quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
wat eeen leuk jurkje
Vond ze ook heeeeeeel leuk!quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:35 schreef Queen_E het volgende:
Heb deze er ook bij besteld, heeft iemand deze in het echt gezien? vind ze echt![]()
[ link | afbeelding ]
tis geen echt suede he..... maar ben wel benieuwd hoe ze zijn.. ik hou ze denk ik sowieso wel voor ¤39,90quote:Vond ze ook heeeeeeel leuk!Maar heb 4 jaar geleden een belofte aan mezelf gedaan om nooit meer suede laarzen te kopen
Ik wacht wel totdat jij ze hebt... Als ze goed bevallen, ga ik ze misschien ook wel bestellenquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:50 schreef Queen_E het volgende:
[..]
tis geen echt suede he..... maar ben wel benieuwd hoe ze zijn.. ik hou ze denk ik sowieso wel voor ¤39,90
heel mooi... dat bhtje heb k ook over getwijfeld.. maar zit dat mooi met die rand eronder? en is ie voorgevormd? Dat wil k altijd liever wel..anders ziet iedereen het meteen als je het koud hebt hequote:Op zaterdag 12 september 2009 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
Heb deze vorige week in de winkel gehaald.
[ afbeelding ]
Maar dan ipv die string, heb ik een halve string gekocht. Zo mooi
Supermooi ja, die ga ik ook nog kopen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk toch? Je kunt er altijd nog een riempje om doen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:24 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja maar hij is niet getailleerd? Dan lijkt het net alsof je een oversized hemd aan hebt.
Ja ik heb ook nog een vraagje, hoe dik is die vulling? Ik hoop niet te dik want daar hou ik niet van. En tis ook niet uitneembaar toch?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:54 schreef Queen_E het volgende:
[..]
heel mooi... dat bhtje heb k ook over getwijfeld.. maar zit dat mooi met die rand eronder? en is ie voorgevormd? Dat wil k altijd liever wel..anders ziet iedereen het meteen als je het koud hebt he
true.. maar we wachten wel af.... hij staat op levering half september. Maarja dat is volgende week al dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:54 schreef alors het volgende:
[..]
Over die laarzen:
Ik heb van Divided soortgelijke laarzen gezien, en die leken wel oke. Voor dat geld kun je natuurlijk geen superkwaliteit en dito comfort verwachten.
Die rand zit echt heeeeeel erg mooi. Ik verbaas me er trouwens over dat die zo goedkoop is. Hij is idd voorgevormd, iets anders wil ik ook niet hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:54 schreef Queen_E het volgende:
[..]
heel mooi... dat bhtje heb k ook over getwijfeld.. maar zit dat mooi met die rand eronder? en is ie voorgevormd? Dat wil k altijd liever wel..anders ziet iedereen het meteen als je het koud hebt he
Die vulling is totaal niet dik en niet uitneembaar. Zit alleen iets aan de onderkant, zodat de boobs daar mooi in uitkomen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog een vraagje, hoe dik is die vulling? Ik hoop niet te dik want daar hou ik niet van. En tis ook niet uitneembaar toch?
Okay mooi, omg hij klinkt zooo perfectquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die vulling is totaal niet dik en niet uitneembaar. Zit alleen iets aan de onderkant, zodat de boobs daar mooi in uitkomen.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:00 schreef alors het volgende:
[..]
Okay mooi, omg hij klinkt zooo perfect
Ok, tnx, ja ik wil ook een halve dat vind ik het mooist en het lekkerst zittenquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]!
Achterkant heeft ook 5 haakjes, vond ik ook wel fijn, anders gaat het zo snijden
Als je een halve string er bij wil, bestel dan een maat kleiner er evt. bij, want hij valt groot uit
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
baleinenquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Jojoortje, zitten er van die harde plastic stroken in? Daar heb ik zo'n hekel aan! Dat heb je vaak bij die korsetten.
Ja weet ik maar ik was bang dat ik dan niet begrepen zou worden!quote:
Nee.. Wel een miniscuul plastic, buigbaar, zacht strookje... Maar ik voel daar niets vanquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Jojoortje, zitten er van die harde plastic stroken in? Daar heb ik zo'n hekel aan! Dat heb je vaak bij die korsetten.
Wat is een halve string?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is een halve string?Verder mooi
Alleen jammer dat het bovenstuk zoveel stof heeft en de onderkant juist het minimale bij de string... vind ik geen mooie combi. Maar volgens mij heb jij dan meer stof, of ik begrijp het verkeerd
Hihi ik werd helemaal blij van jouw vrolijke hoofdquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
vandaag weer even inkopen gedaan voor de herfst:Hello Kitty
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik mijn rijbewijs heb ga ik hello kitty autostoelhoezen enzo importerenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
dan heb je me scooter nog niet gezien2 hello kitty stickers, 1 aan elke zijde, hello kitty
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
memoeder wil de geruite trui ook, heb hem nu aan,zit heerlijk, ik ga maandag dus ook voor haar vangen en gelijk nog meer truien,ik sterf het af manbrrrrrrrrrrrr
dankquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:21 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hihi ik werd helemaal blij van jouw vrolijke hoofd![]()
Staat je leuk die kleren!
Oh mooi! Zoiets dacht ik al, mooie combiquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een halve string, dus met wat meer stof...Van de achterkant zit het ook heel mooi
jaa die laarzen vond ik ook heel leuk. maar ik zoek dan wel een keer echte suede laarzen waar ik wat langer mee kanquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:35 schreef Queen_E het volgende:
hej iedereen,
wat een leuk topic![]()
Ben zelf ook een hm verslaafde, bestel eigenlijk elke maand wel wat..
Heb gister 2 bhtjes en 6 stringetjes binnen gekregen en heb deze vandaag besteld:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Waarschijnlijk gaan ze allevier weer terug want ben altijd erg moeilijk met spijkerbroeken.. Ze moeten echt perfect zijn anders doe k ze toch niet aanBen eigenlijk al heel lang op zoek naar een mooie lichte jeans, maar zijn bijna nergens te vinden...
Heb deze er ook bij besteld, heeft iemand deze in het echt gezien? vind ze echt![]()
[ link | afbeelding ]
Ohhhh, die is leuk zeg!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:59 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze er nog bij gedaan, hij staat zo leuk bij het model, ik kies de leukste wel uit straks
Wat zie je er fit en goed uit zeg!quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
vandaag weer even inkopen gedaan voor de herfst:Hello Kitty
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is em zo:quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhhh, die is leuk zeg!Kan alleen niet helemaal wijs worden uit het model... *site opzoekt*
Erg mooiquote:
Als je kiest voor 'acceptgiro bij bestelling' hoef je pas te betalen nadat je de spullen hebt gekregen. En dan alleen voor de spullen die je houdtquote:Op zondag 13 september 2009 11:07 schreef P.F het volgende:
Kun je ondergoed terug brengen?
Als ik een hele grote bestelling plaats, moet ik hem eerst betalen? Want ik denk dat ik maar 3 dingen ga houden of zo..
quote:Antwoord
Ja, het herroepingsrecht geldt ook voor badkleding en ondergoed. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je het kledingstuk niet hebt gebruikt.
Ik zou de acceptgiro doen, dan bereken je zelf wat je moet betalen (+ 1 euro retourkosten). Anders doen zij het voor je en als je, zoals wij, veel besteld ben je op een gegeven moment de draad kwijtquote:Op zondag 13 september 2009 11:22 schreef P.F het volgende:
moet ik voor een maandfactuur of een acceptgiro kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |