Succes jij!quote:Op woensdag 9 september 2009 09:31 schreef DarkElf het volgende:
tnx allemaal
lig in bed, met zakdoeken, dropjes, thee en katten.
Zou bijna een facebookacount aanmaken om te zien wat mensen eraan vinden
Beterschap jij! En sterkte voor je schzus!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:07 schreef DarkElf het volgende:
dat gloeiendhete naar binnen slurpen, hete rum brrr maar goed vanavond weer een kans..
Vrachtwagenchauffeurs brengen de levens van heel veel mensen in gevaar. Een chirurg brengt slechts 1 leven in gevaar. En dat is niet eens zijn eigen leven.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:19 schreef DarkElf het volgende:
giet er vanavond gewoon weer wat ijskoude stoli gold in, heb nu ook geen keelpijn meer daardoor denk ik
weet nog niets van schoonzus maar ja, zo'n operatie duurt ook een hele dag... (snap ik ook nooit, een vrachtwagenchauffeur moet om de zoveel uur stoppen maar chirurgen werken door?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door DarkElf op 09-09-2009 11:36:01 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Werkze!quote:
Kei? Je kwam toch uit Friesland en niet uit Limburg?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo college, Jeugdcriminaliteit, kei-interessant
haha, goed punt.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:43 schreef DarkElf het volgende:
nou ja als je tussendoor weg moet rennen om niet in de keuken te niezen, daarna dus ook nog ff
8 v/d 10 keer, echt waar, ben ik er zo een die eerst moeilijk gaat lopen doen en dan pas niestquote:Op woensdag 9 september 2009 12:51 schreef freecell het volgende:
[..]
haha, goed punt.
Zo snel kan ik niet rennenIk nies al voor ik besef dat ik moet gaan niezen meestal.
Nóg ergerquote:Op woensdag 9 september 2009 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:
nou enen kei is meer Brabants hoor
Ach en al nies je in de soep, het moet toch nog koken? En een beetje extra zout van je snotjes is nooit wegquote:Op woensdag 9 september 2009 12:43 schreef DarkElf het volgende:
nou ja als je tussendoor weg moet rennen om niet in de keuken te niezen, daarna dus ook nog ff
Ja heh. Maar met eten ben ik redelijk schoon, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:14 schreef DarkElf het volgende:
ik proef het toch niet
wat ben je toch een viespeuk lein
Hmm eigenlijk toch niet zo heel erg. Meestal gooi ik dingen die naast de pan of op de grond vallen, terug in de pan. Of erger nog, ik eet t opquote:Op woensdag 9 september 2009 13:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja heh. Maar met eten ben ik redelijk schoon, al zeg ik het zelf.
Dat ligt er hier aan hoe schoon de vloer is en wat het isquote:Op woensdag 9 september 2009 13:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmm eigenlijk toch niet zo heel erg. Meestal gooi ik dingen die naast de pan of op de grond vallen, terug in de pan. Of erger nog, ik eet t oplekker snoepen en snaaien
De vloer hier... Je kan ervan eten, er ligt genoegquote:Op woensdag 9 september 2009 13:37 schreef freecell het volgende:
Dat ligt er hier aan hoe schoon de vloer is en wat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
vind je die lekker?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
Sterkte DE!
Heb nu de sambal die op turkse pizza's gaat, ook in zo'n knijpfles
Pff sterkte ermeequote:Op woensdag 9 september 2009 17:15 schreef DarkElf het volgende:
Over een uurtje gaan we naar t ziekenhuis,
If it sounds too good to be true, it probably is. Je moest t zelf opruimen, remember?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:59 schreef kaasplankje het volgende:
Naja werd een latertje op mn werk dus en ik kom thuis heeft Lein vanmorgen de afwas gedaan, lief hé?![]()
Smartiequote:
De lambalquote:Op woensdag 9 september 2009 23:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
If it sounds too good to be true, it probably is. Je moest t zelf opruimen, remember?
Hoe kan je daar nouquote:Op woensdag 9 september 2009 20:59 schreef kaasplankje het volgende:
En ik hoor nu ganzen overtrekken, het wordt najaar
Op dat moment wel iig, ik was gewoon blij dat ik ´t gisteren niet zelf hoefde te doen..quote:Op woensdag 9 september 2009 23:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
If it sounds too good to be true, it probably is. Je moest t zelf opruimen, remember?
Geen idee, heb ik altijd al gehadquote:Op donderdag 10 september 2009 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nouvan worden?
Hmm ik zou na een weekje Engeland mijn toilet ook niet kunnen missen peiskquote:Ik was in Hereford in Herefordshire. Veel schapen en appelbomen dus (alle cider komt daar vandaan)Was een last-minute besluit
Erg tof gehad.
En Freecell, ik heb idd weer een wc(gisteravond toen ik thuis kwam moest ik vluchten naar mijn ouders' huis want de bouwvakkers hadden me blijkbaar nog niet thuis verwacht. Geen wc
Reuze onhandig)
Dat gaat overquote:Op donderdag 10 september 2009 09:09 schreef Leintjeuh het volgende:
*kreun* stoppen met roken is KUT. Ik heb vannacht gewoon over sigaretten gedróómd
Nietus ...quote:Op donderdag 10 september 2009 07:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat je zegt dat ben je zelf
deze week slecht gelijnd. gewoon een kilo erbij, ziek zijn is niet leukquote:Op donderdag 10 september 2009 09:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat gaat over
Als ik heftig aan de lijn doe ga ik over eten dromen
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:56 schreef MissHobje het volgende:
Nietus ...
ik ruim mijn zooi wel opPuh
Gaat het echt over? Ik word wakker met een hunkering en trillende handenquote:Op donderdag 10 september 2009 09:36 schreef freecell het volgende:
Dat gaat over
Als ik heftig aan de lijn doe ga ik over eten dromen
Maar toen ik gestopt was heb ik ook nog een paar weken gerookt in mijn slaap. En dan elke keer met een schuldgevoel wakker wordenHet is over gegaan!
whhehequote:
Het gaat heus-heus overquote:Op donderdag 10 september 2009 10:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gaat het echt over? Ik word wakker met een hunkering en trillende handen
Thx babe. Mja, wel min of meer cold turkey. Op m'n verjaardag (1 sept) heb ik om 20.15 mn laatste eigen sigaret gerookt. Sindsdien heb ik denk ik 5 sigaretten gerookt, 1 van Kaas. 3 van zwager en 1 van sportschool mevrouw. En gister was ik in de stad, serieus. Ie-der-een rookt. Overal. Op n gegeven moment zat ik ff op een terrasje, zat er naast me iemand een sigaret te roken. Ik zoquote:Op donderdag 10 september 2009 10:19 schreef MissHobje het volgende:
whhehe
En jij sterkte met stoppen he girl!
dat lijkt me helemaal irritant, soort van cold turkey ook?>
Ja weetje ik had al wat dingen geprobeerd maar dat zette me niet aan tot iets. Hardlopen ging zelfs mis, erg jammer want dat vond ik wel leuk.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:44 schreef freecell het volgende:
Ik ben benieuwd miss_hobje. Een vriendin van mij gaat daar ook heen en is erg tevreden
Wie zegt dat ik mijn zooi niet opruim?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nietus ...
ik ruim mijn zooi wel opPuh
Ik nog niet.....Bijna. Nog 7 nachtjes slapen.quote:
Tjee! Geen muggeprik?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga ook géén Zumba doen Isa. Zullen we gewoon allebei naar de fitness gaan? Lekker basic![]()
Ik heb trouwens een vúúrrode plek in mn nek. Alleen ligt ie hoger dan de omringende huid, is ie warm en jeukt ie als een dwaas. Het is dus géén zuigzoen, maar wat het wel is...Vanmorgen viel het me ineens op in de sportschool.
Niet op vakantie stoppen. Dan vernaggel je je vakantie omdat je af moet kicken.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ik nog niet.....Bijna. Nog 7 nachtjes slapen.![]()
Vraagje aan de gestopte rokers: is het een goed idee om te stoppen met roken als ik op vakantie ben met een niet-roker? Of geeft vakantie toch stress en gaat het niet werken?
Nope. Vreemd gevormd... Langwerpig ipv rond, en heel erg rood. Het lijkt een zuigzoen maar dat is het niet.quote:
It wasn´t mequote:Op donderdag 10 september 2009 19:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nope. Vreemd gevormd... Langwerpig ipv rond, en heel erg rood. Het lijkt een zuigzoen maar dat is het niet.
Bedankt! Ik dacht dat het zou kunnen werken omdat dan alles toch anders is. Maar inderdaad, Ik wil ook niet mijn moeders vakantie vernaggelen.....quote:Op donderdag 10 september 2009 19:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet op vakantie stoppen. Dan vernaggel je je vakantie omdat je af moet kicken.
ergens tegen aan gebotst? Is het ook warm?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nope. Vreemd gevormd... Langwerpig ipv rond, en heel erg rood. Het lijkt een zuigzoen maar dat is het niet.
Ik ben nu een week gestopt ongeveer. Bij mij werkt het om gewoon geen sigaretten te kopen. Klinkt stom, maar het werkt wel. En natuurlijk lekker chagrijnig doenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:14 schreef krakkemieke het volgende:
Bedankt! Ik dacht dat het zou kunnen werken omdat dan alles toch anders is. Maar inderdaad, Ik wil ook niet mijn moeders vakantie vernaggelen.....
Niet gebotst, en het is een klein beetje warmer dan de omgeving.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:16 schreef freecell het volgende:
ergens tegen aan gebotst? Is het ook warm?
Er was.....
Rust in huize TARA en Freecell .... we hadden gebeld, we gingen het huisje niet nemen....
Belt die man ons net: en als ik er nu een extra kamertje inbouw boven en er een dakraam in zet?
Oip Zitten we weer in dubio
Dat zou hip zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 20:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Nu een ander huisje bij jullie in de buurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Afgelopen week keek ik naar Jack Spijkerman en daarin zit de straatprijs de postcodeloterij. Had iemand niet veel te makken en hadden ze wel 13 lotenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:02 schreef ColdFeet het volgende:
Balen
Maar, misschien een wat onbeleefde vraag... Jij klaagt weleens dat je weinig te makken hebt, waarom doe je dan mee aan de staatsloterij?
ik ben van de schuldhulpverlening af. Ik heb nu meer dan 50 euro per week te makken. En ik wilde iets doen wat ik nog nooit gedaan heb, namelijk gokken.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:02 schreef ColdFeet het volgende:
Balen
Maar, misschien een wat onbeleefde vraag... Jij klaagt weleens dat je weinig te makken hebt, waarom doe je dan mee aan de staatsloterij?
Ik kan het me nog indenken ook......quote:Op donderdag 10 september 2009 21:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Afgelopen week keek ik naar Jack Spijkerman en daarin zit de straatprijs de postcodeloterij. Had iemand niet veel te makken en hadden ze wel 13 loten. A 8 euro per maand per lot maakt een hoop geld voor de postcodeloterij.
Ik ook niet. Ik ben er ook niet mee opgevoed, hoewel mijn ouders wel meededen.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:09 schreef ColdFeet het volgende:
Nja, ik heb sowieso niets met loterijenBen er niet mee opgevoed, denk ik
Daar draaien de loterijen om, wij, nou ja mijn moeder, heeft sinds het begin 1 lot voor the fun en hopen dat die een keer valtquote:Op donderdag 10 september 2009 21:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kan het me nog indenken ook......
Ik ben zo slim dat ik weet dat alleen de loterij wint. Ik koop zomaar een lot.
Maar als je echt altijd geldgebrek hebt, is het verleidelijk om loten te kopen.
Als je altijd zonder geld zit, wordt je op een gegeven moment wanhopig. Omdat je het beste voor je kinderen wil. Enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Nja, dat snap ik echt niet. Er zijn toch andere manieren om aan geld te komen?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kan het me nog indenken ook......
Ik ben zo slim dat ik weet dat alleen de loterij wint. Ik koop zomaar een lot.
Maar als je echt altijd geldgebrek hebt, is het verleidelijk om loten te kopen.
Als je altijd zonder geld zit, wordt je op een gegeven moment wanhopig. Omdat je het beste voor je kinderen wil. Enzo.
Ik zou het niet eens weten een lot kost nu 8 euro, toen veel minder. Maar als je de koers van 'nu' zal toepassen is het 12maanden*8euro*20jaar = 1920 euro in twintig jaar. Het is dus wat minder maar goed gaat om het idee.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nja, dat snap ik echt niet. Er zijn toch andere manieren om aan geld te komen?
Borisz, wat een grap! Wat heb je er dan al die jaren aan uitgegeven?
Sparen ? Nooit van gehoord tegenwoordigquote:Op donderdag 10 september 2009 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
Borisz, in jouw voorbeeld is het al gauw 100 euro. Als je dat spaart zijn die mensen zoooo verbaasd....
Ik weet niet wat je bedoelt. of je kan werk vinden, of je hebt een uitkering. Als je werkt naast je uitkering, wordt je gekort op je uitkering.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nja, dat snap ik echt niet. Er zijn toch andere manieren om aan geld te komen?
Borisz, wat een grap! Wat heb je er dan al die jaren aan uitgegeven?
Een heel lot kost nu 15 euro.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens weten een lot kost nu 8 euro, toen veel minder. Maar als je de koers van 'nu' zal toepassen is het 12maanden*8euro*20jaar = 1920 euro in twintig jaar. Het is dus wat minder maar goed gaat om het idee.
Lot in de Staatsloterij ja, ik had het over de postcodeloterijquote:Op donderdag 10 september 2009 21:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een heel lot kost nu 15 euro.
Mijn zus won nooit wat in de postcode loterij. Dus.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Lot in de Staatsloterij ja, ik had het over de postcodeloterij.
Ik heb geen idee, ik spreek de heren bouwvakkers niet! Ik slaap in het huis van mijn ouders nu ik 's nachts werk.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
Sterkte Isa, en dat het maar gauw klaar is!
Helemaal mee eens. Die loterij bestaat er volgens mij door: "omdat alle buren het doen". Ik heb er maling aan.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:41 schreef Duderella het volgende:
Ik win 'regelmatig' (mja, twee keer per jaar of zo) tachtig euro of daaromtrent. Volgens mij met de staatsloterij![]()
Dan nog haal ik de inleg er vast niet uit. Maar goed, ik denk maar zo: gooooeeeede doelennnn! En dan goede doelen die ik anders nooit zou steunen, zoals de cliniclowns.![]()
Maar eigenlijk is het geld weggooien natuurlijk, absoluut.
Toch is de enige waar ik principieel aan weiger mee te doen de Postcodeloterij. Ranzige club met even ranzige wervingsmethoden. En het hele principe van 'de hele buurt wint behálve jij!' vind ik enorm laakbaar. Nog afgezien van de marketingtechnieken die ze hanteren. Enfin. Ik geloof werkelijk, werkelijk, wérkelijk dat stél dat ik per ongeluk een postcodeprijs zou winnen en die camera voor de deur stond, ik zou weigeren. Uit principe. En ik heb maar bar weinig principes in dit leven en ik hou van grote hoeveelheden geld. Dus kun je nagaan.
Het is een wens, net als: goeiemorgen.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik spreek de heren bouwvakkers niet! Ik slaap in het huis van mijn ouders nu ik 's nachts werk.
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:41 schreef Duderella het volgende:
Toch is de enige waar ik principieel aan weiger mee te doen de Postcodeloterij. Ranzige club met even ranzige wervingsmethoden. En het hele principe van 'de hele buurt wint behálve jij!' vind ik enorm laakbaar. Nog afgezien van de marketingtechnieken die ze hanteren. Enfin. Ik geloof werkelijk, werkelijk, wérkelijk dat stél dat ik per ongeluk een postcodeprijs zou winnen en die camera voor de deur stond, ik zou weigeren. Uit principe. En ik heb maar bar weinig principes in dit leven en ik hou van grote hoeveelheden geld. Dus kun je nagaan.
Persoonlijk zou ik dan gelukkiger worden van een maandelijkse donatie. Denk ik.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben waarschijnlijk erg dom, van kansberekening snap ik iig niets idd, maar ik doe iedere maand automatisch mee met de staatsloterij.![]()
Maar wij kunnen die paar euro per maand ook wel gewoon missen eigenlijk en er gaat uiteindelijk ook een deel van naar goede doelen waar ik een budgetje voor bedacht heb per maand waar ik nog niet aan kom. En mocht ik ooit wat winnen is dat mooi mee genomen. Verder dan 25,- ben ik nog niet gekomen, maar zal zo eens kijken of ik al miljonair ben geworden![]()
Maar met een maandelijkse donatie koop je zelf geen tijdelijke fantasie misschien wel rijk te kunnen wordenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:54 schreef krakkemieke het volgende:
Persoonlijk zou ik dan gelukkiger worden van een maandelijkse donatie. Denk ik.
ik vind dat serieus een amoreel gegeven en ik snap eigenlijk niet dat het mag. Emotionele chantage van mensen die gevoelig zijn om onder die druk te bezwijken. Zum kotzen.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Die loterij bestaat er volgens mij door: "omdat alle buren het doen". Ik heb er maling aan.
Precies! Nu steun ik 2 goede doelen tegelijkquote:Op donderdag 10 september 2009 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar met een maandelijkse donatie koop je zelf geen tijdelijke fantasie misschien wel rijk te kunnen worden![]()
Dat is ook wat waard
Ja maar ik heb al een huis met hypotheek.. wil er nog wel een zonder eigenlijk..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, ik steun gewoon ouderwets goede doelen, en voor dat huis neem ik wel gewoon een hypotheek![]()
Ik vind het zulke dikke onzin! Dat is de beta in mij, denk ik
Ja maar, toch niet de cliniclowns?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, ik steun gewoon ouderwets goede doelen, en voor dat huis neem ik wel gewoon een hypotheek![]()
Lol Dude!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar, toch niet de cliniclowns?
Daar zou ik nou nooit op storten.
Kijk, ik stort bovenmatig veel voor goede doelen hoor. (klopklop op de borsten). Allemaal dierendoelen in mijn geval. Maar ik stort niet op de Cliniclowns of De Zonnebloem of zo. En dan vind ik het prettig dat dat dan zonder pijn, via de loterij gaat. Ich habe es nicht gewüsst, aber doch financiert. Zoiets.
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar, toch niet de cliniclowns?
Daar zou ik nou nooit op storten.
Kijk, ik stort bovenmatig veel voor goede doelen hoor. (klopklop op de borsten). Allemaal dierendoelen in mijn geval. Maar ik stort niet op de Cliniclowns of De Zonnebloem of zo. En dan vind ik het prettig dat dat dan zonder pijn, via de loterij gaat. Ich habe es nicht gewüsst, aber doch financiert. Zoiets.
Fok-cul-sctters krijgen korting! En mogen op mijn Aga koken voor mequote:Op donderdag 10 september 2009 22:10 schreef krakkemieke het volgende:
Als ik kan, kom ik bij je kamperen Sunny!
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Fok-cul-sctters krijgen korting! En mogen op mijn Aga koken voor me![]()
Ja dat is ook zo.. het liefste zou ik gewoon stoppen met werken en gaan freelancen in fotografie en webdesign met Thijs samen. Dan zo'n camping er bij... maar we zijn niet zo risiconemend aangelegd beide, dus daarom dat het nu alleen nog een idee is.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:14 schreef Duderella het volgende:
@ Sunny: zo'n camping moet je gewoon beginnen, daar moet je heul niet op gaan zitten wachten! (Ja makkelijk praten, zo simpel is dat natuurlijk niet inderdaad. Maar ik denk dat het ook mét gratis geld nog best een hele uitdaging is).
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef DarkElf het volgende:
klinkt als een mooi plan Sunny! en ik wil best gezellig in een schotse keuken met jullie op een aga koken terwijl er een roodharige gespierde schot buiten hout staat te hakken voor ons , in de ochtendmist, in de hersft natuurlijk dat kleurt mooi bij zijn haar, in een strak bezweet tshirt en 'goeie kont' jeans
Ik vind dat 'je wilt toch het beste voor je kinderen' zo'n vage redenatie om aan geld te komen (jij hebt toch geen kinderen, uberhaupt?). Ik heb een vriendin van wie de moeder vroeger bijstand had, kon ook niet 'zomaar' even gaan werken. Was inderdaad vaak best sappelen, vriendin had vanaf haar 13e altijd bijbaantjes, want ze moest zo snel mogelijk al haar kleding enzo zelf betalen. Niet leuk, maar ja. Ze heeft daardoor (en met extra stufi die je dan krijgt) een HBO-studie met goed resultaat afgerond.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:10 schreef krakkemieke het volgende:
Als ik kan, kom ik bij je kamperen Sunny!
Maar ColdFeet, als je in de bijstand zit en weinig geld hebt, hoe zou je dan meer geld kunnen krijgen?
Is Thijs te onzeker voorquote:Op donderdag 10 september 2009 22:22 schreef DarkElf het volgende:
echt ? oh de mr zou me dat wel gunnen hoor...
kijken mag
oh dat snap ik wel hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is Thijs te onzeker voor(en ik snap dat wel eigenlijk, ben ik zelf ook namelijk)
Oh. Wat een rare fantasie.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef DarkElf het volgende:
klinkt als een mooi plan Sunny! en ik wil best gezellig in een schotse keuken met jullie op een aga koken terwijl er een roodharige gespierde schot buiten hout staat te hakken voor ons , in de ochtendmist, in de hersft natuurlijk dat kleurt mooi bij zijn haar, in een strak bezweet tshirt en 'goeie kont' jeans
Je hoeft het niet te doen zoals de mensen in 'Ik Vertrek' het (op camera lijken te) doen. Het kan ook weloverwogen, later, niet impulsief, wél risicobeperkend, en safe. Een goed idee loopt niet weg en als het echt iets voor jullie is, komt het vast op jullie pad. Daar geloof ik wel in.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo.. het liefste zou ik gewoon stoppen met werken en gaan freelancen in fotografie en webdesign met Thijs samen. Dan zo'n camping er bij... maar we zijn niet zo risiconemend aangelegd beide, dus daarom dat het nu alleen nog een idee is.
Zit nu ook 'Ik vertrek' te kijken en bewonder die mensen ook weer om hun moed. Soms pakken ze het wel erg dom aan hoor, maar de moed van de mensen in het programma bewonder ik dus hoe dan ook! Ik ben daar veel te pessimistisch en misschien wel nuchter voor.
Maar die droom is er, en wie weet krijgen we eens de kans om het te gaan doen. Op welke manier dan ook
Ik neem hem even mee naar achter.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:31 schreef DarkElf het volgende:
raar? ik vind het een hele normale en vooral goeie
Ik heb geen kinderen nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dat 'je wilt toch het beste voor je kinderen' zo'n vage redenatie om aan geld te komen (jij hebt toch geen kinderen, uberhaupt?). Ik heb een vriendin van wie de moeder vroeger bijstand had, kon ook niet 'zomaar' even gaan werken. Was inderdaad vaak best sappelen, vriendin had vanaf haar 13e altijd bijbaantjes, want ze moest zo snel mogelijk al haar kleding enzo zelf betalen. Niet leuk, maar ja. Ze heeft daardoor (en met extra stufi die je dan krijgt) een HBO-studie met goed resultaat afgerond.
't Is niet in alle opzichten de leukste optie, maar meer kans op succes
Dat kan dan. Als je als kind gezond bent.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dat 'je wilt toch het beste voor je kinderen' zo'n vage redenatie om aan geld te komen (jij hebt toch geen kinderen, uberhaupt?). Ik heb een vriendin van wie de moeder vroeger bijstand had, kon ook niet 'zomaar' even gaan werken. Was inderdaad vaak best sappelen, vriendin had vanaf haar 13e altijd bijbaantjes, want ze moest zo snel mogelijk al haar kleding enzo zelf betalen. Niet leuk, maar ja. Ze heeft daardoor (en met extra stufi die je dan krijgt) een HBO-studie met goed resultaat afgerond.
't Is niet in alle opzichten de leukste optie, maar meer kans op succes
Ja, ik ook hoor. We hebben er na de vakantie eens echt serieus over gepraat en besloten dat het een serieus gevoel/idee is. Maar ook dat we niets op stel en sprong kunne doen. We kunnen momenteel ons huis, wat we net 2,5 jaar hebben, niet eens met een beetje winst verkopen dus dan wordt het gewoon erg lastig, we hebben geen enkele buffer nu. Maar dat geeft niet, het hoeft ook niet nu, het hoeft zelfs niet per se ooit, want we zijn nu ook gelukkig, al kan er genoeg verbeterd worden. Dus..quote:Op donderdag 10 september 2009 22:29 schreef Duderella het volgende:
Je hoeft het niet te doen zoals de mensen in 'Ik Vertrek' het (op camera lijken te) doen. Het kan ook weloverwogen, later, niet impulsief, wél risicobeperkend, en safe. Een goed idee loopt niet weg en als het echt iets voor jullie is, komt het vast op jullie pad. Daar geloof ik wel in.
Prima hoor. Als je het kan missen: waarom niet?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor. We hebben er na de vakantie eens echt serieus over gepraat en besloten dat het een serieus gevoel/idee is. Maar ook dat we niets op stel en sprong kunne doen. We kunnen momenteel ons huis, wat we net 2,5 jaar hebben, niet eens met een beetje winst verkopen dus dan wordt het gewoon erg lastig, we hebben geen enkele buffer nu. Maar dat geeft niet, het hoeft ook niet nu, het hoeft zelfs niet per se ooit, want we zijn nu ook gelukkig, al kan er genoeg verbeterd worden. Dus..
Maar mochten die miljoenen per ongeluk deze kant op komen dan zeg ik per direct mijn baan op en gaan we op zoek naar een stukje grond op Skye. Dus koop ik braaf iedere maand een lot![]()
Ja dat is gek hè, om je dat te realiseren. Ik kom ook uit een (under-understatement) niet erg rijk gezin en ik lach me momenteel suf (van pure hysterische gekte) om wat er hier binnenkomt. Alle dagen feest en het kan niet op. Vreemde gewaarwording soms, maar aan de andere kant ook dik genieten en weten dat je geluk er ook weer niet louter vanaf hangt.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja wat dat betreft heb ik gewoon erg veel geluk gehad. Ik verdien nu met mijn parttime baan evenveel als mijn ouders samen hadden te besteden toen ik geboren werd. En mijn salaris is 'extra'...
Soms wel gek hoor, want ik weet nog hoe mijn moeder en ik samen moesten rondkomen van een bijstanduitkerinkje toen ik klein was.. Nu zijn zowel mijn moeder en ik rijk!! (mijn moeder en Thijs zitten ongeveer in de zelfde salarisschaal van het zelfde bedrijf toevallig..) Vind ik dan.. want we kunnen iedere maand een lot kopen zonder er wakker van te liggen. En verder heb ik alles wat ik nodig heb. En dat is rijkdom
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:25 schreef yvonne het volgende:
Golfer, wel érg verZUUrd, genoeg reden voor een ban.
Doe eens wat leuks dan!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:53 schreef Den_Haag het volgende:
middag, het wordt er hier niet drukker op
Maandagquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:06 schreef Den_Haag het volgende:
ben aan het studeren
morgen tentamen.
had jij nog een sollicitatie binnenkort?
Huh daar kun je toch gewoon lezen??quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:49 schreef freecell het volgende:
In ZUU gok ik
Daar kunnen wij niet in.![]()
Ik zag vanmiddag borrelnootjes in de kast liggen....
hey ? die had TARA toch vannacht allemaal opgegeten in bed?
*denkt na*
Das niet logisch![]()
Gedroomd
heuj, nu welquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Huh daar kun je toch gewoon lezen??
Iets uit de vriezer? Hier staat er meestal nog wel een maaltijd in in ieder gevalquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:47 schreef MissHobje het volgende:
zo dat was het wel.. alleen.. wtf zal ik gaan eten?? iets lekkers en vooral makkelijk?? heb nergens trek in enzo.
Zwangerschapsdementie? Ik hoop t, want dat is in ieder geval van voorbijgaande aardquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:49 schreef freecell het volgende:
In ZUU gok ik
Daar kunnen wij niet in.![]()
Ik zag vanmiddag borrelnootjes in de kast liggen....
hey ? die had TARA toch vannacht allemaal opgegeten in bed?
*denkt na*
Das niet logisch![]()
Gedroomd
Mogelijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zwangerschapsdementie? Ik hoop t, want dat is in ieder geval van voorbijgaande aard
Huuu. Jij liever dan ik. Mijn lijf reageert typisch op uien.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:34 schreef freecell het volgende:
Mogelijk
Ik eet uiensoep en daar heb ik écht zin in? Maf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Huuu. Jij liever dan ik. Mijn lijf reageert typisch op uien.
ONSMAKELIJKE SPOILER!!Dat hebben héél veel mensen met ui en zwaardere koolsoortenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wat herfstig geloof ik... Vandaag uiensoep, morgen hete bliksem...
Is dat niet Luigo van de mozarella?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:59 schreef freecell het volgende:
Ik heb net iets geniaals gescoord op de markt hier
Smeerbare feta (schaap) met knoflook basilicum en tomaatStond één of andere enthousiaste meneer te verkopen op de markt.
Ik moest alle 8 zijn verse kaas-smaakjes proeven op stukjes stokbrood(IES LEKKER! JIJ PROEVEN DEZE OOK! IES MET AVOCADO!) die met avocado was inderdaad ook erg lekker. Dus maar even een bakje meegenomen.
En nu kan ik vanavond nergens op bezoek, de knoflook komt bijna uit mijn oren
Klinkt héérlijk! Geef je TARA er ook een beetje van? Anders vergas je m vannachtquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:59 schreef freecell het volgende:
Ik heb net iets geniaals gescoord op de markt hier
Smeerbare feta (schaap) met knoflook basilicum en tomaatStond één of andere enthousiaste meneer te verkopen op de markt.
Ik moest alle 8 zijn verse kaas-smaakjes proeven op stukjes stokbrood(IES LEKKER! JIJ PROEVEN DEZE OOK! IES MET AVOCADO!) die met avocado was inderdaad ook erg lekker. Dus maar even een bakje meegenomen.
En nu kan ik vanavond nergens op bezoek, de knoflook komt bijna uit mijn oren
Ja en dan kom je thuis, uit je werk, en dan post je: moriti te salutantquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Is dat niet Luigo van de mozarella?Heerlijk spul verkoopt hij
[UPDATE VERBOUWING]
Oude keukenblok weg
Kan weer bij koelkast
Blijkbaar hele week geen elektriciteit in keuken
....koelkast was redelijk gevuld met vers voedsel
Vannacht neem ik mondkapjes mee uit het mort.
Bruine en/of kidney bonenquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Ben overigens echt dol op uien al het andere waar je winderig van wordt
Dat is niet normaal. Ze kunnen van de woningbouw niet verwachten dat je een week (of zelfs langer) leeft in een huis waar niet gekookt kan worden. Open eens een topic in WGR ofzo?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:07 schreef Isabeau het volgende:
Overigens, nog steeds geen tegeltjes oid
Nope, was een ander deze keerquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[UPDATE VERBOUWING]
Oude keukenblok weg
Kan weer bij koelkast
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klinkt héérlijk! Geef je TARA er ook een beetje van? Anders vergas je m vannacht
Is zo, is zo. Maar om nou op kantoor heel hard te gaan zitten winden of boeren, neequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat heerst er overigens een achterlijk taboe over flatulentie. Is heel normaal, heel natuurlijk en iedereen doet het een paar keer per dag minimaal. Gelukkig maar, is een teken dat je darmen werkenInhouden van windjes maakt het allemaal alleen maar erger
En ja, soms stinkt het. So what. Ga je niet dood aan.
Zal inderdaad Luigi wel zijn!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[UPDATE VERBOUWING]
Oude keukenblok weg
Kan weer bij koelkast
Nou ja, ik bedoel ook niet het opzettelijk lekker luid winden laten (zoals sommigen het leuk vinden keihard te boeren). Maar dat hele taboe er omheen! Alsof het een soort schande is als je een windje laat...quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:14 schreef ColdFeet het volgende:
Is zo, is zo. Maar om nou op kantoor heel hard te gaan zitten winden of boeren, nee
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[UPDATE VERBOUWING]
Oude keukenblok weg
Kan weer bij koelkast
Luigi is die van de buffelmozzarella, dat was niet dezequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zal inderdaad Luigi wel zijn!![]()
Succes thuis!![]()
Ja. Daar is alleen helemaal niets gebeurd sinds gisteren. In de keuken hebben ze wel weer diverse dingen gedaan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef remlof het volgende:
Maar je kan nu wel zonder wit bijlmerramppak naar de wc?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:50 schreef Vork het volgende:
Ha tuig! Arbeider zijn is helemaal zo slecht nog niet.
Mjah, ik zat de laatste weken al een beetje in dit ritme, alleen toen werkte ik nog op van die ploegendienst tijden en dat was niet heel erg mijn ritme. Dit is prima. Lekker dichtbij en flexibele werktijden. Werk is nog wat eentonig (dat heb je nu eenmaal op een voornamelijk routinematig productielab), maar daar komt nog wel verandering in.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:53 schreef MissHobje het volgende:
hey collega
Zit je al een beetje in je ritme??
Klinkt goedquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:03 schreef Vork het volgende:
[..]
Mjah, ik zat de laatste weken al een beetje in dit ritme, alleen toen werkte ik nog op van die ploegendienst tijden en dat was niet heel erg mijn ritme. Dit is prima. Lekker dichtbij en flexibele werktijden. Werk is nog wat eentonig (dat heb je nu eenmaal op een voornamelijk routinematig productielab), maar daar komt nog wel verandering in.
Ach, das habe ich nicht gewüsst. Ik zal de volgende keer eens opletten, als ik mij ter markt begeef.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Luigi is die van de buffelmozzarella, dat was niet deze(ikkom elke week sowieso op de markt, dus ken het wel een beetje)
Deze kwam uit Duitsland (oorspronkelijk niet zo te zien en te horen trouwens) en staat er nog maar net. En alleen op vrijdag en zaterdag.
Falafel is toch in vet gefrituurd, of heb ik het mis?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:25 schreef MissHobje het volgende:
Oe klinkt leuk Duderella
doe ze de groetjes
moi zit heerlijk aan de falaffel, ik wist trouwens niet dat dat heel mager was(die je zelf moet bakken enz)
Als je de balletjes na het frituren goed uit laat lekken, dan valt dat nog erg mee. Net als bij andere gefrituurde dingen (patat e.d.) is het niet het spul zelf, maar de toevoegingen die het zo calorierijk maken. Broodjes, sauzen, fetakaas eventueel (vind ik altijd wel lekker erbij)... en voor je het weet knap je uit je broek.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:28 schreef Duderella het volgende:
Falafel is toch in vet gefrituurd, of heb ik het mis?
Maar verder is het inderdaad niet zo slecht, denk ik. Kikkererwten zijn goed spul, ook langzame-koolhydraten-gewijs.![]()
Maar zodra je het tussen zo'n wit pita-broodje stopt is het wel weer héél erg slecht helaas.
Ik bak het in wat olie in een pannetje.. en verder eet ik het gewoon zo, een ietsie pietsie mager sausje erbij en smikkelen maar, vind dat altijd zo lekkerquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Falafel is toch in vet gefrituurd, of heb ik het mis?
Maar verder is het inderdaad niet zo slecht, denk ik. Kikkererwten zijn goed spul, ook langzame-koolhydraten-gewijs.![]()
Maar zodra je het tussen zo'n wit pita-broodje stopt is het wel weer héél erg slecht helaas.
Whehhequote:Op vrijdag 11 september 2009 20:50 schreef freecell het volgende:
Lekker inderdaad
Wij hebben laatst de kant en klare van AH gehad. IEUW!![]()
![]()
De enige die ze lekker vond was Leander. We nemen het hem bijna kwalijk
Ja maar de structuur van falafel neemt zo donders veel vet op helaas, hoe goed je het ook laat uitlekken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:31 schreef Vork het volgende:
[..]
Als je de balletjes na het frituren goed uit laat lekken, dan valt dat nog erg mee. Net als bij andere gefrituurde dingen (patat e.d.) is het niet het spul zelf, maar de toevoegingen die het zo calorierijk maken. Broodjes, sauzen, fetakaas eventueel (vind ik altijd wel lekker erbij)... en voor je het weet knap je uit je broek.
als jij gaat dansen is dat wel de beste optiequote:Op vrijdag 11 september 2009 20:52 schreef MissHobje het volgende:
Trouwens.. sta helemaal te springen en swingen op CascadaEvacuate the dance floor
Hey zegquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
als jij gaat dansen is dat wel de beste optie
1 keer is genoegquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hey zegjaja 1 maal gebeurd zo ongeveer haha
Wat wil je zelf het liefste binnen het bedrijf?? ene vooral jezelf blijven uiteraard.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar de structuur van falafel neemt zo donders veel vet op helaas, hoe goed je het ook laat uitlekken.![]()
Zeg iets anders mensen hier, met name misschien CF als ze meeleest: Ik ben aangemerkt als high potential binnen de academische wereld en ik krijg binnenkort gesprekken waarin ik aan kan geven wat ik wil in dit leven (carrière maken terwijl je maar drie dagen per week werkt... ik vind het prachtig!). Maar wat ís dat dan precies en wat moet ik dan aangeven in zo'n gesprek?
Ja dat eerste weet ik zo ongeveer wel (ik word de nieuwe minister van Onderwijs, let maar opquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat wil je zelf het liefste binnen het bedrijf?? ene vooral jezelf blijven uiteraard.
Aangeven van hoe jij het graag wil zien/hebben zal een goede zijn, je eigen ontplooiing etc.
Maargoed daar zal je vast wel een idee over hebben lijkt me, en dat juist aangeven.
Wel tofenne alvast heel veel succes!!!!
als er nu steeds wat zaken in je op komen, opschrijvenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja dat eerste weet ik zo ongeveer wel (ik word de nieuwe minister van Onderwijs, let maar op). Mezelf blijf ik sowieso (ik heb dit ook bereikt zónder netwerken, slijmen en weet ik veel wat. Ik ben een zeer kritisch mens.)
Hm, ik kom er eigenlijk ook niet veel verder mee en ga jullie er later nog wel eens mee lastig vallen,voor raad.
Jupquote:
Waar zit je dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:11 schreef MissHobje het volgende:
Goedemiddag allen
Succes D_E spannend ook
Vandaag heb ik geen zin werd heel moe wakker, laat ontbijt en moet nog douchen en bluh tis koud..
Denk dat ik mezelf echt naar buiten moet gaan gooien
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waar zit je dan?Hier is t 20 graden, de zon schijnt en we gaan buiten in de tuin lunchen
Is er vanavond ook rugby?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
Dat wordt voor 't eerst dat je haar weer ziet, of niet?Gaat het vooralsnog goed?
Mogge popjes, trouwens! Ik heb net lekker rugby gekeken
Volgens mij niet! De Tri-Nations is bijna afgelopen, ZA heeft dan gewonnenquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Is er vanavond ook rugby?
* Den_Haag stiekem dan maar weer naar de pub gaat
Heel makkelijk.. men neme 1 deel rum, 3 delen ijsthee naar smaak, 3 stukjes limoen beetje pletten in je glas en een hele lading ijsklontjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij niet! De Tri-Nations is bijna afgelopen, ZA heeft dan gewonnen
Hobje, lekker joh. Met wodka ofzo?
Ja!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:46 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn favoriet, Chabal
[ afbeelding ]
Bedoel je die?
En lekker Hobje. Een soort Cuba Libre, maar dan met ice tea. Ofzo.
Precies wat ik ook dacht hehequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:37 schreef krakkemieke het volgende:
Bank hangen is op zijn tijd heel gezond!
Dat had ik er bij in gecalculeerd.....quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Precies wat ik ook dacht hehe![]()
Èn een beetje tijd voor elkaar enzo
Ja dat lijkt me ook niet echt een bankhang typequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
Naar aanleiding van het plaatje van Chabal, twijfel ik aan het bank-hang-gehalte van die meneer.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |