abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72560187
Mijn verhaal begint dichtbij een kruispunt. Het was een uur of 17:30 en ik kwam aanrijden en zag dat er al een hele reeks auto's stond te wachten om rechtdoor te gaan. Zo te zien in de afbeelding hieronder is het kruispunt een beetje ongelukkig gemaakt voor mensen die naar links of rechts willen. De nummers in het plaatje geven de volgorde aan van de verkeerslichten.

Daar bij de rode pijl stond ik dus. Nu ken ik het kruispunt een beetje en wist ik dat het 0,0 nut had om er als een aso langs heen te knallen om daarna voor het rode licht te moeten wachten om links af te gaan.

Ineens zie ik in mijn achteruitkijk spiegel hetvolgende.

Wat al snel veranderde naar

Ik had al het idee waarom de persoon achtermij zo keek aangezien er 2 auto's voor links stonden en ik kon inderdaad daar achter aansluiten, mits ik dan wel de personen die nog van de andere kant kwam half van de weg moest duwen en tevens over een doorgetrokken streep moest. En het verkeer voor rechtdoor begon net te rijden dus ik wist dat ik over enkele seconden netjes kon aansluiten bij de auto's die voor links stonden te wachten.

Het beeld in mijn spiegel veranderd van verrast naar:

Het duurde hem schijnbaar allemaal telang, ik weet niet precies wat hem nou telang duurde want hij moest toch wachten aangezien hij dus ook naar links moest. Binnen 3 seconden lukt het hem om nog 10 diverse emoties rond te gooien.

Waarna het ongeveer eindigde met:

In de tussentijd (dat het licht al op groen stond en ik stond te wachten op dat de massa begon te rijden zodat ik naar links kon) begon meneer zich te vervelen.

Toen hoorde ik ineens dat zijn motor in de toeren vloog waarop ik mij afvroeg of hij nou het idee had dat hij met zijn gas mijn auto kon besturen of dat hielp bij het licht eerder op groen te krijgen.

Eindelijk (ongeveer 15 seconden later) konden we beiden aansluiten en stond meneer achtermij met de volgende uitdrukking:

Nogsteeds hoog depressief van het onrecht was hem net was aangedaan besloot meneer mij de rest van de route zwaar bumperklevend (wat mij weinig doet, ik ga dan altijd nog langzamer rijden) te volgen waarna hij toen ik een andere kant op ging vol in het gas doorreed.

Mocht iemand begrijpen waarom deze persoon zo reageerde mag die mij er graag even over inlichten, want ik begrijp soms de maatschappij niet helemaal meer.

Eind klacht is uiteraad tokkies die zich verplaatsen in auto's
pi_72560230
Goede foto's.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_72560252
Ik moest ook nog lachen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_72560311
Het lukte niet om je verhaal te lezen (stoplichten met nummers voor de volgorde, c'mon ), maar leuke plaatjes hoor
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_72560369
Wat een kut OP zeg
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_72560402
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:03 schreef 9611Niels het volgende:
Het lukte niet om je verhaal te lezen (stoplichten met nummers voor de volgorde, c'mon ), maar leuke plaatjes hoor
Die volgorde is ff nodig om te begrijpen dat die tokkie niks zou bereiken met z'n acties. Het is volgens mij dat het niet mogelijk was anders was hij nog links langs mij heen gegaan om 3e te staan voor het rode licht
pi_72560404
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  dinsdag 8 september 2009 @ 20:06:17 #8
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_72560417
heitieh
pi_72560538
grappig in elkaar gezet en bumperklevers
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72560594
Rij gewoon door perdekut!
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  dinsdag 8 september 2009 @ 20:10:21 #11
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72560602
pi_72560772
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:10 schreef DuTank het volgende:
Rij gewoon door perdekut!
Dat kon niet einstein
pi_72560863
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:14 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Dat kon niet einstein
maar die jongeman ging toch niet voor niets bumperkleven
pi_72560970
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:16 schreef DuTank het volgende:

[..]

maar die jongeman ging toch niet voor niets bumperkleven
oh daar had je het over, dacht dat je bedoelde toen we nog bij kruispunten stonden maar er zijn zelfs mensen die nog bumperkleven wanneer jezelf 170 rijdt

Maar ik had daar inderdaad door kunnen rijden, maar dan had ik het genot niet gehad om hem nog ff te stangen.
pi_72561012
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:18 schreef Pakspul het volgende:

[..]

oh daar had je het over, dacht dat je bedoelde toen we nog bij kruispunten stonden maar er zijn zelfs mensen die nog bumperkleven wanneer jezelf 170 rijdt

Maar ik had daar inderdaad door kunnen rijden, maar dan had ik het genot niet gehad om hem nog ff te stangen.
heerlijk is dat, doe ik ook altijd
pi_72561062
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:19 schreef DuTank het volgende:

[..]

heerlijk is dat, doe ik ook altijd
standaard bij bumperklevers en als er dan een mogelijkheid komt voor hem dat hij er langs kan moet je opletten en misschien alvast een versnelling terug gaan, zodat je keihard kunt optrekken om hem op dat stuk voor te blijven
  dinsdag 8 september 2009 @ 20:20:56 #17
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_72561073
Komt me bekend voor.. was het een grijze Ford Focus station?

Zoja, schuldig .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_72561098
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:20 schreef fathank het volgende:
Komt me bekend voor.. was het een grijze Ford Focus station?

Zoja, schuldig .
Lichtblauwe Alfa Romeo
pi_72561133
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:20 schreef Pakspul het volgende:

[..]

standaard bij bumperklevers en als er dan een mogelijkheid komt voor hem dat hij er langs kan moet je opletten en misschien alvast een versnelling terug gaan, zodat je keihard kunt optrekken om hem op dat stuk voor te blijven
  dinsdag 8 september 2009 @ 20:24:58 #20
254539 player-boy
nee ik ben geen cloon!!
pi_72561254
er vloog een snotje uit mijn neus tijdens het lezen van de OP
waarom sluiten mods mijn topics na 17 posts? altijd he..
ik wil gewoon heel graag de wereld rond maar het mag niet van de kinderbescherming... komop een 16 jarige met een brommer, wat kan er mis gaan?
pi_72561693
Dat een na laatste plaatje is echt grappig
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:48:13 #22
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_72564784
Tof man....babies in auto's...kan je ook niks van verwachten natuurlijk
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:50:47 #23
267120 Patatjeoorlog
De RotterdammerT
pi_72564892
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:36 schreef Pluckie het volgende:
Dat een na laatste plaatje is echt grappig
Kutwijf.
Wie 'n wors koop of 'n weduwe trouwt, weetnie wat 'r is ingedouwd
pi_72564931
Sommige babies.
Roken is lekker
pi_72565008
Tokkies hebben zo'n autootje, peugeotje 205, dikke vinnen en spoiler, bodykits, dikke woofers achterin en hij maakt het geluid van een ferrari.
Met een max van, hou je vast, 110
Dat staat natuurlijk niet, ze zijn gewoon bang herkent te worden bij het stoplicht, daarom willen ze zo snel doorrijden...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')