quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Whehe van die mocro's op Overvecht met die nektasjes___!!..
Zag er net een in de trein. Was zo'n wigger met z'n negerhomie.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:51 schreef Sjoegerd het volgende:
Echt pimpen met hun Lacoste nektasje
Zo, ben je ook eens uit je dorp gekomen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Whehe van die mocro's op Overvecht met die nektasjes___!!.. Of kerels met zo'n grote Nike handtas ofzo
___!!!
Zag ze vorige week toen ik in de trein zat. Heb ze wel vaker gezien, maar nog nooit zoveel bij elkaarquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo, ben je ook eens uit je dorp gekomen?
Het loopt daar vol.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zag ze vorige week toen ik in de trein zat. Heb ze wel vaker gezien, maar nog nooit zoveel bij elkaar
Goddank lopen ze niet op FNT rond zeg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Het loopt daar vol.
Kanaleneiland precies hetzelfde.
Bij mij op de FG lopen echt hooguit 20 buitenlanders geloof ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goddank lopen ze niet op FNT rond zeg.
Bij ons wel wat buitenlanders, maar niet van die nektasjesfiguren.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Bij mij op de FG lopen echt hooguit 20 buitenlanders geloof ik.
Ja, gelukkig doe ik geen rechten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Allemaal buitenlanders die rechten doen
quote:Geert ;; zegt:
*stervende hoeren kankerkachel
- Chatman zegt:
*Maar ik dacht ook meteen: Wat het ook is, ik moet het hebben.
Hoe heet dat nu?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:20 schreef Hyman het volgende:
Geschiedenis
In 1891 opende de Vereniging tot opvoeding en verpleging van achterlijken en idioten, die tot stand was gekomen door de inzet van onder anderen de Voorthuizer predikant Dr. mr. Willem van den Bergh (1850 - 1890) een instelling op het landgoed 's Heeren Loo te Ermelo.
Toen hadden die verenigingen nog een normale naam
Dat is al lang, zo wordt het ook aangeleerd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
's heeren loo gewoon
al die patiėnten heten sinds kort cliėnten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |