Mijn verhaal begint dichtbij een kruispunt. Het was een uur of 17:30 en ik kwam aanrijden en zag dat er al een hele reeks auto's stond te wachten om rechtdoor te gaan. Zo te zien in de afbeelding hieronder is het kruispunt een beetje ongelukkig gemaakt voor mensen die naar links of rechts willen. De nummers in het plaatje geven de volgorde aan van de verkeerslichten.
![]()
Daar bij de rode pijl stond ik dus. Nu ken ik het kruispunt een beetje en wist ik dat het 0,0 nut had om er als een aso langs heen te knallen om daarna voor het rode licht te moeten wachten om links af te gaan.
Ineens zie ik in mijn achteruitkijk spiegel hetvolgende.
![]()
Wat al snel veranderde naar
![]()
Ik had al het idee waarom de persoon achtermij zo keek aangezien er 2 auto's voor links stonden en ik kon inderdaad daar achter aansluiten, mits ik dan wel de personen die nog van de andere kant kwam half van de weg moest duwen en tevens over een doorgetrokken streep moest. En het verkeer voor rechtdoor begon net te rijden dus ik wist dat ik over enkele seconden netjes kon aansluiten bij de auto's die voor links stonden te wachten.
Het beeld in mijn spiegel veranderd van verrast naar:
![]()
Het duurde hem schijnbaar allemaal telang, ik weet niet precies wat hem nou telang duurde want hij moest toch wachten aangezien hij dus ook naar links moest. Binnen 3 seconden lukt het hem om nog 10 diverse emoties rond te gooien.
Waarna het ongeveer eindigde met:
![]()
In de tussentijd (dat het licht al op groen stond en ik stond te wachten op dat de massa begon te rijden zodat ik naar links kon) begon meneer zich te vervelen.
![]()
Toen hoorde ik ineens dat zijn motor in de toeren vloog waarop ik mij afvroeg of hij nou het idee had dat hij met zijn gas mijn auto kon besturen of dat hielp bij het licht eerder op groen te krijgen.
Eindelijk (ongeveer 15 seconden later) konden we beiden aansluiten en stond meneer achtermij met de volgende uitdrukking:
![]()
Nogsteeds hoog depressief van het onrecht was hem net was aangedaan besloot meneer mij de rest van de route zwaar bumperklevend (wat mij weinig doet, ik ga dan altijd nog langzamer rijden) te volgen waarna hij toen ik een andere kant op ging vol in het gas doorreed.
Mocht iemand begrijpen waarom deze persoon zo reageerde mag die mij er graag even over inlichten, want ik begrijp soms de maatschappij niet helemaal meer.
Eind klacht is uiteraad tokkies die zich verplaatsen in auto's