Je bent er wel mee begonnen, moet ik de post opzoeken ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:39 schreef Ambrosius het volgende:
Uhmm, ik ben er niet mee begonnen, ik wilde het gewoon 1 keer terug doen omdat hij gisteren niet uitlegde waarom hij die kansloze post maakte. Gisteren reageerden jullie ook niet zoveel op zijn kansloze post. Verder doe ik het ook niet meer hoor.
Ja ook in de onderste helft van het schemaquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoezo niet? Serena zit er toch nog in?
quote:
Ze treffen elkaar al voor de finalequote:
Ja daar kom ik net achter.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb dat schema niet gezien, nerd.
Yeah true. Iemand linkje?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:57 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Ja daar kom ik net achter.
Maar is het niet logisch dat je eerst even het schema bekijkt?![]()
US Open Zapping
Ik vind het echt cool dat Murray Fred Perry een hele nieuwe boost heeft gegeven. Geweldige shirts vind ik dat, zitten geweldig, fantastische kwaliteit en ook nog eens met een Britse uitstralingquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:05 schreef nightcowboy het volgende:
Roddick had geloof ik ook zo'n shirt aan.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:49 schreef Ambrosius het volgende:
Ik voorspel trouwens een break voor Murray nu.
Zo geweldig was die niet, allebei hadden ze het punt al eerder moeten maken.quote:
Mentaal dipje en Cilic speelt gewoon erg goed en maakt weinig fouten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:11 schreef Obecalp het volgende:
Wat is er met Murray aan de hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |