Je koopt die fucking telefoon toch om te bellen ofniet?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:34 schreef Electro-Worm het volgende:
Krijg ik eindelijk mijn nieuwe toestel binnen ( HTC Touch Diamond2 ) . Open ik de box, mooi toestel, werkt fijn, looks good. etc.
Kan ik geen sim kaart vinden, kan ik niet op internetDus gebeld, krijg ik er morgen of overmorgen pas een.
kanka t-mobile.
JEquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:39 schreef Hetiszover het volgende:
Tjonge jonge, diepaar dagen zonder mobiel internet.
Er zijn ergere dingen hoor.
Ja dat snap ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:39 schreef Electro-Worm het volgende:
ik ben 16 vrind.
maar gewoon kut snap je. Dan krijg je je mobieltje en dan is hij niet compleet, is gewoon fucked up
Hij doet het wel zonder sim kaartquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:40 schreef o.us het volgende:
2 dingen:
1. Watvoor pauperfoon heb je als hij niet werkt zonder sim-kaart?
2. Als hij het wel doet, ga je maar lekker op WiFi totdat jij je sim-kaart hebt.
En jij overdrijft gigantisch en je bent een huilie.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:40 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
JE
SNAPT
HET
NIET
Ik krijg het halve werk. Van een fucking groot bedrijf, en die mongolen kunnen mijn shit niet eens compleet leveren.
Het gaat me daar ook niet om. Ik wilde het eigenlijk gewoon compleet krijgen. Maar die paupers zijn te laks.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:40 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
En als je 16 bent heb je zéker nog geen mobiel internet acuut nodig, tenzij zelfstandig ondernemer ofzo.
Maar goed, sterkte er mee.
tfoequote:Op dinsdag 8 september 2009 21:41 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
En jij overdrijft gigantisch en je bent een huilie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef Apuleius het volgende:
Godverdomme! DAAR HEB JE DIE SLAKROP OOK WEER!!! :(
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:46 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
Naauw dan niet hoorquote:
Dat zijn gewoon kankerdebielen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:20 schreef jordeeeh het volgende:
Dit zijn dus van die voorbeelden waar een backfire topic nergens op slaat.
TS bestelt iets, maar bestelling is niet compleet. Terechte klacht dus.
Kanker gewoon een eind heen met je "TS is ..." opmerkingen. Paupertjes.
Jammer genoeg besmeuren die debielen 90% van KLB.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon kankerdebielen.
Dankje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:20 schreef jordeeeh het volgende:
Dit zijn dus van die voorbeelden waar een backfire topic nergens op slaat.
TS bestelt iets, maar bestelling is niet compleet. Terechte klacht dus.
Kanker gewoon een eind heen met je "TS is ..." opmerkingen. Paupertjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |