quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Whehe van die mocro's op Overvecht met die nektasjes___!!..
Zag er net een in de trein. Was zo'n wigger met z'n negerhomie.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:51 schreef Sjoegerd het volgende:
Echt pimpen met hun Lacoste nektasje
Zo, ben je ook eens uit je dorp gekomen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Whehe van die mocro's op Overvecht met die nektasjes___!!.. Of kerels met zo'n grote Nike handtas ofzo
___!!!
Zag ze vorige week toen ik in de trein zat. Heb ze wel vaker gezien, maar nog nooit zoveel bij elkaarquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo, ben je ook eens uit je dorp gekomen?
Het loopt daar vol.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zag ze vorige week toen ik in de trein zat. Heb ze wel vaker gezien, maar nog nooit zoveel bij elkaar
Goddank lopen ze niet op FNT rond zeg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Het loopt daar vol.
Kanaleneiland precies hetzelfde.
Bij mij op de FG lopen echt hooguit 20 buitenlanders geloof ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goddank lopen ze niet op FNT rond zeg.
Bij ons wel wat buitenlanders, maar niet van die nektasjesfiguren.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Bij mij op de FG lopen echt hooguit 20 buitenlanders geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |