quote:Op woensdag 9 september 2009 14:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Karma police, arrest this man, he talks in maths
He buzzes like a fridge, hes like a detuned radio
Karma police, arrest this girl, her hitler hairdo, is making me feel ill
And we have crashed her party
This is what you get, this is what you get
This is what you get, when you mess with us
Karma police, Ive given all I can, its not enough
Ive given all I can, but were still on the payroll
This is what you get, this is what you get
This is what you get, when you mess with us
And for a minute there, I lost myself, I lost myself
And for a minute there, I lost myself, I lost myself
For a minute there, I lost myself, I lost myself
Is dat nou Krentenbol? Geen wonder dat ze de pics van dat lekkere wijf gebruikte.quote:
Fout.quote:
Ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Was je gisteren nog te laat op je school?
Ik vandaag terwijl ik sowieso op tijd gingquote:
Zoals een goed student betaamt toch?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn huisgenoten vinden me allemaal een lui krengeentje begon te lachen toen ik om half 2 pas eens in ochtendjas m'n kamer uit kwam
de ander zei, mooie tijd om nog in je pyama te lopen, en weer een ander zei, jij bent echt heel lui he
?
Ja dat dacht ik dus ook maar zij zijn allemaal heel actief enzoquote:Op woensdag 9 september 2009 14:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zoals een goed student betaamt toch?
Gauw afleren, zet de nieuwe standaard daar in huis.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook maar zij zijn allemaal heel actief enzo!
Ik denk niet dat dat lukt.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gauw afleren, zet de nieuwe standaard daar in huis.
Deze?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gauw afleren, zet de nieuwe standaard daar in huis.
De sweet chili chickn is in de bonuusquote:Op woensdag 9 september 2009 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
IK HEB OVERAL MUGGENBULTENEN IK WEET NIET WAT IK MOET MAKEN VOOR SCHOOL
EN IK WEET NIET WAT IK MOET ETEN VANAVOND!
Kutnummer.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Dat nummer
Die clip
Die auto in het begin van de clip
Ik at gisteravond al kip.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De sweet chili chickn is in de bonuus
Heb je nou de Jumbo al gevonden?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
IK HEB OVERAL MUGGENBULTENEN IK WEET NIET WAT IK MOET MAKEN VOOR SCHOOL
EN IK WEET NIET WAT IK MOET ETEN VANAVOND!
Hihi jaquote:Op woensdag 9 september 2009 14:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je nou de Jumbo al gevonden?
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
AAAAAAAAARGH. De wasmachine doet het niet.
Lach je me uitquote:
Ik maakte gisteren nog een kutnummer met je moederquote:
Hey WD, je zit op het verkeerde account.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik maakte gisteren nog een kutnummer met je moeder
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lach je me uit? Ik heb m'n huisgenoot om hulp gevraagd. Bleek dat je tegen het deurtje aan moest rammen, ja hee wtf hoe moet ik dat bedenken
![]()
!
quote:I drink, I smoke, I laugh at dirty jokes.
The minor vices, man I know them well.
I've closed down bars, I've lusted in my heart.
My exes think I oughta burn in hell.
But the devil, he won't notice when I die.
Yeah don't you figure, he's got bigger fish to fry?
Ik ben geen vent dus ik hoef me ook niet zo te gedragen. And I'm not crying.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:04 schreef IQM het volgende:
Bt, srsly, wtf, gedraag je als een vent en stop crying.
quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lach je me uit? Ik heb m'n huisgenoot om hulp gevraagd. Bleek dat je tegen het deurtje aan moest rammen, ja hee wtf hoe moet ik dat bedenken
![]()
!
Maar... vrouwen die paffen?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben geen vent dus ik hoef me ook niet zo te gedragen. And I'm not crying.
Ik ga zo maar een pakje sigaretten halen en die dan in een uurtje leegpaffen ofzo!
Smerig wijf.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga zo maar een pakje sigaretten halen en die dan in een uurtje leegpaffen ofzo!
Ah ja, de enige weg naar de longen moet goed geasfalteerd worden he.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn alle delen me prima bevallen. Over deel 3 zeiden ze ook dat ie kut was, vond ik ook wel meevallen (Amanda Crewquote:Op woensdag 9 september 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoorde dat 'ie vet kut was!
Ik hoorde dat ie uitermate waanzinnig belachelijk idioot kut wasquote:Op woensdag 9 september 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoorde dat 'ie vet kut was!
Lief zeg.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:18 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!
Maar toch. Ik hoop dat je je zelf ziek hoest.Bronchitisbitch.
Ja, maar zo'n film kijk je toch echt niet vanwege de geweldige verhaallijn, meer gewoon voor de zieke manieren hoe je mensen om het leven kan laten komen.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ie uitermate waanzinnig belachelijk idioot kut was
Ik hoorde dat zelfs die zieke manieren waanzinnig idioot belachelijk kut warenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n film kijk je toch echt niet vanwege de geweldige verhaallijn, meer gewoon voor de zieke manieren hoe je mensen om het leven kan laten komen.My Bloody Valentine was ook erg slecht maar doordat ie 3D was weer erg vermakelijk.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik hoorde dat zelfs die zieke manieren waanzinnig idioot belachelijk kut waren
Je lichaam is je tempel!quote:
Mooi zo.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij was werkelijk prachtig!Veel emotie ook kunnen tonen, daar waar ik de afgelopen week dat nog niet kon!
Hoe is het met jou opa?
En wtf, ik ben er even twee dagen niet en gelijk een nieuwe mod en een ontmaskering van Krent?
Wtf is this shit
HE!quote:Op woensdag 9 september 2009 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Je lichaam is je tempel!Koester het.
Als je zo graag aan een stinkstok wil zuigen, pijp je Bobby maar ofzo.
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik koester m'n lichaam hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Je lichaam is je tempel!Koester het.
Ik denk dat we niet willen weten hoequote:Op woensdag 9 september 2009 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik koester m'n lichaam hoor! En ha-ha.
Kom op, Bobby. Iedereen weet dat jij je zaakje haast nooit wast.quote:
Koesteren? Je hebt constant open dag in je tempel en je gooit het vol met chemische troep, alcohol en teer.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik koester m'n lichaam hoor! En ha-ha.
Voorstukje van gezien bij Public Enemies (quote:Op woensdag 9 september 2009 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n film kijk je toch echt niet vanwege de geweldige verhaallijn, meer gewoon voor de zieke manieren hoe je mensen om het leven kan laten komen.My Bloody Valentine was ook erg slecht maar doordat ie 3D was weer erg vermakelijk.
Dank je dat je mij de taalmeester noemt, maar wat is er precies vanavond op Nederland 2?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:27 schreef Zotheid het volgende:
IQM, de taalmeester, vanavond op Ned2.
Waar helpt dat tegenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OPEN DAG IN M'N TEMPEL? PARDON?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Kom op, Bobby. Iedereen weet dat jij je zaakje haast nooit wast.Een brok trasi is er niks bij.
[..]
Koesteren? Je hebt constant open dag in je tempel en je gooit het vol met chemische troep, alcohol en teer.
Ja, maar is het dan nodig om dat zo op een openbaar forum te posten? Daarbij vind ik het onaardig van WD dat ze dat aan jou doorverteld heeft.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Kom op, Bobby. Iedereen weet dat jij je zaakje haast nooit wast.Een brok trasi is er niks bij.
Geen andere bepaalde witte substantie?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OPEN DAG IN M'N TEMPEL? PARDON?
Hihihihihi ik heb gisteravond mogelijk wel alcohol en teer in m'n lichaam gegooid.. Maar dat mag, zo af en toe
!
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:32 schreef Paaskonijn het volgende:
FUCKKKKKKKKKKKKKK VERGETEN DAT IK MIJN BROERTJE OP MOEST HALEN BIJ EEN VRIENDJE![]()
LATER
"Nee ze lust geen melk", zou Krentenbol. gezegd hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen andere bepaalde witte substantie?
Groepen dronken toeristen komen dagelijks jouw tempel bezoeken.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OPEN DAG IN M'N TEMPEL? PARDON?
Hihihihihi ik heb gisteravond mogelijk wel alcohol en teer in m'n lichaam gegooid.. Maar dat mag, zo af en toe
!
Jezelf quoten.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Nee ze lust geen melk", zou Krentenbol. gezegd hebben.
Godver.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Überhaupt klappen als iemand een taalregel goed weet. Dat zou eigenlijk normaal moeten zijn. Ik ga toch ook niet klappen als iemand weet dat vijf maal vijf vijfentwintig is?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Dank je dat je mij de taalmeester noemt, maar wat is er precies vanavond op Nederland 2?
Ik heb de eerste twee afleveringen gezien en het is best makkelijk.Overigens vond ik het superirritant dat de presentatrice en die taalexpert óók gaan klappen na elke rond.
Hoezo amateuristisch, Teleac?
Broekpaling. Die heeft er ook een handje van zich voor te doen als vrouw.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Godver.Ik wil eigenlijk wél weten wie het is, want ik wil weten wie in staat is om cónstant dat soort gare kutgrapjes te verzinnen.
Neequote:Op woensdag 9 september 2009 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen andere bepaalde witte substantie?
Mogelijk omdat ik de helft van de avond al vergeten ben joh.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Groepen dronken toeristen komen dagelijks jouw tempel bezoeken.
Hoezo "mogelijk"?
Kunnen we nou nog wel flauwe mopjes maken en daarna /kb. zeggen of is dat nu uit den boze?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je!quote:Op woensdag 9 september 2009 15:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Godver.Ik wil eigenlijk wél weten wie het is, want ik wil weten wie in staat is om cónstant dat soort gare kutgrapjes te verzinnen.
Beetje matige vergelijking. Natuurlijk krijg je de meeste taalregels voorgeschoteld op school, maar zo is het ook met rekenregels. Je leert hoe je moet vermenigvuldigen, maar weet iedereen uit z'n hoofd in een paar seconden wat 13*18 is? Precies.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Überhaupt klappen als iemand een taalregel goed weet. Dat zou eigenlijk normaal moeten zijn. Ik ga toch ook niet klappen als iemand weet dat vijf maal vijf vijfentwintig is?
Bon Iver.
Hahahaquote:Op woensdag 9 september 2009 15:32 schreef Paaskonijn het volgende:
FUCKKKKKKKKKKKKKK VERGETEN DAT IK MIJN BROERTJE OP MOEST HALEN BIJ EEN VRIENDJE![]()
LATER
234, makkelijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Beetje matige vergelijking. Natuurlijk krijg je de meeste taalregels voorgeschoteld op school, maar zo is het ook met rekenregels. Je leert hoe je moet vermenigvuldigen, maar weet iedereen uit z'n hoofd in een paar seconden wat 13*18 is? Precies.
Ik vergeet nooit delen van de avondquote:Op woensdag 9 september 2009 15:39 schreef IQM het volgende:
Mensen die te veel drinken en delen van de avond vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |