een mod/admin die daadwerkelijk iets doet ??quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
Geen A'tje die de boel daar ff opgeschoond en gesloten heeft?
pics?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:04 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik heb een soort van mega screen shot van de hele pagina gemaakt met een firefox add-on het bewijs is er nog.
Waarna ze onderaan de trap opgewonden 'Emiel! Bezoek.' roept, vervolgens nodigt ze je uit tot het drinken van thee en voordat je überhaupt nee hebt kunnen zeggen sleept ze je al aan je arm mee naar de bank waar ze tegen je zegt het toch wel zo leuk te vinden dat Emiel eens bezoek krijgt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Langsgaan bij Emimich lijkt me sowieso wel vet. Doet die moeder open
Misschien is er eentje ziek?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een mod/admin die daadwerkelijk iets doet ??
According to Nijnja zijn ze nu druk aan het overleggen en speculeren over KB.quote:
Kom maar een keertje langs, ik vertel je wel waar hij woont.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Langsgaan bij Emimich lijkt me sowieso wel vet. Doet die moeder open
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarna ze onderaan de trap opgewonden 'Emiel! Bezoek.' roept, vervolgens nodigt ze je uit tot het drinken van thee en voordat je überhaupt nee hebt kunnen zeggen sleept ze je al aan je arm mee naar de bank waar ze tegen je zegt het toch wel zo leuk te vinden dat Emiel eens bezoek krijgt.
fijn dat je zn naam noemtquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
According to Nijnja zijn ze nu druk aan het overleggen en speculeren over KB.
Niet zo hoog van de toren blaten Jimbo. In tegenstelling tot jij op PR heeft SunChaser zich wel nuttig gemaakt. Toegegeven, deels met waardeloze en zeer hard falende stukjes op FP en nutteloze FOK!tv-items, maar toch. Moest even voor die Molukker, die het al zo moeilijk heeft, opkomenquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, nutteloze kut items mag stefan doen
mag ik dan bij jou komen online-hosselen ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kom maar een keertje langs, ik vertel je wel waar hij woont.
Ik zit soms ook weleens met hem in de bus.
Het is een openbaar forum niet waarquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fijn dat je zn naam noemtzal ie leuk vinden
maarja, ik vind t wel leuk ditDie gast achter KB is echt een held
Dat.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:08 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Niet zo hoog van de toren blaten Jimbo.
Whehehe.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarna ze onderaan de trap opgewonden 'Emiel! Bezoek.' roept, vervolgens nodigt ze je uit tot het drinken van thee en voordat je überhaupt nee hebt kunnen zeggen sleept ze je al aan je arm mee naar de bank waar ze tegen je zegt het toch wel zo leuk te vinden dat Emiel eens bezoek krijgt.
Nee.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mag ik dan bij jou komen online-hosselen ?
quote:
heuj ik heb ook twee tv itempjes gedaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:08 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Niet zo hoog van de toren blaten Jimbo. In tegenstelling tot jij op PR heeft SunChaser zich wel nuttig gemaakt. Toegegeven, deels met waardeloze en zeer hard faende stukjes op FP en nutteloze FOK!tv-items, maar toch. Moest even voor die Molukker, die het al zo moeilijk heeft, opkomen
Ik zeg: Lamon heeft weer een kloon van stal gehaald
Heeftie dan een schaakboord mee?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kom maar een keertje langs, ik vertel je wel waar hij woont.
Ik zit soms ook weleens met hem in de bus.
Of moeten we even de FB topics op gaan zoeken waar jij al je grote ideeen uiteenzet, en dit wel écht anders is als voorheen en er nu wel zoveel leuks gaat gebeuren. Nee ECHT, nu niet veel geblaat en weinig wolquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:08 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Niet zo hoog van de toren blaten Jimbo.
kom ik daar langs, altijd al een voorkeur gehad voor 15jarige paardenmeisjes.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee.
Nu school is begonnen hossel ik weer IRL.
Plaats daar eens een foto van. Vergeten hoe hij eruit zag. En wat was zijn naam ook alweer?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:00 schreef Maisnon het volgende:
Daar horen we niks meer van. Ik denk nog steeds dat het dezelfde persoon als Noorsbloed is.
Je deed al niets.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heuj ik heb ook twee tv itempjes gedaanen daar komen dr nog meer van iig
maar ik doe alleen dingen die ik zelf daadwerkelijk leuk vind
Vooral nu dat ik geen functie oid heb ga ik zeker geen tijd ergens in steken als ik dr ook maar een klein beetje geen zin in heb
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:11 schreef dvr het volgende:
Toch typisch dat Tong80 net vanavond 'een ouderavond heeft'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |