quote:
http://www.youtube.com/user/SigaarSnorquote:Op woensdag 9 september 2009 00:41 schreef Zero2Nine het volgende:
In die OP kan dan ook een linkje naar het youtubekanaal vanSigaarSnor
![]()
quote:
de kern vh programma in het kort!!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:14 schreef Veerboot het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:14 schreef Veerboot het volgende:
Whahahaha die Gijp!!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:14 schreef Veerboot het volgende:
Schitterend dit.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:14 schreef Veerboot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:48 schreef De_Hypotheker het volgende:
Wat is de scene waar Johan dat gebaar maakt, staat die ook op youtube?
"Ja, die indruk had ik alquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:50 schreef ASroma het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:35 schreef Ad_rem het volgende:
Uit welk sigaarsnor fragment komt dat stuk met het geschreeuw van van der Gijp ook alweer?
quote:
Tofquote:Op woensdag 9 september 2009 13:14 schreef Veerboot het volgende:
hou dat gewoon hier joh anders wordt het zo onsamenhangend johquote:Op woensdag 9 september 2009 18:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Tof![]()
waar kun je een op bewaren? Maak ik wel een centrale op voor deze reeks![]()
Hij bedoelt denk ik een OP op de wiki, dan kun je daar de code gewoon uit kopieren en plakken als je een nieuw topic opent. Maar ik weet niet precies hoe je zo'n pagina kan aanmaken.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:52 schreef ASroma het volgende:
[..]
hou dat gewoon hier joh anders wordt het zo onsamenhangend joh
Dat bedoel ik jahquote:Op woensdag 9 september 2009 18:54 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik een OP op de wiki, dan kun je daar de code gewoon uit kopieren en plakken als je een nieuw topic opent. Maar ik weet niet precies hoe je zo'n pagina kan aanmaken.
Nee nee links komen wel in de OPquote:Op woensdag 9 september 2009 19:01 schreef ASroma het volgende:
oh ok coolik dacht ff een nieuw topic speciaal voor de gifjes en sigaarsnor
verras onsquote:Op woensdag 9 september 2009 19:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nee nee links komen wel in de OPmaar goed ik ga wel even prutsen
Baasquote:Op woensdag 9 september 2009 13:14 schreef Veerboot het volgende:
Er zijn plannen voor merchandizequote:Op woensdag 9 september 2009 18:45 schreef ASroma het volgende:
sigaarsnor scoort nu ook al op dumpert, wat een heldSigaarsnor zorgt er persoonlijk voor dat VI een groots en populair programma wordt
Perfect of iemand moet iets anders wetenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:26 schreef ASroma het volgende:
Hans Kraay: de clown
Rene: De flamboyante bril
Genee: De goedlachse karaoke-zanger
Johand: De tactloze snor
zoiets?
quote:AMSTERDAM - FILMPJE - Voetbaljournalist Johan Derksen is niet zo te spreken over Wesley Sneijders nieuwe geliefde. "Waar ik helemaal doodziek van word is die vreselijke Yolanthe."
Derksen: ”Ik zag laatst foto's voorbij komen...Voor de camera kussend afscheid nemen voor het hotel. Ik wacht tot het moment dat ze in de dug-out zit en met waterfles het veld op rent als Wesley geblesseerd is!"
Nu gaan die spelers er zich aan ergeren he… Want het wordt nu die onvermijdelijke Yolanthe, het is natuurlijk een vreselijk dominant irritant vrouwtje dat daar rondloopt. Als je Wesley selecteert als bondscoach krijg je er Yolanthe gratis bij!"
Misschien moet de kersverse voetbalvrouw zich voorlopig op de vlakte houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |