The truth is in here.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:57 schreef zhe-devilll het volgende:
Tjah wat is leven?
Wat is liefde? Wat is sex? Wat is ademhalen...gelukkig kunnen we nadenken maar we weten het nog steeds niet!
Haha!
Ik heb nog niet veel degelijke uitleg kunnen lezen. Dus ik ga het nog even bij vragen houden.quote:
exactoquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:59 schreef Blackf1re het volgende:
'Denken kan omschreven worden als een innerlijk of mentaal proces waarbij een beeld of voorstelling (van iets of iemand), herinnering (van iets of iemand), of idee (inzicht, begrip, plan) wordt gevormd. Nadenken, overwegen, zich te binnen roepen zijn aan denken verwante begrippen.'
En toen dacht ik aan youtube.....quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:08 schreef -CRASH- het volgende:
Denken is.....UH........ Daar moet ik ff over nadenken.
Voel je nu ook iets dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:26 schreef -CRASH- het volgende:
Denken is een leerproces/herkenningsproces van je neuronen.
Als die de letters niet herkennen en in de goede volgorde kunnen zetten.
dan zou ik deze tekst niet kunnen typen.en jij het niet begrijpen.
Of iets herkennen dat het een emotie, geluid (muziek), boek, of auto is.
Dat denk ik
je hresnen zjin wel zo gopregraemerd dat ze lterers knunen lzeen als dzee door ekalar satan , mtis de eretse en de latatse lteter maar op dzeelfde pelk satan !quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:26 schreef -CRASH- het volgende:
Denken is een leerproces/herkenningsproces van je neuronen.
Als die de letters niet herkennen en in de goede volgorde kunnen zetten.
dan zou ik deze tekst niet kunnen typen.en jij het niet begrijpen.
Of iets herkennen dat het een emotie, geluid (muziek), boek, of auto is.
Dat denk ik
Dan is je bewustzijn naar binnen gekeerd en word je je dus meer bewust van je innerlijk zoals emoties e.d.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:04 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik heb nog niet veel degelijke uitleg kunnen lezen. Dus ik ga het nog even bij vragen houden.
Mijn vraag aan jou: Hoe past informatie in jouw verhaal over denken?
Energie is informatiequote:Op woensdag 9 september 2009 00:04 schreef mediaconsument het volgende:
Enkele vragen om het topic nog iets te sturen, morgen kom ik met mijn idee:
[Bladiebla]
Daarom een extra vraag:
Wat is het verband tussen informatie en energie en hoe past dit binnen het fenomeen denken?
Waarom? --> evolutionair voordeelquote:Op woensdag 9 september 2009 00:04 schreef mediaconsument het volgende:
Enkele vragen om het topic nog iets te sturen, morgen kom ik met mijn idee:
Waarom denken wij?
Wat zijn de verschillende soorten manieren denken?
Mijn vraag over informatie was niet geheel duidelijk denk ik. Daarom een extra vraag:
Wat is het verband tussen informatie en energie en hoe past dit binnen het fenomeen denken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |