abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72570182
Een hele goede avond/nacht/morgen/verzin wat leuks,

Voor een leuk project op mijn school zoek ik wat mensen die in aanraking komen of zijn gekomen met drugs. Qua drankgebruikers ben ik op zoek naar de échte drinkers (die volgens de 'regel' als drankverslaafde bestempeld zijn/zelf vinden dat ze een drankprobleem hebben/of wie het allemaal helemaal niks kan schelen en nog maar een biertje achterover gooit.

Als journalistiek student is mij de opdracht gegeven om samen met mijn klasgenoten een magazine in elkaar te zetten. Ik neem hierin een aantal pagina's voor mijn rekening die over de 'scheikundige' onderwerpen gaan. Qua doelgroep hebben we 'jongeren' uitgekozen en wat is er scheikundig én spreek jongeren aan? juist drugs en alcohol. Om van het saaie imago van voorlichtingscampagnes af te komen ben ik van plan er een frisse wind doorheen te laten waaien en mensen te doen verassen.

Ik zoek dus mensen voor de volgende dingen : het eventueel invullen van een vragenlijst, het vertellen van jouw verhaal of iets naar eigen invulling.

Het is er nog niet helemaal door, dus het idee zou eventueel nog kunnen veranderen.

Mocht je interesse hebben, mail me dan

mailen kan naar : vierkanteappeleend@live.nl
*Mocht je de neiging voelen mijn e-mailadres te misbruiken... spam krijg ik al genoeg

m.v.g. Melissa
pi_72570266
wat schuift het?
Drinken is lekker
  Milf woensdag 9 september 2009 @ 00:02:08 #3
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_72570317
Je topic staat beter in UVT
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_72570344
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:00 schreef Tommy.Cooper het volgende:
wat schuift het?
laten we zeggen de voldoening? en het gevoel iets goeds te doen voor deze maatschappij?
Misschien dat we wat kunnen regelen in natura xD maar geld of andere materiële zaken zit er niet in ben ik bang.
pi_72570379
Ik beveel x3ro hier @ fok aan.
I'm not a sinner.
  woensdag 9 september 2009 @ 00:06:01 #6
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_72570433
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:02 schreef Rilyera het volgende:

Misschien dat we wat kunnen regelen in natura xD
quote:
m.v.g. Melissa
't begint ergens op te lijken.
pi_72570459
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:06 schreef Ruis het volgende:

[..]

[..]

't begint ergens op te lijken.
ohja?
pi_72570519
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:02 schreef Rilyera het volgende:

[..]

laten we zeggen de voldoening? en het gevoel iets goeds te doen voor deze maatschappij?
Misschien dat we wat kunnen regelen in natura xD maar geld of andere materiële zaken zit er niet in ben ik bang.
QFT
okeokeoke
pi_72570552
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:04 schreef Plums het volgende:
Ik beveel x3ro hier @ fok aan.
Ik meld me, wil wel vragenlijstje invullen, ben niet zon prater zonder rede.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_72571007
stuur maar een vragenlijst op via pm
"Isaac Newton invented gravity because some asshole hit him with an apple"
  woensdag 9 september 2009 @ 00:36:22 #11
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_72571158
Nou een vragenlijst zou ik ook nog wel willen doen, maar met naam en gezicht in een blad komen, no way
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  Moderator woensdag 9 september 2009 @ 09:06:16 #12
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_72573945
Enquête openen? Lees dit eerst! , er is hier in ieder geval al geen toestemming aan gegeven, sowieso kan je beter kijken naar de voorwaarden. Feit is: je bent geen actieve user en je hebt je hier speciaal voor aangemeld.

Daarnaast zou ik contact opnemen met de mods van UVT, daar zitten dénk ik wat meer drugs en dank misgebruikers Die contact info vind je hier: UVT FAQ & Regels .
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')