Jaja, talpaquote:
Dat ze dr poekie kwijt is...quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:23 schreef Gwywen het volgende:
Wat zégt die mevrouw nou eigenlijk de hele tijd?
Ja, dat topic ja, staat nog ergens in mn at wat een apenkop...quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:23 schreef de_boswachter het volgende:
Er was een mooi topic over hier in KLB waar je duidelijk zag dat die vrouw op een aap leek...
Kan hem verdomme niet meer vinden. Volgens mij hebben ze de TT aangepast
verkeerde topicquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:43 schreef BasEnAad het volgende:
Die brandnetelburger was heeeeerlijk!!
Verklaart wel waarom de kinderen ineens niet meer in beeld zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:53 schreef Ps2K het volgende:
Laat me raden ze kwam een zigeuner tegen?
En alle scharen opeens scherp zijn...quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom de kinderen ineens niet meer in beeld zijn
Snel het clipje nog een keer kijken om te zien of er al lelijke schilderijtjes hangen van huilende, ongewassen kinderen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:54 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En alle scharen opeens scherp zijn...
Ow mobieltjequote:Op dinsdag 8 september 2009 18:56 schreef Afvoerput het volgende:
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/P/pokkie
eey je pokkie speast m.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een achterlijke reclame en wat een irritant kutaccent heeft dat wijf.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:42 schreef Jeff4u2day het volgende:
Wat een irritante *** reclame.
Ik zou helemaal gek worden van zo een hysterisch wijf.
En het erge is dat ze ook nog echt bestaan dergelijke types..
Stop je pokkie maar in een plek waar de zon niet schijnt.
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:52 schreef jordeeeh het volgende:
beelz hou maar op. Je paints zijn niet grappig.
Ik moest wel een beetje glimlachen.quote:Op maandag 14 september 2009 20:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Gewoon echt niet grappig.
quote:Op zondag 20 september 2009 23:28 schreef StefanR het volgende:
Voor iedereen die echt een hekel heeft aan die poekie foetsie reclame is er nu een speciale hyve
http://poekiefoetsiemoetweg.hyves.nl/
haha ik hoop dat als genoeg mensen lid worden dat die van de buis gehaald wordt.
Wat, niet goed?quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:23 schreef Dagoduck het volgende:
WHAHAHA zie hem smerig graaien bij 9 seconde dan
![]()
wat een pedo..
quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:33 schreef de_boswachter het volgende:
Hi! - Pokkie Foetsie reclame [PAINT topic]
Na lang bestuderen van deze schijtirritante reclame is dit de enige conclusie die ik kan trekken:quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:23 schreef Gwywen het volgende:
Wat zégt die mevrouw nou eigenlijk de hele tijd?
Negers schreeuwen en gillen standaardquote:Op woensdag 23 september 2009 00:33 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een gigantisch irritante reclame is me dat. Dat hysterische Surinaamse wijf met haar gegil.
Er zijn twee dingen erg aan die mensen:
Hoe ze lachen(SIJAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA)
En hoe ze kunnen gillen (denk maar aan die vrouw uit de Gouden Kooi)
Damn... ben jij zo zwakzinnig dat je zelfs de simpelste memes niet kent?quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:02 schreef Gwywen het volgende:
Ik zag deze reclame gisteren weer![]()
Ik was te laat met zappen.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:42 schreef Jeff4u2day het volgende:
Wat een irritante *** reclame.
Ik zou helemaal gek worden van zo een hysterisch wijf.
En het erge is dat ze ook nog echt bestaan dergelijke types..
Stop je pokkie maar in een plek waar de zon niet schijnt.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:23 schreef de_boswachter het volgende:
Er was een mooi topic over hier in KLB waar je duidelijk zag dat die vrouw op een aap leek...
Kan hem verdomme niet meer vinden. Volgens mij hebben ze de TT aangepast
Dank je. Daar doet ze me dus aan denken! Natasiaquote:Op woensdag 23 september 2009 00:33 schreef Sigmund666 het volgende:
En hoe ze kunnen gillen (denk maar aan die vrouw uit de Gouden Kooi)
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:14 schreef s0ul1991 het volgende:
"Ansswa ! Ansswa moet ik nog bellen ! "
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:21 schreef Penisbaard het volgende:
Wat een leuk beeld zetten ze weer van negers neer
Een topic vol met mensen die het eens zijn dat deze reclame een televisievorm van kanker is en jij vindt het wel leuk.... spoor jij wel helemaal?quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Die vrouw is best wel geniaal. Figuren als dat in het echt zijn behoorlijk erg, maar hier is het wel leuk.
En dat kan mij wat schelen denk je?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:54 schreef beelz het volgende:
[..]
Een topic vol met mensen die het eens zijn dat deze reclame een televisievorm van kanker is en jij vindt het wel leuk.... spoor jij wel helemaal?
quote:Op zondag 20 september 2009 23:28 schreef StefanR het volgende:
Voor iedereen die echt een hekel heeft aan die poekie foetsie reclame is er nu een speciale hyve
http://poekiefoetsiemoetweg.hyves.nl/
haha ik hoop dat als genoeg mensen lid worden dat die van de buis gehaald wordt.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:02 schreef rozenijlpaard het volgende:
Serieus he, vanavond in Pathe De Munt was die reclame ook te zien, waarna dat mens die aap gewoon zelf in levende lijve de bioscooopzaal binnen kwam rennen
Vreemde ervaring...
Was bij de laatste voorstelling van District 9.
Mischien was dat het doel van de reclamemakers, mensen praten er iig over.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:33 schreef Doe_maar_gewoon het volgende:
Ja , hoe irritant kunnen ze reclames maken zeg.
Dan denk je dat je alles gehad hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:41 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dank je. Daar doet ze me dus aan denken! Natasia
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |