quote:
http://www.youtube.com/user/SigaarSnorquote:Op woensdag 9 september 2009 00:41 schreef Zero2Nine het volgende:
In die OP kan dan ook een linkje naar het youtubekanaal vanSigaarSnor
![]()
quote:
de kern vh programma in het kort!!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:14 schreef Veerboot het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:14 schreef Veerboot het volgende:
Whahahaha die Gijp!!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:14 schreef Veerboot het volgende:
Schitterend dit.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:14 schreef Veerboot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:48 schreef De_Hypotheker het volgende:
Wat is de scene waar Johan dat gebaar maakt, staat die ook op youtube?
"Ja, die indruk had ik alquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:50 schreef ASroma het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:35 schreef Ad_rem het volgende:
Uit welk sigaarsnor fragment komt dat stuk met het geschreeuw van van der Gijp ook alweer?
quote:
Tofquote:Op woensdag 9 september 2009 13:14 schreef Veerboot het volgende:
hou dat gewoon hier joh anders wordt het zo onsamenhangend johquote:Op woensdag 9 september 2009 18:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Tof![]()
waar kun je een op bewaren? Maak ik wel een centrale op voor deze reeks![]()
Hij bedoelt denk ik een OP op de wiki, dan kun je daar de code gewoon uit kopieren en plakken als je een nieuw topic opent. Maar ik weet niet precies hoe je zo'n pagina kan aanmaken.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:52 schreef ASroma het volgende:
[..]
hou dat gewoon hier joh anders wordt het zo onsamenhangend joh
Dat bedoel ik jahquote:Op woensdag 9 september 2009 18:54 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik een OP op de wiki, dan kun je daar de code gewoon uit kopieren en plakken als je een nieuw topic opent. Maar ik weet niet precies hoe je zo'n pagina kan aanmaken.
Nee nee links komen wel in de OPquote:Op woensdag 9 september 2009 19:01 schreef ASroma het volgende:
oh ok coolik dacht ff een nieuw topic speciaal voor de gifjes en sigaarsnor
verras onsquote:Op woensdag 9 september 2009 19:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nee nee links komen wel in de OPmaar goed ik ga wel even prutsen
Baasquote:Op woensdag 9 september 2009 13:14 schreef Veerboot het volgende:
Er zijn plannen voor merchandizequote:Op woensdag 9 september 2009 18:45 schreef ASroma het volgende:
sigaarsnor scoort nu ook al op dumpert, wat een heldSigaarsnor zorgt er persoonlijk voor dat VI een groots en populair programma wordt
Perfect of iemand moet iets anders wetenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:26 schreef ASroma het volgende:
Hans Kraay: de clown
Rene: De flamboyante bril
Genee: De goedlachse karaoke-zanger
Johand: De tactloze snor
zoiets?
quote:AMSTERDAM - FILMPJE - Voetbaljournalist Johan Derksen is niet zo te spreken over Wesley Sneijders nieuwe geliefde. "Waar ik helemaal doodziek van word is die vreselijke Yolanthe."
Derksen: ”Ik zag laatst foto's voorbij komen...Voor de camera kussend afscheid nemen voor het hotel. Ik wacht tot het moment dat ze in de dug-out zit en met waterfles het veld op rent als Wesley geblesseerd is!"
Nu gaan die spelers er zich aan ergeren he… Want het wordt nu die onvermijdelijke Yolanthe, het is natuurlijk een vreselijk dominant irritant vrouwtje dat daar rondloopt. Als je Wesley selecteert als bondscoach krijg je er Yolanthe gratis bij!"
Misschien moet de kersverse voetbalvrouw zich voorlopig op de vlakte houden...
Is die benaming voor Hans wel goed? Ik vind hem eerder "De Pineut".quote:Op woensdag 9 september 2009 19:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Hans Kraay jr. (De Clown)
[ afbeelding ]
Fixed. Ik heb jou plaatjes gebruikt dat vond je toch wel goedquote:Op woensdag 9 september 2009 20:19 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Is die benaming voor Hans wel goed? Ik vind hem eerder "De Pineut".
tnxquote:
Ja, tuurlijkquote:Op woensdag 9 september 2009 20:21 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Fixed. Ik heb jou plaatjes gebruikt dat vond je toch wel goed"met dank aan Veerboot"
Als dat zou kunnenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:24 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ja, tuurlijkIk zal even proberen om ook nog twee gifjes te maken voor Berdien en Danny Vera.
Daarom mag hij daar ook zitten, neem ik aan: zodat dat domme geblaat van die poser afgezeken kan worden.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:51 schreef Trystar het volgende:
Die Hans praat wel heel veel poep nu ik er wat meer op let wat ie allemaal zegt.
Oke bedankt alvastquote:Op woensdag 9 september 2009 20:58 schreef Veerboot het volgende:
Ik maak voor die Berdien-gif nog even een nieuwe trouwens, zonder die beginzoom.
Berdien: De barmeid met smetvreesquote:Op woensdag 9 september 2009 20:59 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Oke bedankt alvast![]()
![]()
Berdien: De ...
Danny Vera: De ...
Iemand ideeën?
staat er in. Bijnamen bedacht door ASromaquote:Op woensdag 9 september 2009 21:13 schreef ASroma het volgende:
[..]
Berdien: De barmeid met smetvrees
Danny Vera: De tokkelende nederelvis
mwah mwah![]()
oopsquote:Op woensdag 9 september 2009 21:33 schreef DrDentz het volgende:
Genee heeft ook z'n eigen topic op Fok hoor.
Wilfred Genee fantopic
Bij mij staat de tekst bij jou nog een beetje scheef, zo als het goed is wel recht:quote:Op woensdag 9 september 2009 22:05 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik heb de tekst gewoon gekopieerd en als plaatje er tussen gezet anders wist ik het ook niet.
Beter jahquote:Op woensdag 9 september 2009 23:03 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Bij mij staat de tekst bij jou nog een beetje scheef, zo als het goed is wel recht:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij is nu nog mooier want de voorgaande topics staan er nu ook inquote:
Ohoho wat erg ook eigenlijk, bolle plofkopquote:
quote:
Fons de Poelquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:37 schreef DrDentz het volgende:
Wie is vanavond te gast?
Kom op zegquote:
Die Smeets moet eens een wedstrijdje doen met Andries Knevel, wie zich het snelst voor de spiegel klaar kan rukken. Het zal erom spannen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:11 schreef honda1990 het volgende:
Net trouwens een voorstukje van Profiel met Mart Smeets. Johan Derksen: Mart is gewoon een ongelooflijke zelfingenomen man.Go Johan
Go Johan
![]()
quote:
Je moet niet zuipen als je er niet tegen kan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:56 schreef tong80 het volgende:
Mooi de wedstrid is afgewlopen nu naar TYL 7 Wat was de wedstrijd ?
Ooit een positieve post geplaatst ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:58 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je moet niet zuipen als je er niet tegen kan.
Ja hoor. Maar op jouw leeftijd laten de hersenen het nog wel eens afweten. Snap ik wel hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit een positieve post geplaatst ?
Dat je iets snapt verbaast me.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar op jouw leeftijd laten de hersenen het nog wel eens afweten. Snap ik wel hoor.
Neequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:03 schreef Dos37 het volgende:
NEC won toch ook een keer in de play offs bij Vitesse?
Na vier wedstrijden wel de beste speler.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Elia verheerlijking neemt nu wel hele overdreven vormen aan hoor.
''De sensatie van Duitsland''
Shut up Wilfred.
Hup en weer negatief wat ik al zeiquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:05 schreef Kopbal het volgende:
Inderdaad, hij haalde een Schot in met een flinke bierpens die alvast aan het uitlopen was.
Woohoo
Andersomquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:03 schreef Dos37 het volgende:
NEC won toch ook een keer in de play offs bij Vitesse?
Nog boos dat ie niet voor Ajax heeft gekozen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Elia verheerlijking neemt nu wel hele overdreven vormen aan hoor.
''De sensatie van Duitsland''
Shut up Wilfred.
Iedereen zegt dat het shirt lelijk is iederen lult elkaar na.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:07 schreef Zero2Nine het volgende:
In het lelijkste shirt win je wel het toernooi.
Waarom al dertig jaar in de eredivisiequote:
Je geheugen laat je weer eens in de steek.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom al dertig jaar in de eredivisie
een echte Arnhemse denkerquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:15 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat een triest figuur (die Johan beschrijft)
Ik vond het mooi toen het nog op 666 zatquote:
goede oude tijdquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:17 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik vond het mooi toen het nog op 666 zat
dat was maar heel evenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:17 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik vond het mooi toen het nog op 666 zat
Het Ajax - Feyenoord van Gelderland zoals Theo Bos het afgelopen donderdag mooi omschreef.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:17 schreef Kopbal het volgende:
Die derby valt wel mee, 2 jaar terug geweest. Zo speciaal is het allemaal niet.
Tsja, op heeeele kleine schaal dan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het Ajax - Feyenoord van Gelderland zoals Theo Bos het afgelopen donderdag mooi omschreef.
René en de spelers haatten hem ook echt.. haha hem geld toegeven als hij niet met de bus mee zou gaan!quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:20 schreef DrDentz het volgende:
Nu Hansie er niet zit om tegenaan te schoppen geven ze die ouwe nog maar een veeg uit de pan
Zou Rene straks ook "Maar Fonsie, Fonsie" gaan roepen en Fons een klap op de schouders geven?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:20 schreef DrDentz het volgende:
Nu Hansie er niet zit om tegenaan te schoppen geven ze die ouwe nog maar een veeg uit de pan
Sjempjuns Liekquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:21 schreef Palmboom313 het volgende:
Volgende week al Europa Leaguedus ook Champions League dan
Boos omdat zijn komst absoluut geen prioriteit was bedoel je?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:08 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Nog boos dat ie niet voor Ajax heeft gekozen?
Fonsie gaat ie nog wel een keer zeggen, net als bij Alfons Groenendijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:24 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Zou Rene straks ook "Maar Fonsie, Fonsie" gaan roepen en Fons een klap op de schouders geven?
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:34 schreef Kopbal het volgende:
Het wekelijkse Atoubashen is weer begonnen
Trinidad en fucking Tobago naar het WK kreeg.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:33 schreef tong80 het volgende:
Mooi Beenhakker die degradeerde met Volendam en mislukte op het WK 90 met de beste generatie Nederlanders ooit bij Feijeonooit
quote:
Na het zoveelste, door Berdien zo vlijtig getapte, koude glas Jupiler wil het wel.quote:
Idd, daarom gingen zowat al die spelers naar Barca.quote:
Zeiksnolquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Dit is een grapje mag ik hopen? Het was een aanfluiting, wederom ja.
Tsja, 2 uitzendingen op een week is gewoon te veel. Dan krijg je dit soort kroegpraat, wat natuurlijk wel grappig is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Anders ga je ipv dit programma kijken ff lekker masturberen. Wel oppassen voor je liezen dan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Was echt grappig vandaagquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:59 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tsja, 2 uitzendingen op een week is gewoon te veel. Dan krijg je dit soort kroegpraat, wat natuurlijk wel grappig is.
quote:
Ga lekker Studio Voetbal kijken zeikerdquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Die waren toch niet zo bijster interessantquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:07 schreef Trystar het volgende:
Hij was leuk, alleen de eerste 15 minuten gemist.
Mwoah, het waren toen allemaal nog jonge spelers die nog niks/weinig hadden bereikt natuurlijk. Het waren toen nog geen grote namen. Hoewel ik eigenlijk niet weet hoe de verwachtingen waren dat seizoen, ik denk niet dat men vooraf Ajax als kanshebber voor de CL had ingeschat?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:53 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Idd, daarom gingen zowat al die spelers naar Barca.
Was wel grappig maar het heeft verder met voetbal niets te maken.quote:
Die stewards bij eredivisieclubs staren 90 minuten voor zich uit, droplullenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:18 schreef TN-FR het volgende:
Fucking mooi om te zien dat de stewards in het dordtvak ook meejuichen en na afloop meefeesten. Zo heb ik stewards bij Feijenoord nog niet gezien.
Ze weet wat buitenspel is.quote:
Er is ook niet zoveel interessants gebeurd de afgelopen week qua voetbal.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was wel grappig maar het heeft verder met voetbal niets te maken.
Met alle plezier. Ik moet alleen nog even geduld hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga lekker Studio Voetbal kijken zeikerd
Verbaasd me helemaal niets dat jij liever Studio Voetbal ziet dan VIquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met alle plezier. Ik moet alleen nog even geduld hebben.
quote:
SigaarSnor is er snel bijquote:
Het had niets met voetbal te maken maar goed. Het was vermakelijk om te kijken en dan vind ik het wel bestquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een briljante uitzending!
Mwoa, het is de EO niet, en denk dat veel kijkers zich kostelijke geamuseerd hebben. Ik lag dubbel in elk geval.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:54 schreef msnk het volgende:
Er zullen veel kwade reacties zijn zeker.
Kloptquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:18 schreef rvanderw het volgende:
Dit progamma is veel vermakelijker dan Studio Voetbal. Studio Voetbal gaat naar mijn mening toch meer over Ajax.
Niet de inhoud van het spel iig, zelfs op dat vlak is VI beter. Toegegeven, Co Adriaanse maakt dit seizoen een hoop goed maar bij SV gaat het voornamelijk over arbitrage, camera's op de doellijn en die verschrikkelijke overtredingen van tegenwoordig (die er vroeger zogenaamd niet warenquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:18 schreef rvanderw het volgende:
Dit progamma is veel vermakelijker dan Studio Voetbal. Studio Voetbal gaat naar mijn mening toch meer over de inhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |