't is een gozer toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:05 schreef Silven het volgende:
Wat een verlept wijf. Tevens ik-heb-ook-bij-macdonalds-gewerkt-topic.
Dat is geen Goth, maar gewoon een vriendelijke Metalhead die je overal zo'n beetje wel aantreft...quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:03 schreef Mendeljev het volgende:
Klacht: ex-collega's die verschijnen bij puberruil en binnen een tijdsbestek van 2 jaar getransformeerd zijn tot gothic.
Fail of lifequote:
Nee klopt. Die gasten waren wel vet aardig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:11 schreef boofer het volgende:
[..]
Dat is geen Goth, maar gewoon een vriendelijke Metalhead die je overal zo'n beetje wel aantreft...
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:11 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Pittige kapsels topic
Ik draag het topic aan jou over. Maak er wat leuks van.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:11 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Pittige kapsels topic
quote:
Plaat is idd wel fun, ze hebben toch ook dat nummer galajurk ofzo?quote:
Zou me niks verbazen als dat een vent is.quote:
Het maandelijkse gezeik mogen jullie altijd koesterenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Nagellak en eyeliner.
Is dan niets meer voorbehouden aan de vrouw?
Geen idee, ik weet alleen nog dat ze de hele zelfverklaarde goth community over zich heen kregen en werden bedreigd met bommen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Plaat is idd wel fun, ze hebben toch ook dat nummer galajurk ofzo?
het is ook wel een extreem kansloos nummerquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:41 schreef On het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen nog dat ze de hele zelfverklaarde goth community over zich heen kregen en werden bedreigd met bommen.
Gothic extremistenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:41 schreef On het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen nog dat ze de hele zelfverklaarde goth community over zich heen kregen en werden bedreigd met bommen.
Gothic?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:42 schreef bas-beest het volgende:
[..]
het is ook wel een extreem kansloos nummer
Het is wel kwalitatief gezien een middelmatig punkrock nummertje die nooit het daglicht zou hebben gezien zonder de controversie.quote:
Geeneens echt mijn ding qua muziek.. geloof me, rede dat ik het waardeer is puur en alleen vanwege de tekst.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:45 schreef On het volgende:
[..]
Het is wel kwalitatief gezien een middelmatig punkrock nummertje die nooit het daglicht zou hebben gezien zonder de controversie.
Jeah dat was mijn punt ook.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Geeneens echt mijn ding qua muziek.. geloof me, rede dat ik het waardeer is puur en alleen vanwege de tekst.
whaha! vetquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens heeft deze foto wel wat.
Die fotoquote:
Het dagelijkse gezeik laten we dan maar aan de emo's over, net als de overdaad aan make-upquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
Het maandelijkse gezeik mogen jullie altijd koesteren
Ik vind hem wel stoerquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Wel tolerant. Een soort herleving van de klassieken qua seksuele acceptatie.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:13 schreef cvboer het volgende:
[..]
Die foto![]()
![]()
Het probleem wat cothics hebben is een gebrek aan zonlicht, vieze mensen zijn het. Vaak ook steuntrekkers, kan mij het iig niet voorstellen dat ze nog ergens in dienst zijn ook.
Bagger bedoel je? Ja dat heeft het.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
life is pain okay?... nobody gets mequote:Op dinsdag 8 september 2009 23:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het dagelijkse gezeik laten we dan maar aan de emo's over, net als de overdaad aan make-upEen subcultuur van extremen is het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |