Succes jij!quote:Op woensdag 9 september 2009 09:31 schreef DarkElf het volgende:
tnx allemaal
lig in bed, met zakdoeken, dropjes, thee en katten.
Zou bijna een facebookacount aanmaken om te zien wat mensen eraan vinden
Beterschap jij! En sterkte voor je schzus!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:07 schreef DarkElf het volgende:
dat gloeiendhete naar binnen slurpen, hete rum brrr maar goed vanavond weer een kans..
Vrachtwagenchauffeurs brengen de levens van heel veel mensen in gevaar. Een chirurg brengt slechts 1 leven in gevaar. En dat is niet eens zijn eigen leven.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:19 schreef DarkElf het volgende:
giet er vanavond gewoon weer wat ijskoude stoli gold in, heb nu ook geen keelpijn meer daardoor denk ik
weet nog niets van schoonzus maar ja, zo'n operatie duurt ook een hele dag... (snap ik ook nooit, een vrachtwagenchauffeur moet om de zoveel uur stoppen maar chirurgen werken door?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door DarkElf op 09-09-2009 11:36:01 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Werkze!quote:
Kei? Je kwam toch uit Friesland en niet uit Limburg?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo college, Jeugdcriminaliteit, kei-interessant
haha, goed punt.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:43 schreef DarkElf het volgende:
nou ja als je tussendoor weg moet rennen om niet in de keuken te niezen, daarna dus ook nog ff
8 v/d 10 keer, echt waar, ben ik er zo een die eerst moeilijk gaat lopen doen en dan pas niestquote:Op woensdag 9 september 2009 12:51 schreef freecell het volgende:
[..]
haha, goed punt.
Zo snel kan ik niet rennenIk nies al voor ik besef dat ik moet gaan niezen meestal.
Nóg ergerquote:Op woensdag 9 september 2009 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:
nou enen kei is meer Brabants hoor
Ach en al nies je in de soep, het moet toch nog koken? En een beetje extra zout van je snotjes is nooit wegquote:Op woensdag 9 september 2009 12:43 schreef DarkElf het volgende:
nou ja als je tussendoor weg moet rennen om niet in de keuken te niezen, daarna dus ook nog ff
Ja heh. Maar met eten ben ik redelijk schoon, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:14 schreef DarkElf het volgende:
ik proef het toch niet
wat ben je toch een viespeuk lein
Hmm eigenlijk toch niet zo heel erg. Meestal gooi ik dingen die naast de pan of op de grond vallen, terug in de pan. Of erger nog, ik eet t opquote:Op woensdag 9 september 2009 13:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja heh. Maar met eten ben ik redelijk schoon, al zeg ik het zelf.
Dat ligt er hier aan hoe schoon de vloer is en wat het isquote:Op woensdag 9 september 2009 13:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmm eigenlijk toch niet zo heel erg. Meestal gooi ik dingen die naast de pan of op de grond vallen, terug in de pan. Of erger nog, ik eet t oplekker snoepen en snaaien
De vloer hier... Je kan ervan eten, er ligt genoegquote:Op woensdag 9 september 2009 13:37 schreef freecell het volgende:
Dat ligt er hier aan hoe schoon de vloer is en wat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |