er zijn geen vrouwen die zo kansloos zijn om zoiets te doen joh en ik ken ook geen vrouwen die vrijwillig mod worden behalve yvonne maar die schrijft over oorlogen dus dat is een manquote:
Maar is al getrouwd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:47 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft wel een leuk figuurtje
NOOOHHquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Krentenbol is een faker
HAHAHAHAHAHA
quote:
Ik stel mezelf kandidaat.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:50 schreef RoBro het volgende:
kunnen we niet ff een poll maken voor nieuwe moderator
Kan wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:50 schreef RoBro het volgende:
kunnen we niet ff een poll maken voor nieuwe moderator
Ik wel. Tevens heb ik meer posts dan Krentenbol.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:52 schreef RoBro het volgende:
ik zet mezelf buitenspel want ik voel dat ik niet de power heb om mensen te corrigeren
Tevens minder leven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik wel. Tevens heb ik meer posts dan Krentenbol.
Jij wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jawel.quote:
Heb het al gelezen net ja. En ik zag er eerder japans in, dan noorsquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jawel.
Ze is half Aziaat half Amerikaans, maar de fok krentenbol vertelde ons dat ze half noors was.
Ik wist dat ik Japanse trekje zag!
Ik ook om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jawel.
Ze is half Aziaat half Amerikaans, maar de fok krentenbol vertelde ons dat ze half noors was.
Ik wist dat ik Japanse trekje zag!
Mogelijk. Maar het lijkt me niet dat krentenbol op die niet-nederlandse plaatsen komtquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:56 schreef RoBro het volgende:
ik denk eigenlijk dat die faceboekhoer een ripoff van krentenbol is en dat krentenbol niet doorheeft dat ze wordt gecopied dus ik hou een hand voor de knip
Maar jou posts..quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |