Omdat katholieke christenen daar minder waarde aan hechtenquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:14 schreef katerwater het volgende:
Waarom zeiken katholieke christenen hier nooit over, maar de nederlandse refo's wel?
Katholieken zijn al foutquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:14 schreef katerwater het volgende:
Waarom zeiken katholieke christenen hier nooit over, maar de nederlandse refo's wel?
Dat zeg je nu, tot er in jouw branche ook 7 dagen per week gewerkt gaat worden. Dan loop je wel hier te piepen dat je altijd moet werken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:11 schreef ReWout het volgende:
Ik kijk net het 8 uur en zie de Christen Uni en CDA zeiken over de koopzondagen omdat 't een rustdag is_!
Ik zal je keihard zeggen maar ik zit zondag even hard te fappen als op zaterdag hoor!!!!
Klacht: stelletje gristen mongolen die mindere koopzondagen willen, en 't willen gebruiken als een rustdag.
Op koopzondag gaan de winkels pas om 13.00 uur openquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:26 schreef lenme het volgende:
koopzondag moet kunnen toch. gezeik ook altijd. Niet dat ik er wat aan heb zondag is uitslaapdag
In "mijn" branche werken wij 24/7, het is gewoon ff een kwestie van wennen. Meer dan 8 uur kunnen ze je bijna toch niet laten werken ( CAO e.d.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:26 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, tot er in jouw branche ook 7 dagen per week gewerkt gaat worden. Dan loop je wel hier te piepen dat je altijd moet werken.
Jah dan ben ik de meeste zondagen nog niet wakker. En als ik dat wel ben te brak om te gaan winkelenquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:28 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Op koopzondag gaan de winkels pas om 13.00 uur open![]()
's Avonds een vent, 's ochtends een vent!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:35 schreef lenme het volgende:
[..]
Jah dan ben ik de meeste zondagen nog niet wakker. En als ik dat wel ben te brak om te gaan winkelen
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:36 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends uitslapen!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:12 schreef BasEnAad het volgende:
Belachelijk ja. Die christenhonden moeten zelf weten wat ze doen, maar laat ons verdomme gewoon op zondag boodschappen doen.
Tevens horen loodgieters daar ook niet heen te gaan op zondag, zelfs niet midden in de winter als ze de cv ketel kapot hebben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:18 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Je mag zelf toch uitmaken of je naar de winkel gaat of nietDe dominee en koster werken ook op zondag
schijnheilige honden...
Ik vind dat zulke mensen ( CDA, CU ) dan ook geen gebruik meer mogen maken van brandweer, politie, ambulance e.d. want die werken ook op zondag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |