Een hele goede avond/nacht/morgen/verzin wat leuks,
Voor een leuk project op mijn school zoek ik wat mensen die in aanraking komen of zijn gekomen met drugs. Qua drankgebruikers ben ik op zoek naar de échte drinkers (die volgens de 'regel' als drankverslaafde bestempeld zijn/zelf vinden dat ze een drankprobleem hebben/of wie het allemaal helemaal niks kan schelen en nog maar een biertje achterover gooit.
Als journalistiek student is mij de opdracht gegeven om samen met mijn klasgenoten een magazine in elkaar te zetten. Ik neem hierin een aantal pagina's voor mijn rekening die over de 'scheikundige' onderwerpen gaan. Qua doelgroep hebben we 'jongeren' uitgekozen en wat is er scheikundig én spreek jongeren aan? juist drugs en alcohol. Om van het saaie imago van voorlichtingscampagnes af te komen ben ik van plan er een frisse wind doorheen te laten waaien en mensen te doen verassen.
Ik zoek dus mensen voor de volgende dingen : het eventueel invullen van een vragenlijst, het vertellen van jouw verhaal of iets naar eigen invulling.
Het is er nog niet helemaal door, dus het idee zou eventueel nog kunnen veranderen.
Mocht je interesse hebben, mail me dan

mailen kan naar : vierkanteappeleend@live.nl
*Mocht je de neiging voelen mijn e-mailadres te misbruiken... spam krijg ik al genoeg

m.v.g. Melissa