Deze vind ik dan wel weer leukquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Deze vind ik dan wel weer leuk
[ afbeelding ]
Maarja, ook wel weer een beetje nerderig
quote:
moet ik ze weghalen dan?? Tis zo'n verhaal namelijk...quote:ik haat spoilers, da's echt zo onleesbaar!!!
tuurlijk!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
[..]
moet ik ze weghalen dan?? Tis zo'n verhaal namelijk...
Ik zat ook al met mijn neus op het schermquote:Op woensdag 9 september 2009 12:40 schreef RockabeIIa het volgende:
mevroi feedback
ik haat spoilers, da's echt zo onleesbaar!!!
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:44 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
tuurlijk!
iedereen moet het lezen!
dat was het ook. Gewoon lekker rustig, geen stress, geen strak schema of wat dan ook. Kindjes die gewoon lekker aan eht rennen waren. Tess was aan het pruttelen dus mijn vader liep een rondje met d'r... gewoon ontspannen enzoquote:Op woensdag 9 september 2009 12:57 schreef moussy het volgende:
Oh Vick, dat klinkt zo rielekst, leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dusseh... zijn jullie nou wel of niet getrouwd?![]()
Sorry.Flauw.
Tis dat ik in een restaurant zat anders had ik na het dessert mijn bord afgeliktquote:Op woensdag 9 september 2009 12:49 schreef sjak het volgende:
Klinkt goed Vicky, wat hebben jullie heerlijk gegeten! Krijg er trek van!
Ambers voortandje is trouwens nooit zwart geworden. Hij was wel een stuk in haar kaak geslagen maar is er ook weer grotendeels utigekomen. Je ziet er eigenlijk bijna niets meer van... gelukkig!quote:En fijn om te horen dat het bij Amber goed is gekomen, ik hoop zo dat Jet daarin dan ook op jouw meisje lijkt.
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk Vicky!![]()
Maarreh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dusseh... zijn jullie nou wel of niet getrouwd?![]()
Sorry.Flauw.
zal het ff veranderen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk Vicky!![]()
Maarreh...Taalpuristen aller landen verenigt uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dusseh... zijn jullie nou wel of niet getrouwd?![]()
Sorry.Flauw.
Ik zag het ook meteen![]()
Ik zou zeggen: rustig afwachten, niks kopen en wachten tot je iets tegenkomt wat je écht graag wilt hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jetske ik hoop dat het meevalt.
Vicky klinkt als een geslaagde dag!
Ik heb 50,- van enquetes(?) etc en wil iets voor mezelf kopen. Hier in de wijk, of via internet. Maar nu weet ik niet wat.![]()
pinq krijgt nieuwe vndaag!quote:
yepquote:Op woensdag 9 september 2009 13:25 schreef Urla het volgende:
Nog proficiat Vicky.
En nu is je vriend je man. Moest ik echt erg aan wennen toen.
Wie? Ja m'n man Hi Hi Ik was toen nog maar 18 dus kan er ook mee te maken hebben gehad.
Nog meer pakketjes.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
yepMijn man... klinkt weer ff vreemd hoor
En wat een schattig jurkje!!
Oh en de pucka is vandaag verstuurd
Jah Ik zeg meestal maar Hubbie.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:28 schreef RockabeIIa het volgende:
weet je wat ik zo erg vind? Als mensen op internet schrijven: 'Me man'
ik ben heul niet oud....quote:Op woensdag 9 september 2009 13:27 schreef m@x het volgende:
Vicky, jij oud getrouwd wijfKlinkt als een superdag!
Jullie hadden nog wat foto's van kinderparkpop van me tegoed. Omdat ik geen zin heb om de boel te uploaden (zijn in totaal meer dan 500 foto's) maasr even een LINKJE
Of nog erger "hij heb"quote:Op woensdag 9 september 2009 13:28 schreef RockabeIIa het volgende:
weet je wat ik zo erg vind? Als mensen op internet schrijven: 'Me man'
daar moest ik ook om lachenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:31 schreef RockabeIIa het volgende:
nee, ik bedoel ME man ME ME ME Me vriend, me man...
hah mooie foto's gelijk ook m@x!
[ afbeelding ]
De allergrootste Djumbofans staan bij de hekken te wachten op een glimp van hun idolen.
Ze hebben nu toch ook een halsband en een kort lijntje rond hun strotquote:Op woensdag 9 september 2009 13:31 schreef RockabeIIa het volgende:
ah gatver dat is Heldersquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:34 schreef m@x het volgende:
Geweldig he, die foto. Ik vond het iets heel erg sneus hebben. Beetje vergelijkbaar met die volwassen K3-fan uit die ene serie. "Fans", geloof ik. Ik kon het niet laten om die foto in het verslag op te nemen. Kai is nu wel helemaal verliefd op die Djumbo-dames. Ik vond het maar een stel sletterige typjes. Met die outfits konden ze zo achter het station aan de slag.
Mevrouw op de foto dacht: "ik heb pijn en ik wil eigenlijk naar huis, maar ik moet tot het eind blijven en nu moet ik ook nog met die enge clown op de foto"quote:Op woensdag 9 september 2009 13:36 schreef RockabeIIa het volgende:
wel erg, die laatste Bassie-foto.
Mevrouw op de foto denkt: 'Hiij hep een leipe smoel!'
Das hier heel gewoonquote:
whehequote:Op woensdag 9 september 2009 13:38 schreef m@x het volgende:
[..]
Mevrouw op de foto dacht: "ik heb pijn en ik wil eigenlijk naar huis, maar ik moet tot het eind blijven en nu moet ik ook nog met die enge clown op de foto"
Zo ver was ik nog helemaal nietquote:Op woensdag 9 september 2009 13:47 schreef Pandora73 het volgende:
Wat lief van Kai!
En dat die zin voor meerdere uitleg vatbaar is, geeft alleen maar weer aan hoe verdorven wij als volwassenen allemaal zijn... Foei toch!
Of "Me IQ"quote:Op woensdag 9 september 2009 13:31 schreef RockabeIIa het volgende:
hah mooie foto's gelijk ook m@x!
[ afbeelding ]
De allergrootste Djumbofans staan bij de hekken te wachten op een glimp van hun idolen.![]()
Jij hebt helemaal niets gemist mbt tettenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:14 schreef Vivi het volgende:
Vicky, gefeliciteerd, fijn dat get zo'n mooie dag was.
Sjak, agossie, ga je Jetske ophalen of kijk je vanmiddag hoe het ervoor staat?
En ik heb iets gemist mbt tetten
Jij hebt toch ook een Apple? Als ik spoilers selecteer, wordt de tekst nog witter dan de achtergrond. Niet meer te lezen dusquote:Op woensdag 9 september 2009 12:40 schreef RockabeIIa het volgende:
mevroi feedback
ik haat spoilers, da's echt zo onleesbaar!!!
Ow beterschap Sjakquote:Op woensdag 9 september 2009 14:30 schreef sjak het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niets gemist mbt tetten![]()
Pinquit laat ze vandaag wat kleiner maken
Hij heb is niet alleen Helders hoor, mous. In Amsterdam e.o. "kennen" ze er ook wat van!
Ik laat Jet lekker op de creche, vanmiddag gaan ze naar de trouwerij van een van de leidsters en dat wil ik haar niet afnemen. Ze had er zo'n zin in. Daarnaast zijn ze ook superlief voor haar daar. De leidster die belde was er echt helemaal mee aan. En ik ben ziek....spugen en zo'n buikpijn dus ik kan het ook niet aan een klein meisje om me heen...even rust vandaag.
Wellicht, maar teveel straling kan ook kanker veroorzaken he.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:46 schreef k_i_m het volgende:
Maar dan mag je toch vast wel vaker komen mammodingessen?
oh is dat zo... Nooit geweten..quote:Op woensdag 9 september 2009 14:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ow beterschap Sjak.
Kleinere tetten staan ook nog op mijn wishlist. Maar ik ben er ook weer huiverig voor want het schijnt dat je na z'n operatie evt. knobbeltjes en zulks minder snel voelt. Tetten. Het liefst liet ik ze uithollen en opvullen met watten.
Dat zal met een keer keer per jaar toch nog wel meevallen, in plaats van een keer in 5 jaar?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wellicht, maar teveel straling kan ook kanker veroorzaken he.
Waaraan?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
oh is dat zo... Nooit geweten..
Heb nog nooit gemammodingest, wel 2x
geopereerd
tettenquote:
Denk het wel, ik ga sws al een keer per jaar. En ik doe elke week onderzoek, zelfquote:Op woensdag 9 september 2009 14:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat zal met een keer keer per jaar toch nog wel meevallen, in plaats van een keer in 5 jaar?
En dan weten jullie wrs ook niet dat als je heel misselijk bent tijdens de zwangerschap je minder kans schijnt te hebben op borstkanker, dus dat is dan iig positief daaraanquote:Op woensdag 9 september 2009 14:58 schreef lily het volgende:
Heeft Ping een borstverkleining vandaag? Oh, dat wist ik niet..
denk ik ook al jaren over maar vindt het net niet belangrijk genoeg zeg maar (ik heb ook geen last ervan verder maar ik had veel liever kleine borsten)
dat van het minder knobbeltjes voelen wist ik niet trouwens
ik vond ze te grootquote:
nou, dat heb ik toevallig een tijdje terug wel gelezen (ik was deze zwangerschap voor het eerst misselijk en dan ga je er pas over lezen natuurlijk..)quote:Op woensdag 9 september 2009 14:59 schreef Vivi het volgende:
En dan weten jullie wrs ook niet dat als je heel misselijk bent tijdens de zwangerschap je minder kans schijnt te hebben op borstkanker, dus dat is dan iig positief daaraan.
nee dat niet maar ik was niet tevreden over het resultaat.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:01 schreef Vivi het volgende:
Oh, 2 keer nog wel? Waren ze weer gegroeid?
Ohquote:Op woensdag 9 september 2009 14:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
En dan weten jullie wrs ook niet dat als je heel misselijk bent tijdens de zwangerschap je minder kans schijnt te hebben op borstkanker, dus dat is dan iig positief daaraan.
Yayquote:Op woensdag 9 september 2009 14:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Beter te goed onderzocht dan een keertje te weinig.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Denk het wel, ik ga sws al een keer per jaar. En ik doe elke week onderzoek, zelf. Zo vond ik laatste een knobbeltje *schrik* , mammo, echo en toen bleek het een cyste, van wel 2 mm.
. De dokter vond dat ik wel erg goed had onderzocht
.
Ik weet wel dat zwangere vrouwen dezelfde tabletten tegen misselijheid krijgen als mensen die misselijk zijn van een chemokuurquote:Op woensdag 9 september 2009 14:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
quote:
zwanger wel, uggs nietquote:Op woensdag 9 september 2009 15:17 schreef lily het volgende:
Ik wel.
Ik wil ook nog steeds Uggs
vinden jullie dat trouwens wel kunnen? Zwanger en Uggs ...
ja, nou ja...lompheidgehalte ofzoquote:Op woensdag 9 september 2009 15:21 schreef huuphuup het volgende:
tuurlijk kan dat Lily!
Waarom niet?
hahaha ooooh op die manier!quote:
Ja dat is ook nog echt zo. Mijn vader en ik hadden dezelfde pillen toen ik zwanger was van Leander. Als ze nodig had en daar was kon ik zo die van hem gebruiken!!quote:Op woensdag 9 september 2009 15:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik weet wel dat zwangere vrouwen dezelfde tabletten tegen misselijheid krijgen als mensen die misselijk zijn van een chemokuur.
Doe je leukquote:Op woensdag 9 september 2009 15:47 schreef _Bar_ het volgende:
wat leuk m'n 2de aanbieding voor werk
gaat lekker zo.
Kijk! Dat is goed nieuws. Zijn die 30 weken misselijk toch nog ergens goed voor geweestquote:Op woensdag 9 september 2009 14:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jammaar ik doe er niks aanquote:
wat is daarmee?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:27 schreef E.T. het volgende:
Als jullie die Uggs maar niet bestellen op trendylaarzen.nl
Zoek maar even in WGR, dan kom je er wel achterquote:
die hebben er voor gezord dat opgelicht.nl enzo uit de lucht werd gehaald.. ze konden het niet hebben dat een heleboel mensen daar postten dat ze nooit hun laarzen kregen nadat ze betaald hadden. Ze hebben het zo gespeeld alsof de moderators daar aan opruiing deden en aanzetten tot stalken van de eigenaars enzoquote:
Het zouden mijn woorden kunnen zijn..quote:Op woensdag 9 september 2009 17:06 schreef _evenstar_ het volgende:
lekker bedrijf dan
En gaat hier wel goed verders, , maar veel meer moet er niet bijkomen zeg maargewoon eens even een rustige paar maandjes zouden ook wel heel fijn zijn
![]()
Even dat emmertje goed legen weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |