welke moves zouden werkenquote:
Ik geloof nog steeds in jou, hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan is het tijd om je verwachtingen bij te stellen.
Volgens mij is dat Daniël Boissevain.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik wist natuurlijk precies welke moves zouden werken![]()
Maar die stem van die manen al die slechte versierpogingen en opmerkingen richting die barvrouw enzo
echt verschrikkelijk.
Hoi, ben je niet meer chagrijnig?quote:
Ik ben die rotkop onderhand wel zatquote:
Allemaal stukken mooier dan Yolanthequote:De kersverse voetbalvrouw liet concurrentes als Doutzen Kroes, Gigi Ravelli, Jennifer Hoffman en zangeres Anouk achter zich.
Lolwutquote:Op woensdag 9 september 2009 16:56 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo jammer van die haargrens.
Neequote:Op woensdag 9 september 2009 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoi, ben je niet meer chagrijnig?
Ooh wat vreemd, ik zou verwachten dat je hele mening over mij zou veranderen na een paar stomme huishoudelijke vragen van mijn kant.quote:
Eens.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben die rotkop onderhand wel zat
[..]
Allemaal stukken mooier dan Yolanthe![]()
Bewijst maar weer eens dat de FHM alleen door tokkies wordt gelezen
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh wat vreemd, ik zou verwachten dat je hele mening over mij zou veranderen na een paar stomme huishoudelijke vragen van mijn kant.
Nou...quote:Op woensdag 9 september 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh wat vreemd, ik zou verwachten dat je hele mening over mij zou veranderen na een paar stomme huishoudelijke vragen van mijn kant.
November toch?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Imaginariuuuum wanneer komt ie uit eigenlijk
11 februari pas.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Imaginariuuuum wanneer komt ie uit eigenlijk
Watchmenquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/11_februariquote:Op woensdag 9 september 2009 17:03 schreef Maisnon het volgende:
hey wat is er 11 februari eigenlijk?
Dan is het 11 februari.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:03 schreef Maisnon het volgende:
fapfapfapquote:Op woensdag 9 september 2009 17:03 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit bij zoeen meisje in de klas die er best veel op lijkt
OHHquote:Op woensdag 9 september 2009 17:03 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit bij zoeen meisje in de klas die best veel op deze foto lijkt
Mijn vriendin lijkt op haar.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:03 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is Sarah Palin jarigquote:Op woensdag 9 september 2009 17:03 schreef Maisnon het volgende:
quote:
Dan is Jennifer Aniston jarigquote:Op woensdag 9 september 2009 17:03 schreef Maisnon het volgende:
Jij bent erg goedgelovig.quote:
Ze lijkt op een fotoquote:Op woensdag 9 september 2009 17:03 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Nee ze is niet helemaal platquote:Op woensdag 9 september 2009 17:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ze lijkt op een fotorechthoekig plat en een beetje glimmend
Oh.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]betekent 'Tof voor jou'
Het maakt mij verder niks uit of ze er nou wel of niet op lijkt
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]betekent 'Tof voor jou'
Het maakt mij verder niks uit of ze er nou wel of niet op lijkt
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:07 schreef Dqod het volgende:
Ik stond gister 2e hier Dagcijfers # 187
Ik weet nie of ik me nou dood moet schamen of......
Schamen. Diep.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:07 schreef Dqod het volgende:
Tadadumquote:
Wie?quote:
Doe ikquote:
Eergisteren ook alquote:Op woensdag 9 september 2009 17:07 schreef Dqod het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:56 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo jammer van die haargrens.
Jouw vriendinquote:
Ja die dag daarvoor stond ik nog 80e ofzoquote:Op woensdag 9 september 2009 17:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eergisteren ook al
Ik ben 2 keer eerste geweest, maar sinds ik weer naar school ga sta ik weer ergens rond de 50e plaats
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ze heeft tenminste een haargrens itt zotheid
[..]
Zolang je niet 1000posts op een dag maakt, net als broekpaling, is er niets aan de handquote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja die dag daarvoor stond ik nog 80e ofzo
Dus ik weet niet wat er is gebeurd
Ik heb heul niet t idee dat ik zoveel post!!!
Die jurk is veel mooier als die ze bij mij aanhadquote:Op woensdag 9 september 2009 17:03 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Pak een paar (lange) T-shirts ofzo, droog je daarmee af en gooi die vervolgens bij de was. De intiemere delen met keukenpapier of toiletpapierquote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die jurk is veel mooier als die ze bij mij aanze hem uithad
Ik doe m'n bestquote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zolang je niet 1000posts op een dag maakt, net als broekpaling, is er niets aan de hand
Wees blij dat ze überhaupt een jurk aan had bij mij had ze niks aan.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die jurk is veel mooier als die ze bij mij aanhad
Jouw UIquote:Op woensdag 9 september 2009 17:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wees blij dat ze überhaupt een jurk aan had bij mij had ze niks aan.
Ik las:quote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die jurk is veel mooier als die ze bij mij aanhad
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik las:
'Die jurk is veel mooier als ik die aanhad'
Ik wou dat ik m hadquote:
Waarom zou je die niet met je T-shirt kunnen afdrogen, je hebt jezelf nota bene net gewassenquote:Op woensdag 9 september 2009 17:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pak een paar (lange) T-shirts ofzo, droog je daarmee af en gooi die vervolgens bij de was. De intiemere delen met keukenpapier of toiletpapier
Emmaquote:
Apenpakjequote:
Kijk, hier heb ik tenminste iets aanquote:Op woensdag 9 september 2009 17:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pak een paar (lange) T-shirts ofzo, droog je daarmee af en gooi die vervolgens bij de was. De intiemere delen met keukenpapier of toiletpapier
Wie is dat, Emma Watson, lijkt ze wel een beetje opquote:
Ik denk dat ik dat ook met toiletpapier o.i.d zou doen..quote:Op woensdag 9 september 2009 17:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zou je die niet met je T-shirt kunnen afdrogen, je hebt jezelf nota bene net gewassenHeb jij smetvrees?
Voor de MI's van sommigen hierquote:Op woensdag 9 september 2009 17:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zou je die niet met je T-shirt kunnen afdrogen, je hebt jezelf nota bene net gewassenHeb jij smetvrees?
Volgens mij is ze dat jaquote:Op woensdag 9 september 2009 17:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wie is dat, Emma Watson, lijkt ze wel een beetje op
Of ze komt me in ieder geval bekend voor!
Ik had een veel betere tipquote:Op woensdag 9 september 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk, hier heb ik tenminste iets aan!
she is.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wie is dat, Emma Watson, lijkt ze wel een beetje op
Of ze komt me in ieder geval bekend voor!
Ik wou er niet serieus op reageren, vermoedde wel dat de vrouwen me snaptequote:Op woensdag 9 september 2009 17:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook met toiletpapier o.i.d zou doen..
Omdat ik geen stofjes wil hebben op mijn ehm.. ja dat
Neus?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook met toiletpapier o.i.d zou doen..
Omdat ik geen stofjes wil hebben op mijn ehm.. ja dat
Dat bedoelde ik ja.. Thnx, ik kon er niet opkomen!!quote:
Daar had je serieus zelf niet aan gedacht?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk, hier heb ik tenminste iets aan!
Ze doet jou zeker niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:16 schreef IQM het volgende:
Ik vind die Emma... niks. Ze is mooi, maar ze doet me niks.
Wat is dit nou weer voor een autisten uitvinding?quote:
Ze woont nog maar een paar weekjes op d'r zelf he... Dat moet ze allemaal nog lerenquote:Op woensdag 9 september 2009 17:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar had je serieus zelf niet aan gedacht?
Het doet jou de broek nie bollenquote:Op woensdag 9 september 2009 17:16 schreef IQM het volgende:
Ik vind die Emma... niks. Ze is mooi, maar ze doet me niks.
Ik draag gewoon normale degelijke kleren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |