wat streng zeg, ik moest 20 minuten wachten op de goedkeuringquote:Op woensdag 9 september 2009 18:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tomtomaat +1
slaveloos -1
Stand 1724
6 mr_anonimous
2 thomaster
2 slaveloos
3 qonmann
3 De_Hertog
1 Ofyles2
3 banaantjeEE
3 iggyinthehouse
4 Aap_2
2 skittelman
1 lubje25
2 tomtomaat
1 ScottTracy
Yepquote:Op woensdag 9 september 2009 18:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Menchov?
Goed punt, wanneer je zo lang moet wachten op goedkeuring kan het inderdaad wel eens gebeuren dat je het vergeet. Ik vind dan ook dat in zo'n geval puntaftrek onterecht is.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:03 schreef slaveloos het volgende:
[..]
wat streng zeg, ik moest 20 minuten wachten op de goedkeuring
mee eensquote:Op woensdag 9 september 2009 19:24 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Goed punt, wanneer je zo lang moet wachten op goedkeuring kan het inderdaad wel eens gebeuren dat je het vergeet. Ik vind dan ook dat in zo'n geval puntaftrek onterecht is.
idd, ik ben ook nie echt een notoire vragenduiker of zo...quote:Op woensdag 9 september 2009 19:24 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Goed punt, wanneer je zo lang moet wachten op goedkeuring kan het inderdaad wel eens gebeuren dat je het vergeet. Ik vind dan ook dat in zo'n geval puntaftrek onterecht is.
Stand 1724quote:
Zo ken ik je niet nee, als die user die vergeet vragen te stellen als ie/ze aan de beurt is.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:37 schreef slaveloos het volgende:
[..]
idd, ik ben ook nie echt een notoire vragenduiker of zo...
Stand 1724quote:Op woensdag 9 september 2009 19:48 schreef tomtomaat het volgende:
Hiddink Koeman en van Marwijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |