Promotie maken op schoolquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:32 schreef Anchor het volgende:
Uit promotie-overweging (ik weet niet waar het over gaat) zou je hier je voordeel uit kunnen halen.
WTFquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:24 schreef DuTank het volgende:
hij scot je gewoon mammi
heb ik het tegen jou?quote:
XD Lucky you.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:40 schreef Pieter-utd het volgende:
Gelukkig geen last van, doe ieder jaar opdrachten samen met iemand met wie ik uitstekend kan werken
Wat ?quote:
Hoe dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:32 schreef Anchor het volgende:
Uit promotie-overweging (ik weet niet waar het over gaat) zou je hier je voordeel uit kunnen halen.
Tja, 1e jaar, geen idee wie iedereen was en zat er toevallig naast...quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:40 schreef Pieter-utd het volgende:
Gelukkig geen last van, doe ieder jaar opdrachten samen met iemand met wie ik uitstekend kan werken
Ja ik had ook veel geluk toen (en dat we nu al 4 jaar in dezelfde klas zitten)quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:00 schreef Arctica het volgende:
[..]
Tja, 1e jaar, geen idee wie iedereen was en zat er toevallig naast...
Toch ben je stom, of je het nou tegen mij hebt of niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:56 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
heb ik het tegen jou?
nee.![]()
ik had het er over dat het stom is dat die persoon zn afspraken niet na komt en smoezen gebruikt
ga je straattaal leren scrale toekan kut bakraquote:
deze man dropt die torri.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
ga je straattaal leren scrale toekan kut bakra
ik heb vandaag omin veel doekoe gemaakt in damsko, 3 pipa's geslengt aan je niffo en 4 kilo sos aan die niggers geslengt, maar toen wilde ze bangen en gelukkig was ik strapped dus ik popte die wakamang recht in z'n fissi mattie! die nigger was klaar mattiequote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:53 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Mijn opa is overleden aan iets dat er tussen kwam dus je mag wel iets meer respect hebben ja?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |