er is een reden waarom ik uit de PR ben gezetquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of moeten we even de FB topics op gaan zoeken waar jij al je grote ideeen uiteenzet, en dit wel cht anders is als voorheen en er nu wel zoveel leuks gaat gebeuren. Nee ECHT, nu niet veel geblaat en weinig wol
Je wilde Yvonne niet likken?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er is een reden waarom ik uit de PR ben gezeten dat is niet omdat ik zogenaamd niks deed lief
Waar ben jij trouwens nog mod vanquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:24 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik vroeg me net hetzelfde af.
kut je heb me doorquote:
http://fotoboek.fok.nl/noorsbloedquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Plaats daar eens een foto van. Vergeten hoe hij eruit zag. En wat was zijn naam ook alweer?
Ze zijn 16, en ze houden van jongens bespringen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kom ik daar langs, altijd al een voorkeur gehad voor 15jarige paardenmeisjes.
Ah, dus het ging je gewoon om de functie. Maanden blaten dat er van alles gaat komen om dan uiteindelijk zonder wat te presteren de crew uit te worden gezet omdat je geen flikker uitvoert. Nee, dan heb ik toch nog net iets meer respect voor SC, hoe kut ie zijn stukjes soms ook schrijft.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heuj ik heb ook twee tv itempjes gedaanen daar komen dr nog meer van iig
maar ik doe alleen dingen die ik zelf daadwerkelijk leuk vind
Vooral nu dat ik geen functie oid heb ga ik zeker geen tijd ergens in steken als ik dr ook maar een klein beetje geen zin in heb
Is dat Havoc?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/noorsbloed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, je had een mening. Stoer, joh.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er is een reden waarom ik uit de PR ben gezeten dat is niet omdat ik zogenaamd niks deed lief
Wat was er met hem dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/noorsbloed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die was ook opeens verdwenenquote:
Er staat Noorsbloed boven.quote:
snap je t niet of lees je gewoon niet goedquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:14 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ah, dus het ging je gewoon om de functie. Maanden blaten dat er van alles gaat komen om dan uiteindelijk zonder wat te presteren de crew uit te worden gezet omdat je geen flikker uitvoert. Nee, dan heb ik toch nog net iets meer respect voor SC, hoe kut ie zijn stukjes soms ook schrijft.
Uitleg Noorsbloed.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat was er met hem dan?![]()
Te lang geleden
Hij fakete dat zn zwangere vriendin in coma was etc.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat was er met hem dan?![]()
Te lang geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |