Deden ze dat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:03 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat ze theorie zouden gaan vragen

Ja, bijvoorbeeld zo'n vraag of een continue functie altijd differentieerbaar is (of andersomquote:

Oja, ik had geloof ik:quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:04 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld zo'n vraag of een continue functie altijd differentieerbaar is (of andersom)

De eerste vier vragen ofzo zijn altijd theoriequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:03 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat ze theorie zouden gaan vragen

Ja, dat hadden ze wel maar het oefententamen gaf een veel te makkelijk beeld van het echte tentamen, die lag namelijk een behoorlijk niveau hoger.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:27 schreef Carducci het volgende:
[..]
De eerste vier vragen ofzo zijn altijd theorie. Dat was bij mij vorig jaar ook. Hadden ze dit jaar geen oefententamens, die oefententamens kunnen je altijd wel een goede indruk geven hoe het tentamen eruit ziet.

Accouting vond ik ook al een stuk lastiger dan die van vorig jaar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:33 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Ja, dat hadden ze wel maar het oefententamen gaf een veel te makkelijk beeld van het echte tentamen, die lag namelijk een behoorlijk niveau hoger.

Met U. Kaymak of zo? bij ons gebeurde precies hetzelfdequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:26 schreef Matthijs- het volgende:
Cool, vandaag met micro-economie begonnen, eindelijk een leuk vak! Verschrikkelijk leuk boek en die Swank is ook wel sympathiek. Accounting vond ik maar niks (droog/saai) en wiskunde was even noodzakelijk, nu wordt de studie eindelijk leuk voor mij met zo'n spectaculair vak. Denk dat ik nu al redelijk zeker ben toch meer de algemene- dan bedrijfseconomie op te willen.
Wat vonden jullie overigens van ICT? Vond het wellicht niet echt denderend, maar dat hij niet te verstaan was doordat iedereen erdoorheen praatte vond ik ook iets teveel van het goede.

Micro-economie was wel leuk jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:54 schreef Matthijs- het volgende:
Haha ja die hebben wij ook!Ook elke 5 minuten een vraag aan het publiek stellen, vervolgens geen antwoord krijgen en dan maar doorpraten. Hij kreeg wel een groot (sarcastisch) applaus aan het einde van het college.
Vond ik overigens wel een beetje onterecht, aangezien ik het zelf stiekem best interessant vond.

Mwah, ik heb hem ook maar één keer gehad, dus mischien mag ik niet zo snel oordelen. Wellicht komt hij wat sympathieker over als 300 van de 400 mensen in de zaal voor hem hem niet volledig negerenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:25 schreef eleusis het volgende:
Kaymak niet sympathiek? Dat is ook niet aardig

Nieuw vak.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:11 schreef Irritatie100 het volgende:
ICT? Heb ik iets gemist vorig jaar?

Dat hoopte ik ook, blijkbaar zitten er nog genoeg ongemotiveerde en irritante mensen tussenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:14 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Nieuw vak.
Kaymak is overigens best grappig en sympathiek, maar niet iedereen scheen zijn humor helemaal door te hebben. Komt bij dat niet iedereen ICT echt waarderen zal. En toegegeven, hij is niet de beste orde-houder, maar ik geloof dat dat eigenlijk ook niet nodig zou hoeven zijn op de universiteit.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh really?

quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:22 schreef Matthijs- het volgende:
Hehe cool, dus ik heb onbewust een negatieve invloed op de statistieken en bijbehorende reputatie van RSM.Ik stond pas 6 weken na het begin van IBA als toegalaten op SLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cool story, Hansel.

Get used to itquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:37 schreef Conversatie het volgende:
En het was echt zeer onbeschoft van al die gasten weer, maar dat vond ik met Wiskunde ook al. Interesseert het je niet, blijf dan weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |