abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72578151
Het vorige deel: [OUD SC] Pikhouweel op deze mooie dag voor Bix
waar we het hadden over prachtige tatoos en nieuwe tetten voor Pinq..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 9 september 2009 @ 12:11:57 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_72578192
ik zou er niet aan moeten denken hoor, zo'n tatoeage op mijn buik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 9 september 2009 @ 12:13:29 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_72578231
die tatoeages
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 9 september 2009 @ 12:16:46 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_72578315
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:13 schreef Ynske het volgende:
die tatoeages
Deze vind ik dan wel weer leuk

Maarja, ook wel weer een beetje nerderig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 9 september 2009 @ 12:22:14 #5
593 sjak
Juffie Bloem
pi_72578438
En het wordt zo'n vierkante kont....en wit....

Pinquit, heel veel succes vandaag!
Dat was dan een fijne huwelijksnacht Vicky
Lekker douchen!
  † In Memoriam † woensdag 9 september 2009 @ 12:23:53 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_72578481
nieuwe tetten voor pinq

De inboedel hier achter is in beslag genomen, triest..
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_72578626
och wat sneu mous!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72578717
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:16 schreef Troel het volgende:

[..]

Deze vind ik dan wel weer leuk

[ afbeelding ]

Maarja, ook wel weer een beetje nerderig

Ik hoef helemaal geen tattoos. Ik zie aan de inhoud van mijn kledingkast dat mijn smaak nogal wisselend is, dus ik begin er maar niet aan, haha
  woensdag 9 september 2009 @ 12:34:33 #9
593 sjak
Juffie Bloem
pi_72578759
Ach gossie, net krijg ik een berichtje van de creche. Jetske is gevallen en bij een van haar voortandjes is er een stukje afgebroken. Gelukkig gaat het wel goed met haar. Maar pffff, ik hoop dat het niet een zwart tandje gaat worden.
Lekker douchen!
  woensdag 9 september 2009 @ 12:35:13 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72578777
Wat triest Mous...
pi_72578778
a gossie Jetje toch! Bij Amber is het gelukkig helemaal goedgekomen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72578827
Auw, dat moet ook wel een pijnlijke klap geweest zijn Arm ding!
  woensdag 9 september 2009 @ 12:37:56 #13
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72578859
zo... het is allemaal klaar hoor!
En nee, ik sprak toch helemaal niet over pasfoto's!!!? !
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72578888
zo hehe.. ik heb mijn verhaaltje van gister uitgetikt..

Eindelijk was het zover... We gaan trouwen!!

Om 6.00 uur ging de wekker want Tess moest een flesje. Daarna Tess weer naar bed gedaan en wij zijn gaan douchen en aankleden. Ondertussen was Amber ook wakker geworden. Die heeft ontbeten en toen heb ik haar haar gedaan en d'r aangekleed. Om 8.15 was Tess ook weer wakker.
Aangezien we om 9.00 uur gingen trouwen moesten we vroeg de deur uit.

Om 8.45 uur kwamen we aan bij het stadhuis waar mijn ouders, schoonouders, zusje en zwager al stonden te wachten. Mijn moeder had ballonnen in de vorm van hartjes voor aan de wagen van Tess, een "boeketje" voor mij en Amber en een corsage voor Michel.

Na een minuut of 5 kwamen W., S., R. en M. en nog 5 minuten later kwam D. ook nog. We waren compleet dus konden het stadhuis binnen.

We mochten gaan zitten en de ambtenaar ging haar verhaaltje doen. Aangezien we gratis trouwde en geen grote ceremonie hadden hoefden we ook geen gegevens aan te leveren hoe we elkaar ontmoet hadden zo. De ambtenaar vroeg er nog wel even naar zodat we een klein gesprekje hadden voordat het officiële gedeelte ging beginnen. Ze noemde Amber ook steevast Ember. We hebben haar 2x gecorrigeerd maar ze bleef Ember zeggen.. ik vond het wel goed

Toen kwam dus het officiële gedeelte. We moesten gaan staan, elkaar de rechterhand geven en elkaar aankijken bij het ja zeggen, want de ambtenaar zei: Jullie trouwen met elkaar en niet met mij. Toen schoot ik in de lach en kwam er niet meer uit.
Nadat wij JA gezegd hadden kwam Amber erbij, want Amber wilde heel graag met ons meetrouwen. Ik had maandag gebeld of ze er iets mee konden doen en dat was geen probleem. Amber mocht dus bij ons komen staan en toen vroeg de ambtenaar of Amber ook met ons wilde trouwen en toen zei ze heel duidelijk JA!

Toen was het ringentijd. Ik kwam niet uit mijn lach en toen pakte ik ook nog eens de verkeerde ring.. Michel schoof zijn ring aan mijn vinger... oops foutje

Na het ringen uitwisselen moest er natuurlijk getekend worden door ons en de getuigen. De getuigen mochten ook nog een wens in ons trouwboekje zetten

Zo'n 20 minuten later stonden we weer buiten. Aangezien we pas om 10.00 uur hadden afgesproken bij Broodje du Chef hebben we eerst nog wat foto's gemaakt op het plein.
Mijn moeder en zusje hadden ondertussen onze auto versierd met ballonnen en een foto.

We zijn in colonne naar Broodje du Chef gereden en hebben daar heerlijk buiten gezeten onder het genot van koffie/thee/frisdrank en taart. We zijn flink verwend met cadeautjes! Rond 12.30 uur zijn wij en alle anderen naar huis gegaan. Mijn moeder en zusje hebben ook nog onze voordeur versierd

Eenmaal thuis ging de bel, stond er een meneer met een hele mooie grote bos bloemen!

's Avonds hadden we nog een etentje aangeboden gekregen van mijn ouders. Rond 19.00 uur werden we verwacht bij De Kurk. We kregen een glaasje prosecco van het huis.
We hebben echt HEERLIJK gegeten!
Ik had gemarineerde carpaccio van Waards rund met grove mosterddressing en flinters Manchego, gegrilde kangaroestriploin op een jus van balsamicostroop en champagneterrine van rood fruit met limoen-mint-sorbetijs en een Romanov van fraise du Boix.
Michel had dun gesneden prociutto van het Livar kloostervarken op citrusfruit, getrancheerde dunne lende van het Waards rund met een salsa van peppadew en ook de champagneterrine.

Vanaf nu ga ik door het leven als mevrouw F-B

Het was een hele gezellige en mooie dag!!

Foto's heb ik nog niet, die staan nog op het geheugenkaartje bij mijn zus en de kaartlezer zit nog ergens in een verhuisdoos..

[ Bericht 1% gewijzigd door Vicky op 09-09-2009 13:16:02 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 9 september 2009 @ 12:40:17 #15
190853 RockabeIIa
pi_72578925
mevroi feedback

ik haat spoilers, da's echt zo onleesbaar!!!
pi_72578930
Klinkt als een heerlijke dag
En dat zijn ook wel de momenten om in de lach te schieten hoor
pi_72578959
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:40 schreef RockabeIIa het volgende:
mevroi feedback
quote:
moet ik ze weghalen dan?? Tis zo'n verhaal namelijk...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 9 september 2009 @ 12:42:32 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_72578986
Het klinkt super Vicky! Gefeliciteerd nogmaals
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 9 september 2009 @ 12:44:54 #19
190853 RockabeIIa
pi_72579042
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:41 schreef Vicky het volgende:

[..]

[..]

moet ik ze weghalen dan?? Tis zo'n verhaal namelijk...
tuurlijk!
iedereen moet het lezen!
pi_72579045
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:40 schreef RockabeIIa het volgende:
mevroi feedback

Ik zat ook al met mijn neus op het scherm
Klinkt als een gezellige dag Vicky
pi_72579090
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:44 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

tuurlijk!
iedereen moet het lezen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72579136
Vicky, van harte!!
(Jaja, spuit 11... Sorry, ik heb een paar bankjes gemist... Maar het is niet minder gemeend hoor!!)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 9 september 2009 @ 12:49:13 #23
593 sjak
Juffie Bloem
pi_72579147
Klinkt goed Vicky, wat hebben jullie heerlijk gegeten! Krijg er trek van!

En fijn om te horen dat het bij Amber goed is gekomen, ik hoop zo dat Jet daarin dan ook op jouw meisje lijkt.
Lekker douchen!
  woensdag 9 september 2009 @ 12:50:12 #24
190853 RockabeIIa
pi_72579173
Mooi Vicky! Zoiets zie ik dan nog wel zitten maar het moet ook niet gekker worden
Ben benieuwd naar de foto's!
pi_72579407
Klinkt als een enorm mooie dag Vicky!
En ook als een lekker diner 's avonds!

Nogmaals gefeliciteerd!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')