Zo heeft mijn vader het iig nooit geleerd, of gezegdquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is al lang, zo wordt het ook aangeleerd.
Eindelijk een hoogtepuntje weerquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Krentenbol is een faker
HAHAHAHAHAHA
Weten we eindelijk waar 't vandaan komt..quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zo heeft mijn vader het iig nooit geleerd, of gezegd
Hij loopt altijd met ze mee te lullen, zelf is ie soms net zo gek
"Hey karel, wat wil je later worden als je groot bent? (Karel is 35)"
Karel: "Autocoureur!"![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Krentenbol is een faker
HAHAHAHAHAHA
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Krentenbol is een faker
HAHAHAHAHAHA
Vliegt ze er nu uit?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Krentenbol is een faker
HAHAHAHAHAHA
Dat wil ik ook wordenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zo heeft mijn vader het iig nooit geleerd, of gezegd
Hij loopt altijd met ze mee te lullen, zelf is ie soms net zo gek
"Hey karel, wat wil je later worden als je groot bent? (Karel is 35)"
Karel: "Autocoureur!"![]()
tuurlijk niet :d het is internet als jij je zo voor wilt doen mag datquote:
wtf, het is nog waar ookquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Krentenbol is een faker
HAHAHAHAHAHA
zondagquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:37 schreef Hyman het volgende:
fietserd, sinds wanneer ben jij weer mod dan?
al haar foto's zijn gejatquote:
Jouw mening telt!quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik dien een motie van wantrouwen in.
Ik heb mijn eerste note omdat ik haar een kuthoer noemde. Dan had ik dus toch gelijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:41 schreef RoBro het volgende:
ik eis schadevergoeding want ik heb ooit een ban gehad van iemand die niet bestaat hoe kan dit in hemelsnaam op een medium als fok gebeuren
nee het is een gozer mang dus je had ongelijk dus je verdient die notequote:Op dinsdag 8 september 2009 18:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste note omdat ik haar een kuthoer noemde. Dan had ik dus toch gelijkIk eis een rectificatie.
Dat is nog niet bewezen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:43 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee het is een gozer mang dus je had ongelijk dus je verdient die note
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |