het is wel mooi dat ze zo lang die mensen van de crew heeft geflashed en lekker zat te lachen en denken wat een mongolen en debieltjes die denken dat ik een 23kilowegende chick ben terwijl ik gewoon ted ben uit bangkokquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mogelijk. Maar het lijkt me niet dat krentenbol op die niet-nederlandse plaatsen komt
Alleen tokkies doen dat.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:12 schreef RoBro het volgende:
waarom zou je uberhaupt mod willen worden het is net als bij de politie gaan iedereen wenst je bloedkanker
Zodat je snel kan stoppen en dan in zuu kan posten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:12 schreef RoBro het volgende:
waarom zou je uberhaupt mod willen worden het is net als bij de politie gaan iedereen wenst je bloedkanker
Die heb ik toch al een tijd niet rond zien hangen, beetje MASD verhaal dusquote:
Nijn is nou niet echt een tokkie lijkt mequote:Op dinsdag 8 september 2009 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen tokkies doen dat.
En wens jij nijnja bloedkanker toe?![]()
Jij in het verleden. Dat kleenex nog bestaat is louter aan jou te danken huilie.quote:
Nee zo bedoelde ik het niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nijn is nou niet echt een tokkie lijkt me
Zo af en toe post ze 2 keer op een dag.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die heb ik toch al een tijd niet rond zien hangen, beetje MASD verhaal dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |