Dat ding is nog heul niet binnen, verwacht door Apple de 24ste, maar meestal is het een paar dagen eerder.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ahja ik overleef het wel
Wel mooi dat hij ECHT nieuw is. Dat is weer een voordeel tov de 3 maanden oude 32GB.
Overigens wanneer hoor ik of je akkoord gaat met het bod stel dat er niks hogers meer word geboden?
Ah dat wist ik helemaal nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat ding is nog heul niet binnen, verwacht door Apple de 24ste, maar meestal is het een paar dagen eerder.
Dus als er tot dan iemand anders hoger biedt, waarom niet naar hem?Maar opzich ben ik wel tevreden met 130 euro.
Ik kreeg m met korting bij aankoop van een Macbook Pro van 1400 euro.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:54 schreef delano.888 het volgende:
Hoezo koop je eigenlijk een itouch als je al weet dat je hem niet wilt?
Of kreeg je m gratis ofzo..
Aha, dus je zit gewoon dikke winst te maken op mijquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik kreeg m met korting bij aankoop van een Macbook Pro van 1400 euro.
Ik zou m aan mn broertje geven, maar die heeft nu een iphone.
En zelf heb ik ook een iphone.![]()
Nah dikke winst valt mee, de Macbook Pro was tering duur.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aha, dus je zit gewoon dikke winst te maken op mij
De MacBook Pro IS teringduur.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nah dikke winst valt mee, de Macbook Pro was tering duur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |